Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

SBB-actors talking about the cold weather (Page 2)

dhakarn IF-Sizzlerz
dhakarn
dhakarn

Joined: 16 May 2010
Posts: 15504

Posted: 16 December 2010 at 2:49am | IP Logged
Originally posted by surbhisachwani

thanks dhakarn for the description..........aaj toh do do news mili arhaannnn kee..i m soo happyyyyyy...andd today even i'll eat ice-cream..although its very coldd but stil i'll eatttt cux arhaann saidd sooo......pls give the linkssss....hope we get to see arhaannn or krishna wesringg jackets in this coldddd..i m dyeinng to see him waeringg jacketsss..............


thanks, but pls frogive me i can't post links.........i am not allowed to use Flash player during morning hours.........so pls, anyone, pls post the links.................Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

abcd2piyarapiyari

Lilac_N_Maple IF-Sizzlerz
Lilac_N_Maple
Lilac_N_Maple

Joined: 31 October 2010
Posts: 21048

Posted: 16 December 2010 at 2:51am | IP Logged
Originally posted by nisha2010

Originally posted by Arine_123

He takes ice-cream in cold ........no wonder always he catches cold LOL

and PG also..............ROFL

This is something really interesting . ,.....both of them catch cold together ........may be b'coz of the spreading of virus........they have to do intimate scenes no Embarrassed ROFL ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

dhakarnpiyarapiyari

babithaj IF-Sizzlerz
babithaj
babithaj

Joined: 16 August 2010
Posts: 10958

Posted: 16 December 2010 at 3:06am | IP Logged
Hi guys,,,, saw their dance in telly awards.... they were too romantic...Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

dhakarn

dhakarn IF-Sizzlerz
dhakarn
dhakarn

Joined: 16 May 2010
Posts: 15504

Posted: 16 December 2010 at 3:07am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

Originally posted by nisha2010

Originally posted by Arine_123

He takes ice-cream in cold ........no wonder always he catches cold LOL

and PG also..............ROFL

This is something really interesting . ,.....both of them catch cold together ........may be b'coz of the spreading of virus........they have to do intimate scenes no Embarrassed ROFL ROFL


more is yet to come.....................they haven't even started...............WinkLOLEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Lilac_N_Maple

dhakarn IF-Sizzlerz
dhakarn
dhakarn

Joined: 16 May 2010
Posts: 15504

Posted: 16 December 2010 at 3:08am | IP Logged
Originally posted by ramanbabitha

Hi guys,,,, saw their dance in telly awards.... they were too romantic...Day Dreaming


yeah , but from the pics it looked like arhaan is a bit afraid to involve............WinkEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Lilac_N_Maple

babithaj IF-Sizzlerz
babithaj
babithaj

Joined: 16 August 2010
Posts: 10958

Posted: 16 December 2010 at 3:14am | IP Logged
Originally posted by dhakarn

Originally posted by ramanbabitha

Hi guys,,,, saw their dance in telly awards.... they were too romantic...Day Dreaming


yeah , but from the pics it looked like arhaan is a bit afraid to involve............WinkEmbarrassed



 No, u should see the video babe.... awesome... they both were smoking HOTEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

dhakarnpiyarapiyari

Lilac_N_Maple IF-Sizzlerz
Lilac_N_Maple
Lilac_N_Maple

Joined: 31 October 2010
Posts: 21048

Posted: 16 December 2010 at 3:17am | IP Logged
Originally posted by dhakarn

Originally posted by ramanbabitha

Hi guys,,,, saw their dance in telly awards.... they were too romantic...Day Dreaming


yeah , but from the pics it looked like arhaan is a bit afraid to involve............WinkEmbarrassed

He wasn't afraid .........i think both them were expression less........like robots.
Lilac_N_Maple IF-Sizzlerz
Lilac_N_Maple
Lilac_N_Maple

Joined: 31 October 2010
Posts: 21048

Posted: 16 December 2010 at 3:20am | IP Logged
http://www.upbulk.com/media/video.php?id=364281

Here is the link ...starts from 2:10 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Your Top 3 Actors In This Show

2 3 4 5 6 7

Author: she_ratchet   Replies: 55   Views: 3002

she_ratchet 55 3002 20 August 2010 at 12:13pm by she_ratchet
Actors get social using Facebook

Author: SecretKhabri420   Replies: 1   Views: 739

SecretKhabri420 1 739 05 August 2010 at 4:25am by minuu
Article-Actors get social using Facebook(KUNAL)

Author: pankhi   Replies: 1   Views: 825

pankhi 1 825 05 August 2010 at 2:20am by ....Poojie....
U ME AUR TV--1st may--ARHAAN TALKING

2 3 4

Author: monika.   Replies: 29   Views: 3699

monika. 29 3699 04 May 2010 at 3:08pm by rabi05
Take a look!!!! Why Dadi is not talking

2

Author: -Sonya-   Replies: 10   Views: 990

-Sonya- 10 990 22 February 2010 at 11:23am by -Sonya-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index