Fashion and Beauty
Fashion and Beauty

India-Forums

   

-Wedding Jewellery- (Page 2)

.Jiya. IF-Sizzlerz
.Jiya.
.Jiya.

Joined: 09 May 2007
Posts: 13989

Posted: 28 September 2010 at 10:20am | IP Logged
@SakshiROFL Ok il do it in a bit. Big smile happy.

Edited by .Jiya. - 28 September 2010 at 5:22pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Reine

Reine IF-Rockerz
Reine
Reine

Joined: 18 November 2008
Posts: 6249

Posted: 28 September 2010 at 11:24am | IP Logged
loll yeah! Next time you post answer the questions Smile
Jiannax143 IF-Rockerz
Jiannax143
Jiannax143

Joined: 24 June 2009
Posts: 7992

Posted: 28 September 2010 at 2:35pm | IP Logged
i'm a mess cause i'm sikh, hindu, and somewhat muslim on my maternal side so my hubby and i stuck to a gujju (hindu wedding) and yeah the wedding jewelry is yellow gold a lot of kundan sets and what not and i think its completely gorgeous

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jiya.

.Roshni. Goldie
.Roshni.
.Roshni.

Joined: 16 February 2006
Posts: 1820

Posted: 28 September 2010 at 3:21pm | IP Logged
Originally posted by Maryperez

Originally posted by angel_83191

If your married.. then..
-  Did you receive a lot of gold?
 
Yup! I wore yellow gold and rubies at my Bengali wedding which my hubby's fam bought me.
 
Then at my Indian wedding I wore yellow gold and sapphires which my parents bought me.
 
Then at my Italian wedding I wore diamonds and white gold!!! which my hubby and I bought.
 
I also got alot of jewellery as gifts from my brother,sister, aunts, uncles and other people. I still wear my diamonds and white gold and I don't wear the yellow gold ones, those are in the jewellery boxes.
 
@Ava: isn't it fun being CatLimDu, we get three weddings lol


Thats a lot of Weddings!
 
Lol ya  everyone on my maternal side of the family (who's married )had 2 or 3 weddings (to the same person), it's alot of celebration in one weekTongue  
.Jiya. IF-Sizzlerz
.Jiya.
.Jiya.

Joined: 09 May 2007
Posts: 13989

Posted: 28 September 2010 at 5:32pm | IP Logged

 
I do want gold, but not a overload of goldd.. because our outfits are always so darn heavy
i dont think i would be able to stand with so much gold and such heavy outfit.
On my register office i want white gold or a diamonds. Tongue ... Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page.any simply set will do.
 
 
- I Wont always wear my wedding gold only when theres a special family wedding
other than that i dont think i would wear it.. i probz wear my bangles once in a blue moon but not everything.
 
Yikess.. Talking aboout gold and weddding makes me feel so scared! LOL ... Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page.
 
Happy Shishi? LOL ... Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page.


Edited by .Jiya. - 04 November 2010 at 10:13pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Reine

Reine IF-Rockerz
Reine
Reine

Joined: 18 November 2008
Posts: 6249

Posted: 29 September 2010 at 7:55am | IP Logged
Yeah! I'm happy now! loll
Ohh you get heavy gold in your weddings?? In my family every bride usually gets to choose her own gold jewellery, even the sets she gets from the groom's family loll
And I lovee white gold with diamonds! <3
.Jiya. IF-Sizzlerz
.Jiya.
.Jiya.

Joined: 09 May 2007
Posts: 13989

Posted: 29 September 2010 at 3:12pm | IP Logged
Originally posted by ..Sakshi..

Yeah! I'm happy now! loll
Ohh you get heavy gold in your weddings?? In my family every bride usually gets to choose her own gold jewellery, even the sets she gets from the groom's family loll
And I lovee white gold with diamonds! <3
 
- Yeah even with us the bride picks her own gold as well, but sometimes the grooms family want to give more.. LOL our outfit is so darn  heavy man im gonna need extra help on my wedding day.
jassiee. IF-Rockerz
jassiee.
jassiee.

Joined: 14 July 2007
Posts: 9841

Posted: 29 September 2010 at 4:15pm | IP Logged

Hmm, I don't like gold very much. 'Kundan' is really pretty though, so I probably want to wear that for my wedding :) Who knows though, so much time left...probably will change my mind by then :)

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
My Wedding Journey

2 3

Author: fammma   Replies: 23   Views: 1895

fammma 23 1895 12 July 2010 at 4:51pm by Jiannax143
Custom Designs Wedding Jewelry

Author: diyakapoor   Replies: 1   Views: 1418

diyakapoor 1 1418 20 January 2010 at 12:37am by Gurmendersingh
F&B: Mens jewellery - Yes or No?

2

Author: trina_saras   Replies: 14   Views: 823

trina_saras 14 823 09 March 2009 at 7:52pm by miss5stars
Jewellery Picture Section (No Comments)

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: CuteFairy91   Replies: 96   Views: 18690

CuteFairy91 96 18690 29 December 2008 at 3:59am by Escalate
Your favourite Jewellery...

2 3

Author: gk_09   Replies: 20   Views: 1437

gk_09 20 1437 15 October 2007 at 8:39pm by Guardian Angel

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fashion and Beauty Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index