Fan Fictions

KISMAT K KEHL FF (SEQUEL)last upd 84.completd - Page 2

-CreativeSoul- thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 5
Posted: 13 years ago
wow awsome twist
but nupur left too awwww so sad
and hayyeeee shahid playing the role of sharukh its like a dream comre to true sharukh and shahid both my favorite actores as one
cont soon
luv tanzeel

Created

Last reply

Replies

Views

Users

Frequent Posters

preety88 thumbnail
Anniversary 16 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 2
mindblasting... love it....cant wait to start reading
SoniRita thumbnail
Hey merii dear Congo for dis n wowwww gooood suprise awww nups also died dats sad n wowwww a leap cool n sajan n sharukh neha love story cool sounds awesomeeeeee n oh wowww avni sameer also coool n wowwwww amrita shahid yayyyy as srk-neha loveeee dem
                                    PART ONE(1)
The camera zoomed into the mumbai city.an area away from busy city near the beauty of sea.a vila situated away from world where love rulezzz......................................
We saw this house

NAME PLATE WRITTEN 
 MANSION OF LOVE
    SHERGILLS
         N
   SHARMAS
The camer zommed into this room................

On bed two lovers lying in each otherz arm close so much that her lips kissing his cheek...his armz encricling her waist.her arnz on his chest....
as alarm clock rang....her sleep get distubed n she switches off by puting hand on it....she open eyes n saw her husband lying very close to her...she bluhsed...it was from 23 years that her every morning started by seeing him...she kissed his forehead n then on cheeks...creases his hairs...a smile appear on his face...he without opening eyes kissed her softly..
s:good morning mrs.shergill
g:u too mr.shergill.........yup they were not other than mr. and mrs. samrat shergill.the most romantic couple😳
g:hmm so ab mjhey janey k ijazat ho ge
s;kbhe mili hai kya
g:jee office late jana hai kya
s:janey ka he maan nahn hai 
g:samrattt....chalo mjhey uthney do phir bachon k bhe uthana hai warna late ho jaein gey wo
s:aur is husband ka kya kasor hai jo itney romantic mood mein hai............
g:haye kbhe aesa huwa hai k tm na ho romantic mood mein 23 salon mein to aj tak aesa chamatkar nahn huwa
s:ho ga bhe nahn janab kuin k jab tak yeh sansein hain har sans tmsey jori hai.....
g:jee aur yeh sansein yuin jori rahein ge ab mein jaon 
samrat make a sad face...gunjan kissed his cheek...
g:ab kush 
s:yup par jaldi ana 
g:jo hukam apka janab tab tak ap apni pyari  nend pori karein 
s:sure.......gunjan get up n moves to washrroom.......
after 15 mins
she came out wearing a red saree drying her hairz with towel.......as drying some droplets fell on his face n he opened eyes smiling ....stared at his beautiful wife....he get up n goes to her back
s:kya kbhe kise ney kaha hai k tm geley balon mein bohat sundar lagte ho
gunjan blushed,smiled turned n put arms around his neck
g:jee merey husband ney pechley 23 salon mein jab bhe mein sbha shower le k ate hon wo mjhey yahe kehta banda ab to line change kar leyy
s:kuin kar ley...he pulled her closer by waist
s:hmarey darmiyan kbhe kuch nahn badal sakta 
g:bilkul jasey tm romance karna
s:yup wo to hamre rag rag mein basa hai
g:mr.shergill ap late ho rhae hain mein ney apk kaprey rakh diye ja k jaldi sey shower le k ready ho jaein mein tab tak hmarey pyarey sey princes princesss ko uhta k ate ho
S:sure mrs.shergill...samrat kissed her cheek...n left for changing..while gunjan goes outside.......
first she came in kitchen

n tell servents to preapare for breafast then goes in a room....
she enterd in this room

