Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

Shweta Tiwari FC..The Heartthrob Actress of Tv (Page 4)

Samraat_92 IF-Stunnerz
Samraat_92
Samraat_92

Joined: 27 September 2009
Posts: 35516

Posted: 12 September 2010 at 4:51pm | IP Logged
Originally posted by Aurna_ST

Awwwwwwwwww...........i didn't knw this!!!!ShockedShockedShocked

But tumne meri gaana lein liya!!!CryLOL

I was making a vm on this song!!!LOL

Nice vm Faraan!!!! Day Dreaming Day Dreaming

Per...tumne e vm FC mein share kyun nehi kiya????Shocked



Maine to boht dafa share kia.LOL . i thnk tumnay note nai kia.. ROFL
Abhi bhi yeh Vm is FC mei available hai..
Check it..LOL Aur is Vm mei jo bhi video hai woh avi's hain jo maine use ki thi isilye thori low quality hai warna mujhko Vm banani nai ati... Ouch

The following 2 member(s) liked the above post:

Aurna_STDelightedHeart

Aurna_ST IF-Dazzler
Aurna_ST
Aurna_ST

Joined: 21 May 2006
Posts: 2528

Posted: 12 September 2010 at 5:03pm | IP Logged
Originally posted by Faraan_4_Shweta

Originally posted by Aurna_ST

Awwwwwwwwww...........i didn't knw this!!!!ShockedShockedShocked

But tumne meri gaana lein liya!!!CryLOL

I was making a vm on this song!!!LOL

Nice vm Faraan!!!! Day Dreaming Day Dreaming

Per...tumne e vm FC mein share kyun nehi kiya????Shocked



Maine to boht dafa share kia.LOL . i thnk tumnay note nai kia.. ROFL
Abhi bhi yeh Vm is FC mei available hai..
Check it..LOL Aur is Vm mei jo bhi video hai woh avi's hain jo maine use ki thi isilye thori low quality hai warna mujhko Vm banani nai ati... Ouch


Ha.....yaar.....sayeed main ne notice nehi kiya!Ouch

Mujhe to e vm ish FC se hi mila.....i was checking all the vms.....then i found it!Embarrassed

Not so low quality yaar!!!Wink......better than mine!!LOL
Can't u remember my first two vms ROFL......they are too much low quality yaar!LOL
Ab jakar kuch status maintain kar sakti hu!!!!
ROFL

Byeeeeee.......FaraanTongue
I m going to sleep!!!!!Embarrassed
It's already morning in my country.......So Good morning as well as gud ni8 ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Samraat_92DelightedHeart

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20381

Posted: 12 September 2010 at 5:06pm | IP Logged
Congratulation everyone Hug

Let's party PartyPartyParty

Let's dance DancingDancingDancing

The following 4 member(s) liked the above post:

Aurna_ST-Hina-Samraat_92DelightedHeart

Aurna_ST IF-Dazzler
Aurna_ST
Aurna_ST

Joined: 21 May 2006
Posts: 2528

Posted: 12 September 2010 at 5:08pm | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Congratulation everyone Hug

Let's party PartyPartyParty

Let's dance DancingDancingDancing



Hey Sabz......Congo dear Hug

The following 3 member(s) liked the above post:

romiosugar1Samraat_92DelightedHeart

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20381

Posted: 12 September 2010 at 5:10pm | IP Logged
Originally posted by Aurna_ST

Originally posted by romiosugar

Congratulation everyone Hug

Let's party PartyPartyParty

Let's dance DancingDancingDancing



Hey Sabz......Congo dear Hug



HIyaa AurnaHug

You guys are seriously rockingClapClap I am loving it!!


I am kinda getting busy coz of schoolCryCry

I watched Shweta's performance in Sangini and omg she was looking sizzling hotBig smileDay Dreaming

The following 3 member(s) liked the above post:

Aurna_STSamraat_92DelightedHeart

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20381

Posted: 12 September 2010 at 5:11pm | IP Logged
@Aurna: I have a question.....are you the one who opened Shweta's fb acount?! It has all the goodies of ShwetaSmile

The following 3 member(s) liked the above post:

Aurna_STSamraat_92DelightedHeart

Aurna_ST IF-Dazzler
Aurna_ST
Aurna_ST

Joined: 21 May 2006
Posts: 2528

Posted: 12 September 2010 at 5:20pm | IP Logged
Originally posted by romiosugar

Originally posted by Aurna_ST

Originally posted by romiosugar

Congratulation everyone Hug

Let's party PartyPartyParty

Let's dance DancingDancingDancing



Hey Sabz......Congo dear Hug



HIyaa AurnaHug

You guys are seriously rockingClapClap I am loving it!!


I am kinda getting busy coz of schoolCryCry

I watched Shweta's performance in Sangini and omg she was looking sizzling hotBig smileDay Dreaming


Hiii..dear........After a long time!!!! HugLOL

buzy wid school or Jennifer?? ROFL

Ha...yaar....Shweta was amazing in Sangini!!!!! Day Dreaming  Day Dreaming

Sabz.......have u seen Shweta's latest pics on 4th FC shared by Zeeshan????Shocked

They are just mindblowing yaar!!!!! Day Dreaming

Yeah....i have a fan page on FB!Embarrassed
Here's the link!
http://www.facebook.com/pages/Shweta-Tiwari/35221057254?ref=sgm



Edited by Aurna_ST - 12 September 2010 at 5:27pm

The following 3 member(s) liked the above post:

romiosugar1Samraat_92DelightedHeart

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20381

Posted: 12 September 2010 at 5:27pm | IP Logged
Originally posted by Aurna_ST


Hiii..dear........After a long time!!!! HugLOL

buzy wid school or Jennifer?? ROFL

Ha...yaar....Shweta was amazing in Sangini!!!!! Day Dreaming  Day Dreaming

Sabz.......have u seen Shweta's latest pics on 4th FC shared by Zeeshan????Shocked

They are just mindblowing yaar!!!!! Day Dreaming

Yeah....i have a fan page on FB!Embarrassed
U r talking abt this one nah?

http://www.facebook.com/pages/Shweta-Tiwari/35221057254?ref=sgm



lolz...actually both things are keeping me busyTongue but I am not that active in Jenny Fantasy tooLOL

Yup, Shweta was looking amazingly beautiful in SanganiBig smileBig smile

No I have not seen them.....where are they? May i have page # please?!!



LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Aurna_STSamraat_92DelightedHeart

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Shweta tiwari FC.. Most Beauutifull Actress of TV

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Samraat_92   Replies: 1206   Views: 49151

Samraat_92 1206 49151 09 October 2010 at 3:50am by shwetaloveyou
Beauutifull Shweta tiwari Fanclub

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Samraat_92   Replies: 1205   Views: 49224

Samraat_92 1205 49224 09 August 2010 at 10:40am by Samraat_92
Shweta Tiwari/Abhinav Shukla(Jkbh)Fc*shan new look

2 3 4 5 6 7 8

Author: zaara019   Replies: 62   Views: 14029

zaara019 62 14029 25 May 2009 at 2:27am by zaara019
~~ Shweta Tiwari Fan Club ~~

Author: Shweta.T Rox   Replies: 1   Views: 3034

Shweta.T Rox 1 3034 19 April 2009 at 11:22am by Anababes
::.$hweta Tiwari FanClub.::Page 3 Updated:New Show

2 3

Author: sallu_lover   Replies: 23   Views: 2996

sallu_lover 23 2996 21 December 2008 at 1:46pm by ::Prem$_Priya::

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index