Tere Liye
Tere Liye
Tere Liye

India-Forums

   

OMG I just noticed something...

sereaishitedare Senior Member
sereaishitedare
sereaishitedare

Joined: 17 February 2007
Posts: 424

Posted: 09 August 2010 at 6:46am | IP Logged
Subodh doesn't fall into the waterfall, he rolls off into the woods somewhere...Shocked
 
I don't know if anyone noticed or not...but I was watching that episode again today and it just kinda struck me...
 
It makes sense now, the cops are looking in the waterfall for him, but he is safely rolled away somewhere in the woods where the cops won't even think about looking, and some bhalla couple will find him and he will have lost his memory and they will adopt him as their kid. Then Subodh will get nightmares about the accident and after the leap he will regain his memory LOL

The following 14 member(s) liked the above post:

metallicazkripsyrrk401Sananya09indupriya2008KhaLidaH-Riyal-christiandior.-Anu13-SheVi4lifekhajju-Hina-suk19sita11

mkasisHC Goldie
mkasisHC
mkasisHC

Joined: 30 December 2009
Posts: 1033

Posted: 09 August 2010 at 6:53am | IP Logged
wow wow what an imagination Clap
actually i thought the same
but
who knows what wil happen in future
may be ur imagination wil be come true
Soaps1 IF-Stunnerz
Soaps1
Soaps1

Joined: 03 October 2008
Posts: 43638

Posted: 09 August 2010 at 7:07am | IP Logged
jo ho ga dekha jaey ga ... i don't want to loose my remaining hair that i barely managed to save from the last BT show ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Sananya09SunShine_A

Raisin Goldie

Joined: 05 June 2009
Posts: 1595

Posted: 09 August 2010 at 9:22am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36597

Posted: 09 August 2010 at 9:37am | IP Logged
OMG no I want him to die and never come back or make the leapUnhappy



so much for happy ending and his death before the leap...GRRR

christiandior. Viewbie
christiandior.
christiandior.

BollyCurry Script Supervisor
Joined: 22 March 2010
Posts: 15973

Posted: 09 August 2010 at 10:31am | IP Logged
Hmph, well said.
I never noticed that.
SheVi4life IF-Dazzler
SheVi4life
SheVi4life

Joined: 07 July 2009
Posts: 2928

Posted: 09 August 2010 at 8:31pm | IP Logged
ohh that is sooo possible...i mean gud for u ur thinking like BT would..lol!!.....gud ud..i think u might be pretty much right
jattiprincess07 Newbie
jattiprincess07
jattiprincess07

Joined: 20 December 2007
Posts: 7

Posted: 10 August 2010 at 3:16pm | IP Logged
OMGShocked

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Bloopers That I Noticed

2

Author: SaritaMSK   Replies: 10   Views: 1048

SaritaMSK 10 1048 22 August 2010 at 1:08am by .shona.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index