as she enterd we saw a princess lying on bed coverd in wool blanket..having sweet smile...we can saw romanitc novelss n films a lot in her room...it always remain neat... but u can saw novels n movies,songs everywhere......gunjan smiled n goes to her sit on bed.....n saw a novel there in her handz to which she was slepping hugging n we can see a cute pink bear too  with her on bed....gunjan kissed her forehead n creases her hairz then take out that book n placed it on sidetable...that girl get up due to gunjans kiss...she get up still closing eyes as feeling sleeppy..put armz around her neck..kisses her cheeks
n:good morning mom..........
g:good morning angel...soo kal phir late soe the??
n:soory mom u know na mein jab novel shur kate hon to pora parhte hon ise lea..mera to pora parhney ka mood. tha but u know wo chuchundar a gya merey room k light on dekh k aur usney band kar diya coz it was 3 o clk..he was saying that parhae k lea jago but not for bqwas romantic novels...mom thats not right...ab kya na sara din mein tym nahn hota aur raat mein us sadu ko prob hai kudh ko parhae sey bohat muhaabat hai usey kaho insano sey bhe kar k dekhey to usey muhabbat k asli maene pata chelin gey
g:neha aik to tm merey prince ko chachundar mat kaha karo...aur jaan wo tmhare bhale k lea kehta hai phir tmhey acha lagey ga motey motey galsses lagana
n:yup ap bhe pehnte ho aur ap par itney suit kartey hain u r my gorgeous mom
g:acha wasey wo tmhara jani dushman dair tak kuin jagta raha
n:mom u know na uska aj last exam hai uski prepration kar raha tha wo coofee bananey aya tha us wqt to phir merey kamrey k light jaltey huwe dekh k yahan a gya
g:ohh phir tmney usko coffee bana k denei the
n:of courssee mmom ab wo mera pehley best friend bhe to hai na  phir jani dushman
g:hmm chalo bohat batein ho gaein utho jaldi sey fresh ho jao dn nechey ao
n:mom mein bus 5 mins mein ate hon dn apki help kara dete hon
g:so swweet beta...
n:acha mom bus na mera dress nikal do as u know mjhey kinte confusion hote hai kaprey  chose karney mein
g:sure...
gunjan took out a suit for her......n then came out form there....n then goes to this room

as she enterd saw a boy haivng glases in hand having head on study table n books open in front of him..an empty coffe cup also placed there..gunjan smild..in his room we can see music,n books laptop......everything arrangedd.looking osamm
g:majal hai jo yeh larka sun le kis ney kaha hai inti parhae karney ko aj bhe sare raaat nahn soya ho ga....gunjan goes to him n creases his hairz....he smiled n opend eyes... n then get up n hugs her n kissed her forehead..
sh:good morning mom..
g:mein ap sey narz hon
sharuk held ears..
sh:soory mom last paper hai dn raat ko nahn jagon ga...
g:ok maff kiya.....now get up fresh quickly as u r geting late for university...
sH:yup  mom par ap kuch bhool gae ho...gunjan smiled n kissed his forehead
g:chalo jaldi sey fresh ho k nechey ao mein neha ko nashtey ka kehta hon
sh:noooooo moom mein bhooka chala jaon ga but us chipkali k hath ka kahan nahn khaon ga
g:sharukhh!!kitne martaba kaha hai angel ko chipkali mat bulaya karo
sh:kuin mom wo chipkali k trah chipak jate hai..god us sey tu koi bhe nahn bacha sakta..loudly
n:really tm mere buraiyan kar rahe the...she enterd wearing white colour salwar kamezz...having no dupaata as she had came runing from her room as heard him saying about her..shahrukh was memorized by her beauty but somehow control himself emotions.. n glared at her .which she cant understands....neha look at gunjan who was also signaling her to look herslef...she look herself  n find herself without duppata she blushed n was tootally embarsed as she hadnt relized it that she had not any dupaata around her neck...
sh:ab jaoo bhe khare hoo
n:soory....she left imediatelyyy leave...gunjan n sharukh meet eyes...
sh:apki beti kbhe nahn badal sakte bilkul bachon wale harkateinn karte hai
g:ab hai jo bache mere angel ko kuch mat kaha karo
sh;oh ho mom ap bhe na!!!usko kudh nahn pata tha k wo begair dupaatta leye a gae hai??sharukh dislikes about her that she doesnt care about herself thats why he called her jhaaliii
g:u know usk barey mein koi bura kahe she cant bear or karna bhe nahn chhaye coz wo buri nhan haii....
sh:yup i agrd mom i was just joking but she neverss look herselff....thats why i called her jhaalii..gunajn smield........
g:chalo ab tyar ho ja k late ho raha hai
sh:sara kasor apki beti ka hai
g:sharukkhh ab bohat huwa hai angel ney sun lya na to sar parh dey ge now get readyy  ur clothes are there in wardrobe...
sh:thankss
g:my pleasure beta
gunjan came out smiling.she loves when sharukh cared about neha.....gunjan heard samrat caling she smiled..goes in their room find samrat helding her shirt
g:tm abhe tak ready nahn huwe samrat tm bhe na kbhe nahn badal sakte
s:mein ney tmhey pehley he kaha tha jaan kuch chezien kbhe nahn badalte jasey  samrat aur uska pyar chashmsih......
gunjan smiled she made him wear shirt  n tye tie,coat then give him his everything
g:samrat chalo nechey jao mein sameer ko utha don dekhna aj phir late ho ga yeh college sey
s:no woriesss chahsmsih akhir sam hai wo 
g:yup bilkul tm pe gya hai
they came out of room n saw neha also coming out room..neha smiled seeing them together helding hands.gunjan in red n samrat in black looking bohat dashing.she loved that her parents loves each other so much even after so many years...she goes to them hugged samrat
n:good moring dad..u both looking awesome together
s:good morning my princess.thanks my princess..n ur looking like an angel..samrat kised her forehead..n saw her lgihtly red eyes..tm phir jage ho raat 
n:thanks dad n sooryy..held ears.... sach mein wo novel he itna acha tha k...
sh:acha nahn romantic......shahrukh cut him off coming out of room with his book.. n wearing glases ,......comes n hugs samrat
sh:good moring dad..
s:good morning u too dude..so howz prepratiion??? tm bhe sare raat nahn soey na
sh:yup dad ecnomicss i hate this subj..
s:me too
g n neha:but we love it.......
sh:ya we knooww...now its geting late if u like to give us breakfast miss.chipkali..sharukh glared him with a glance in her eyes n a smile on face....
neha remeberd that incident she was feling embaresment so instead of replying him back as she usually do 
n:mein nashta lagwate hon.....she left without seing at him...samrat looked at srk n gunjan who was smiling as know reason behind it..
s:usey kya huwa mood karab hai kya
g:sharukh sey poch loo mein sameer ko jaga aoun...........she goes to sameer room where samrat n srk moves to dining table..srk tried to skip it.. but samrt was samrat...after knowing samrat too smiled...he knows her daught is too inocent just like 5 years old child...
gunjan enterd in this room

