Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

The Chor Gang #1 -(Link to 2nd thread on Page 1) (Page 8)

kooLgrl786 IF-Dazzler
kooLgrl786
kooLgrl786

Joined: 30 December 2009
Posts: 4050

Posted: 13 September 2010 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

@Sista Zahra : ROFLYou know I really don't know whats fifth month?
I have to count Jan , Feb , March , April , May , July so July is 5th month like that I doROFLROFLAnd then I saw 18/10/1989 SO I started counting up jan , feb , march....october.
October was 10th month and same time I was surfing glitter text generator so I bymistakely wrote 10th octoberROFL

Btw , aap kitni barhi ho.Mere barhe bhai ki umar ki ho or aapko kitna barha karo.ROFLROFL

@Twin : Okay will write you birthday.

@Tasneem : Ask Sista Zahra naLOL
Should I tell it Sista Zahra?


Gosh mahiiii....u missed june!!....lmao!! hehehehe

omg.....u need persmission?.....older sis haa!....respect understnd!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Amongthestars89

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15817

Posted: 13 September 2010 at 12:51pm | IP Logged
Originally posted by kooLgrl786

Originally posted by Princezz22

@Sista Zahra : ROFLYou know I really don't know whats fifth month?
I have to count Jan , Feb , March , April , May , July so July is 5th month like that I doROFLROFLAnd then I saw 18/10/1989 SO I started counting up jan , feb , march....october.
October was 10th month and same time I was surfing glitter text generator so I bymistakely wrote 10th octoberROFL

Btw , aap kitni barhi ho.Mere barhe bhai ki umar ki ho or aapko kitna barha karo.ROFLROFL

@Twin : Okay will write you birthday.

@Tasneem : Ask Sista Zahra naLOL
Should I tell it Sista Zahra?


Gosh mahiiii....u missed june!!....lmao!! hehehehe

omg.....u need persmission?.....older sis haa!....respect understnd!!LOL


Arrey waapis jakar dekh edit kar liya.
Mistake ho jaata hain.
Slip Of TaanggROFLROFL

Haan  Sista Zahra is my elder Sis so need permission but my Sister Tasneem is very clever she understood it before but not fully.
Wink

The following 3 member(s) liked the above post:

sweetdevillHiba282Amongthestars89

kooLgrl786 IF-Dazzler
kooLgrl786
kooLgrl786

Joined: 30 December 2009
Posts: 4050

Posted: 13 September 2010 at 12:54pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

@tas where gimme links lolz


http://www.youtube.com/watch?v=DvPac8HVHYA


c d end!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Hiba282

sweetMonayaSanu IF-Achieverz
sweetMonayaSanu
sweetMonayaSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 114976

Posted: 13 September 2010 at 12:54pm | IP Logged
ok guys gtg study u guys enjoy bye

The following 2 member(s) liked the above post:

Hiba282Amongthestars89

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15817

Posted: 13 September 2010 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

ok guys gtg study u guys enjoy bye


Aw Twinny gonna miss you.
when you'll be back?
Okay bye sis and take care twiny.Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

sweetdevillHiba282

..Armaania.. IF-Sizzlerz
..Armaania..
..Armaania..

Joined: 15 April 2010
Posts: 15817

Posted: 13 September 2010 at 12:56pm | IP Logged
Originally posted by kooLgrl786



hella bored huh?!?!....thn go chek out Dev widout Shirt.....u will laugh nywaysLOL


No making fun of any character please.Smile


Edited by Princezz22 - 13 September 2010 at 12:57pm

The following 2 member(s) liked the above post:

sweetdevillHiba282

kooLgrl786 IF-Dazzler
kooLgrl786
kooLgrl786

Joined: 30 December 2009
Posts: 4050

Posted: 13 September 2010 at 12:57pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by kooLgrl786

Originally posted by Princezz22

@Sista Zahra : ROFLYou know I really don't know whats fifth month?
I have to count Jan , Feb , March , April , May , July so July is 5th month like that I doROFLROFLAnd then I saw 18/10/1989 SO I started counting up jan , feb , march....october.
October was 10th month and same time I was surfing glitter text generator so I bymistakely wrote 10th octoberROFL

Btw , aap kitni barhi ho.Mere barhe bhai ki umar ki ho or aapko kitna barha karo.ROFLROFL

@Twin : Okay will write you birthday.

@Tasneem : Ask Sista Zahra naLOL
Should I tell it Sista Zahra?


Gosh mahiiii....u missed june!!....lmao!! hehehehe

omg.....u need persmission?.....older sis haa!....respect understnd!!LOL


Arrey waapis jakar dekh edit kar liya.
Mistake ho jaata hain.
Slip Of TaanggROFLROFL

Haan  Sista Zahra is my elder Sis so need permission but my Sister Tasneem is very clever she understood it before but not fully.
Wink



hahahah aftr editing also rong :P
june is 6th month my buddhu sis!!LOL

clever haa.....so toh mei hoo lolz!!!!

karlo respect :P......
heheh......soo maara hhaa??.....kitne dande maru tumhe?LOLtat was lame hehe

The following 1 member(s) liked the above post:

Hiba282

kooLgrl786 IF-Dazzler
kooLgrl786
kooLgrl786

Joined: 30 December 2009
Posts: 4050

Posted: 13 September 2010 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Originally posted by kooLgrl786



hella bored huh?!?!....thn go chek out Dev widout Shirt.....u will laugh nywaysLOL


No making fun of any character please.Smile


omg....mahi yaar.....NT n Dev ko exception karo......din nhi nikalta inka mazzak udaye bina!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Hiba282

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
:-The Old Gang CC-: IO

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: -MamuKiBhanji-   Replies: 940   Views: 25431

-MamuKiBhanji- 940 25431 31 July 2012 at 7:55am by -MamuKiBhanji-
~*Cupid Gang # 51 - Carry On!

2 3 4 5 6 7 ... 97 98

Author: Rafa.LunaPotter   Replies: 782   Views: 22539

Rafa.LunaPotter 782 22539 19 September 2011 at 7:35am by Rafa.LunaPotter
~Hangama Gang On Red Carpet~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: .PINK.   Replies: 1200   Views: 26539

.PINK. 1200 26539 13 January 2011 at 8:52am by -Chotta-Don-
||The Jhak-Asstors Gang#7||*Invites Only!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: dangerouzIshk.   Replies: 1196   Views: 23884

dangerouzIshk. 1196 23884 17 October 2010 at 1:40pm by dangerouzIshk.
Ali Baba aur Chalis Chor

2

Author: Ali   Replies: 13   Views: 1065

Ali 13 1065 10 January 2008 at 9:46pm by ~Simmi~

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index