Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Vivian Vishal AT#11:hotties in Dhabba eartthquake (Page 128)

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6558

Posted: 17 December 2010 at 6:51am | IP Logged
Originally posted by ..fari..


boss hun bossy giri tau dikhani hai..ROFL
its a business ishtyle.......ROFL

OYE! Teri boss giri main nikalun kya?Angry

The following 4 member(s) liked the above post:

_.mariam._..Armaania..Akankshaa.Charu21

_.mariam._ IF-Rockerz
_.mariam._
_.mariam._

Joined: 02 November 2010
Posts: 8506

Posted: 17 December 2010 at 6:52am | IP Logged
@mahi main zamen per hi hun..LOL

@radz u and brave 
guys joke of the day
radz is brave..........ROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

radtCharu21..Armaania..Akankshaa.

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15841

Posted: 17 December 2010 at 6:52am | IP Logged
Mere Hi ka reply akshu ne nahin kiya or radha ne reply nahin kiya..hmmmmm why ignoring me?ErmmUnhappy

The following 4 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._Charu21Akankshaa.

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 17 December 2010 at 6:52am | IP Logged
Originally posted by Akanksha0701

Originally posted by 247happy2bme

@ Aku -- Yeah GIMP is soooo much complicated!! oh i didnt know about Xara Designer Pro!!
Heyyy hv u submitted ur entries for banner contest?? i did yest... 


I am not taking part in the banner contest. Ouch I made one..but my windows had to be rebooted, and I lost all the software! Unhappy
OMG!!!!!!! Thats really sad baba!!! Disapprove

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._Akankshaa.

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 17 December 2010 at 6:52am | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by Akanksha0701

Okay..I need to ask something to all of you!? Tum mein se koi Remix mein interested hai.. or tha? Specifically, Ashi and Yuvi? If so, PM me.. Don't wanna talk about other shows here! (=


Akshu koi baat nahin discuss karo.Yeh ViVi AT kam hamara dhabba zyada hainROFL

I knoww! LOL Chal theek hai..I wanted to ask those people who like Ashi-Yuvi , if they want to take part in this - http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1564111

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._radtCharu21

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6558

Posted: 17 December 2010 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by Akanksha0701


Mere baare mein gossip-shosship? Hawwwww! ShockedShocked
Achi wali!

LOL

Mahi....... Koi baat nai!LOL

Koi meri fari ko tang nahi karega ab!

SIRF MAIN KARUNGI!AngryEvil Smile

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._Akankshaa.Charu21

_.mariam._ IF-Rockerz
_.mariam._
_.mariam._

Joined: 02 November 2010
Posts: 8506

Posted: 17 December 2010 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by ..fari..

[QUOTE=247happy2bme][QUOTE=..fari..][QUOTE=Princezz22][QUOTE=..fari..][QUOTE=Princezz22][QUOTE=..fari..][QUOTE=Princezz22][QUOTE=..fari..][QUOTE=MaanEET_FAN]



array radz ne mujhay again boss bana diya..........ROFL


Koi baat nahin.Dobara tujhe boss se nikal degi.ROFLROFLROFL

khush fahmi main itnay logon say lar kar  boss bani hunROFL
woh radz tau meray left hanfd ka khail hai...........ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

..Armaania..Akankshaa.Charu21

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15841

Posted: 17 December 2010 at 6:53am | IP Logged
Originally posted by radt

Originally posted by ..fari..


boss hun bossy giri tau dikhani hai..ROFL
its a business ishtyle.......ROFL

OYE! Teri boss giri main nikalun kya?Angry


Yayyyyy come on radha , have world war 3 with Fari and say yaha bhi hoga waha bhi hoga , kya?Mera hi jalwa jalwaROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

@Everyone : Bring pop corn , Radha or Fari ke beech world war 3.ROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._Akankshaa.Charu21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index