we can see the room totally messd...computer on...plates.....glases cusions everywhere. n a sweet boy lying on bed...half bedsheet n blanket on floorr...n he was hugging peacfully the pillow.....
gunjan smiled she lift things as enterd as always n put them on aside then sit near him n creases his hairz kissed her forehead....that boy smiled but didnt moved an inchh....as loves to sleepppp....gunjan put hand on his hand
g:sam utho late ho rahe ho tm.........he held her hand n placed under face.n smiled
sa:jaan plzz abhe mat jao naa class bad mein ley lein gey..gunjan stoped her laugh with difficulty....then slaped on face lightly
g:jaan k bachey agar nahn uthey to colege k ley late ho jao gey aur aj tmhara bb match bhe haii. aur agr na jetey to tmharey jaan tmhey chor dey ge..samer get up with jerk...bb match ..jaann...he said..actually he was dreaming about her dream girl...he saw at their hands...then remberd their convo..
sa:soory mom mjhey lag raha tha yeh apka touch hai but u know na mera dreaammm...
g:ge bilkul beta agar asey he larkiyon k sapney dekhtey rahe to life mein koi larki nahn miley ge
sa:mom
g:mom kya get up n do something tab he to koi larki tmhey pasand karey ge
sa:why mom mein itna handsome cool hon sarey college k larkiyan mjh par marte hai
g:ryt wo tm par marte hain par tm to kise par nahn martey na soo us larki ko dhondo gey tu to he to uspe mar mitoo geyy,...ab merey pyarey ashiq betey jaldi sey tyar ho warna bb match tmhare team har jae ge
sa:mom r u sure jab tak hm kuch banein na larkiyan hmey pasnd nahn kar sakte 
g:bilkul tel me...kya koi well educated  larki kise sabji bechney wale sey shadi karey ge
sa:agr usey pyar ho tu karey ge definatley
g:sammmerrrr
sa:mom agr mjehy kise ase larki sey pyar ho jae jo hmarey standard k na ho to kya ap usey acept nahn karo ge....gunjan smiled... n then cuped his face..
g:kuin nahn karon ge apney betey k pasand ko aur pyar mein standard nahn dekha jata jisk best example....
sa:merey samney hai dad apko billkul deserve nahn kartey the....gunjan see him with shock just then samrat ented who had come to call them n heard last convo
s:bilkul right
sa:dad app...he was shocked...wo mein....
s:wo tm yeh k jao jaldi tyar ho breakfsat pe tmhara intezar kar rahe haiin aur chasmishh tm chalooo ge ya le k jaoonn
gunjan smiled
g:a rahe hon baba sammer k kaprey nikal kar...
s:okk wasey sameer u r right chashmsih ko mjsey better deserve karta hai....gunjan smiled n also glared samrat..........
g:samratt..
sa:mom dad plzz behass nahn ap hmessha is baat pe behass kartey ho but its decided that u both are made for each other..both are equall...n i wish k mjehy bhe ap logo jase happy life miley
g:sure beta dekhna u wil have ur love jiskey tm rozana sapney dekhtey hoo..samer blushed..sajan smiled n left after saying him to come early
sa:i know mom apki wish zaror pori ho ge...n i am sure mjhey mera pyar zaror miley ga...
sameer get ready n came down saw everyone siting n waitng for him

