Chat Clubs

   

Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY| (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 151

Page 1
Page   of 151
Page 3 Page 151

.FlawlessSarun.

IF-Addictz

.FlawlessSarun.

Joined: 05 January 2010

Posts: 73494

Posted: 15 August 2010 at 3:10am | IP Logged
Originally posted by pritirays

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by pritirays

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

 I Seriously Dont Like Salman .... ya Wanted was a nice Movie Buh
Argh I cant Stand Salman anymore
esp afta watchin the Traailer Of his New Movie Dabaang

Salmaan looks so damn old! Dead He shd be playing father instead of romancing young girls on screen! Dead
Exactly Dead

Btw he is also soooooooooo HUGE! Dead Seems like balloon ke ander hawa jyada ho gayi hai! ROFL
  Ewwwwwwwwwwwwww I knw Dead
SRK is Way Betta thn him
its Not Like I Love Him buh Ya Respect SRK Alot Embarrassed

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY| (Page 2)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

.FlawlessSarun.

IF-Addictz

.FlawlessSarun.

Joined: 05 January 2010

Posts: 73494

Posted: 15 August 2010 at 3:11am | IP Logged
Btw Dnt U think otha Actors Got More Moves Thn Arhaaan Confused ?

pritirays

IF-Sizzlerz

pritirays

Joined: 23 May 2007

Posts: 20638

Posted: 15 August 2010 at 3:11am | IP Logged
ROFL ROFL ROFL Zee TV main ekdum behooda movie aa rahi hai - Journey Bombay to Goa! ROFL

It casts the top three of Laughter Challenge 1! Wink

pritirays

IF-Sizzlerz

pritirays

Joined: 23 May 2007

Posts: 20638

Posted: 15 August 2010 at 3:13am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Btw Dnt U think otha Actors Got More Moves Thn Arhaaan Confused ?


Sushant was better than Arhaan! LOL Just see the difference btw the two's performance! Arhaan gets the technique right, but he lacks in energy, so his steps looks like he is hesitant! If he overcomes that - he will be fab dancer! Big smile

pritirays

IF-Sizzlerz

pritirays

Joined: 23 May 2007

Posts: 20638

Posted: 15 August 2010 at 3:14am | IP Logged
Abt pooja - Abe technique hi wrong hai to dance moves right kaise hoonge? ROFL

I mean she was supposed to do kathak steps with ehr hands and look at wht she was doing! Angry I was like - if they cannot do justice to complicated dance moves, then do not insult dance forms by making them do those moves! give them easy moves so that they don't look stupid while dancing! LOL

.FlawlessSarun.

IF-Addictz

.FlawlessSarun.

Joined: 05 January 2010

Posts: 73494

Posted: 15 August 2010 at 3:15am | IP Logged
Originally posted by pritirays

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Btw Dnt U think otha Actors Got More Moves Thn Arhaaan Confused ?


Sushant was better than Arhaan! LOL Just see the difference btw the two's performance! Arhaan gets the technique right, but he lacks in energy, so his steps looks like he is hesitant! If he overcomes that - he will be fab dancer! Big smile
Lol Ofcourse Sushant is A betta Dancer Buh I Noticed Arhaaan is always Kinda Ignored Confused

pritirays

IF-Sizzlerz

pritirays

Joined: 23 May 2007

Posts: 20638

Posted: 15 August 2010 at 3:17am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by pritirays

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Btw Dnt U think otha Actors Got More Moves Thn Arhaaan Confused ?


Sushant was better than Arhaan! LOL Just see the difference btw the two's performance! Arhaan gets the technique right, but he lacks in energy, so his steps looks like he is hesitant! If he overcomes that - he will be fab dancer! Big smile
Lol Ofcourse Sushant is A betta Dancer Buh I Noticed Arhaaan is always Kinda Ignored Confused

Arhaan is ignored Angry and Pooja is given all the footage! Angry
Know wht - I just do not like her long speeches! ROFL She beats around the bush, cannot express wht she wanna say, so she goes on n on n on! Dead LOL

.FlawlessSarun.

IF-Addictz

.FlawlessSarun.

Joined: 05 January 2010

Posts: 73494

Posted: 15 August 2010 at 3:17am | IP Logged
Originally posted by pritirays

Abt pooja - Abe technique hi wrong hai to dance moves right kaise hoonge? ROFL

I mean she was supposed to do kathak steps with ehr hands and look at wht she was doing! Angry I was like - if they cannot do justice to complicated dance moves, then do not insult dance forms by making them do those moves! give them easy moves so that they don't look stupid while dancing! LOL
ROFL Pooja Seriously Cant Dance ROFL

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

pritirays 1203 26205 15 August 2010 at 3:09am
By .FlawlessSarun.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

-BlackSky- 1218 24047 06 August 2010 at 2:46pm
By .FlawlessSarun.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-BlackSky- 1200 23945 30 July 2010 at 8:03pm
By .FlawlessSarun.
Return of the Behooda Gang #4 |FIFA fever|

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

.FlawlessSarun. 1210 21408 16 July 2010 at 10:12am
By -BlackSky-
Return of the Behooda Gang #3 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

-BlackSky- 1210 24936 02 July 2010 at 1:16pm
By .FlawlessSarun.

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.