sa:soory guyss!!good morning dad...huged samrat n kissed his forehead...then hugged neha 
sa:good morning sweet sis...samer moved hand in her hairs...
n:sammmmm kitne dafa kaha plzz dont touch my hairzz
sa:whyyy
samrat gunjan n sharukh:cozz she lovess her hairss
sa:ookk sooryyy siss but i love to mesed up with ur hairzz
n:i knooww tmhey har us chezz mein maza ata hai jis sey mein iritate hote hon hmehsa mjhey tang karte ho...she get senti as she was too much sensitive.....
sa:ooo merii pyarii dii dont get sentii yar..aik to ap aur mom bohat jald emotional ho jatey sooryy...sameer held earzz neha smiled a bit
n:aik shirt pe
sh:janab ko ice cream khilaoo samer i wil not i am alreadyy sayinng....
n:samm yeh tmhara bhae lagta hai itna saruu..akdhuu chauchndar....yeh mera bhaee billkuull nahn haiii
sh:aur naa tmm mere behannnn ho get itt...never again say it......
neha glared him n he galred back while sameer sajan stoping their laugh,,,
sh:ok mom dad mein chalta hon exam start honey mein thora sa tym hai aur mjhey abhe parhna hai thora
n:sare raat kya kam boook chate haii
sharukh glared her...
s:best of luck sharukkhh u wil done superb for sure
sh:thanks dad bye...
sh:mom pray karna
g:sure beta u wil rock as alwayss.tensionn mat lena ookk relax ho k karna..best of luck..bye ....
sa:best of luck bhae
sh:tjhey bhe exel ko jataein aur trophe to tuu uske lea he jetey ga
sa:bhaee mar wao gey kya
s:samm
sa:je je dad
s:sach mein yar ab bata dey wo konsi larki haii jikse sapney mein itna khita hai k meri chahsmish ko he jaan bulata hai...samer cloesd eyes soo much embarsmenntt
sa:soory dad n soory mom too
g:samm soory kehna alowd nahn hai u knooww
sa:okk 
sh:acha yeh maslah aj raat ko hal karein gey kuin dad
n:suree
sh:bye chipkalii..
n:bye chachundar dekhna tmharey ecnomics mein mery sey kam marks aein geyy..srk smiled n left 
g:nehhaaa
n:jee mom ohh wo dhae shakar tu khana he bhul gyaa SHAAHHRUUKKKHHH... she took bowl n goes behind him........all other smiled
neha sharukhh
n:shahrukkkhh
sh:ab kya hai
n:dhae shakr to kha jaoo.akhir ko merey best friend hoo..she made him eat
sh:bus yaa mam kuch aur....
n:best of luckk...dekhna u will top the uni
sh:thankss..he smiled ab jaon
n:hmm khayal sey jana
sh: byee//they smiled n waved each other
g:pagal hain yeh dono
sa:aur kya mom itna lartey hain har wqt
s:tm to jasey avni sey lartey he nahn
sa:muioonnnnnnnn....she wil kil me usey pick up karna tha.. n i am alreadyy late..just then two book s on sameer s head
a:ratzz u suckss
sa:tmmm kasey ae???
g:avni beta
a:hi masii....avni hugged gunjan then samrat..
a:samrat chachooo(as daughter of benia) kya apney apney sarey charchterzz ise ko dey dein hain majal hai k aik din bhe yeh tym pe leney ae rozana mjhey bus mein khwar karta hai
s:sammer had hai yar jab avni k pick n drop k tmhare duty hai tu itna irresponsible
g:samratt merey betey ko mat dantoo okk kudh to kbhe tym pe atey nahn the...savni smiled...
s:chahshshhmiishhhh
g:sammer tmhey na kuch sharukh sey sekhna chahey
a:aur kya masi wo itney ache hain mjhey lift dey rahe the but unka to exam tha awein meri waja sey late hotey aur phir angell k batein sunane parte k meri waja sey uskey sadu ka paper chut gya
n:muioonn dont call him saduu .....it my copywrite
sa:dii dont call avni miouunn.....its my copywrite
sajan looked at each other n smiledd widely.....
g:ab tm log jao gey yaa late ho geyyy
sa:chalo choi mouii
a:shut up bandar...all smiled..they heard varni calling from them from outside
sajan nejha:best of luck sammm u will rock
sa:thankss guys i know my lucky charm is with me...avni blushed..savni left...
g:soo mr.shergill apka janey ka prog hai ya nahn
s:sach mein nahn hai
g:nehhhaa
n:dad ap rozana he bachon k trah zid kartey ho itna tu mein ney nahn ke ho ge zidd bachpan mein
g:soo truee
s:mein to islea keh raha the k hm icecream khaney chalein ge
n:waoooooooo chlaeiin mom 
g:angellll......samrat jao sham mein chalein sath mein sharukh k exams bhe finsih ho jaein ge
n:hmm thats great dad u have to goo......
s:ya tm dono mjehy behj k he choro gey
g:yupp office band thori na karwana hai tmharey begair majal hai k koi kaam ho 
s:reallyyy 
g:yupp....they caem to main door...
s:bye jaan love u wil  miss u..samrat hugegd n kissed her forehead..
g:love u too n mised u too...
n:me too loved u dad n will miss u byee have a nycc dayyy 
s:thanks my princess u to have!!!mom..
n:mom ka khayal rakhon ge u dont have to wooryy 
sajan smiled...
s:apna bhe rakhna byyee..he left n gunjan neha waved n then came back

soo here was first part hope u enjyd it plzz commmennnnttt as if u wil not i will not update next as before i am sure that u likedd it or nott.....soo plzz press like buton or commenntt

Edited by meerrii - 13 years ago
preety88 thumbnail
Anniversary 16 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 2
mindblasting update......loved sajan, neha sharukh sameer avni bonding and fighting....the whole update was lovely.....cont soon
IISHAFS thumbnail
Anniversary 16 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail Networker 3 Thumbnail
tht was sooooooooooo awesomeeeee
SoniRita thumbnail
Phewwwww finally read it lol kitna big updateeeee tha hehe jst loveeeeee it hayeeee sajan in starting so cuteeee n den loveee every kid's entry hehehe chipkali n chuchdaar loveeee da nicknames awww neha SRK so so closes n fight a lot hehe loving dem n hehe sameer totally lyk sammy hehehe n hayeee sameer avni cuteee n Dee nicknames hehe loveeee it n den loveee da last scene neha sajan cuteeee do continue soon
This content was originally posted by: Anu_sajan4ever

Phewwwww finally read it lol kitna big updateeeee tha hehe jst loveeeeee it hayeeee sajan in starting so cuteeee n den loveee every kid's entry hehehe chipkali n chuchdaar loveeee da nicknames awww neha SRK so so closes n fight a lot hehe loving dem n hehe sameer totally lyk sammy hehehe n hayeee sameer avni cuteee n Dee nicknames hehe loveeee it n den loveee da last scene neha sajan cuteeee do continue soon

thankk u thankk uu 3 ghantey lagey hain likhneyy meiinnn........thank god u liked it...
.Sanayaa. thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 3
yaar you shocked me itne barre barre updates waise marvelous a big round of plus for dat πŸ‘πŸ‘πŸ‘
kya entry thi mr nd mrs.shergil ki muahzz loved it kitna pyaara house hai kya baato m in love wid this FF haar scene i was enjoying it its awesome hve no words to describe LOLZZZ
BabajiKaThullu thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 8 Thumbnail + 4
nice cs n fabulas part claps wat a surprise yar muah do cont ok