Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

Random Ramblers Mafia Den#58!!!! (Page 4)

nimrah IF-Rockerz
nimrah
nimrah

Joined: 25 December 2005
Posts: 5476

Posted: 02 August 2010 at 3:36pm | IP Logged
Exactly Anu! I was andar hi andar like "WTF!?!" and then I told her to go away since she's lost it.. LOL and she went off having an expression like she's reading this superior book which I'm too much of a nincompoop to understand or something. Ab us bechari ki aankhen kaun khole.. LOL

I mean okay I get it that you love Twilight but hello, your result!?! Isn't that MUCH more important?! Supposedly deciding your career!? Aaj kal ki larkiyan, I tell you! Wacko LOL

LMAO! ROFL ROFL ROFL Oh yes yes! Main tou bhool hi gayi thi that its an Aag aur Patangee ki prem kahani.. LOL LOL I havent heard anything more absurd than that by the way.. LOL LOL You're right.. I shouldn't be torturing my mind reading Twilight. LMAO @ its not gonna make any sense even if I read the book or not! ROFL

Edited by nimrah - 02 August 2010 at 3:38pm

The following 2 member(s) liked the above post:

-Faith-AreYaar

pigbelly4myfeet IF-Rockerz
pigbelly4myfeet
pigbelly4myfeet

Joined: 02 January 2008
Posts: 5209

Posted: 02 August 2010 at 5:21pm | IP Logged
Just watched SGP.

O man what drama! It was even more than I was expecting! :O

Wow I loved it though! I think this time it was like everyone was on different sides.

I just find Rano SO useless man! Seriously, I think she makes a bigger deal out of the things that don't even matter that much instead of looking at the bigger picture. Badi ma's perspective is SO important here. No wonder she's the one that keeps the family intact.

OMG That part with Ishaan remembering Suhana right from the beginning and him remembering Suhana's moments with the family was SO awesome! That part made me tear up slightly. It was shown SO well!

Even Ishaan's kind of looking back at his journey with Suhana and coming to understand her. Ishaan's perspective was just shown so well today!

Loved Suhana's rant at Rano too. Man it just felt so good watching Suhana suna all that to Rano. LOLL I just find her too irritating. She was totally asking for it with her random bashans about telling everyone and all!

And Badi ma during the last scene, the way she was like "the buniyaad has broken, so now we're in trouble" O MANN the way they showed that, and hinted more trouble coming up was awesome. MANN so much happened, so much drama!!! LOL I need to calm down man! *breathes*

I can't wait to see what's going to happen! Ahhh is this getting exciting or what!!! Clearly I'm still not calm yet!!! *breathes some more*

The following 3 member(s) liked the above post:

nimrah-Faith-AreYaar

x.sonia.x IF-Sizzlerz
x.sonia.x
x.sonia.x

Joined: 04 August 2008
Posts: 14834

Posted: 02 August 2010 at 7:34pm | IP Logged

congratz on the new cc! :)

The following 2 member(s) liked the above post:

-Faith-AreYaar

incandescence IF-Sizzlerz
incandescence
incandescence

Joined: 03 September 2006
Posts: 11914

Posted: 03 August 2010 at 9:20am | IP Logged
Anu...WORD on everything you said about that Dutta Nakusha scene. The bg music was beautiful...added to the intensity of the scene. And it was very different...you don't usually see such beautifully shot, subtle, full of underlying meanings and poignant scenes...usually toh realization scenes lead u to yeh mujhe kiya horaha hai style dialogues and everything...I was kinda taken aback by the loss of dragging...lol.....and Mishal did do a fabulous job with the way he was looking at her with so much wonder and realizing what she means to him...

The following 4 member(s) liked the above post:

nimrahpigbelly4myfeet-Faith-AreYaar

AreYaar IF-Addictz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 81790

Posted: 03 August 2010 at 9:33am | IP Logged
Originally posted by incandescence

Anu...WORD on everything you said about that Dutta Nakusha scene. The bg music was beautiful...added to the intensity of the scene. And it was very different...you don't usually see such beautifully shot, subtle, full of underlying meanings and poignant scenes...usually toh realization scenes lead u to yeh mujhe kiya horaha hai style dialogues and everything...I was kinda taken aback by the loss of dragging...lol.....and Mishal did do a fabulous job with the way he was looking at her with so much wonder and realizing what she means to him...


Mashhh! Totally yaar.....I loved that scene....the music was just AMAZING....so not typical types filmy music....that song is like stuck in my head now....must have heard it 20 times last night....lol....and I totally agree with you....it was so not a typical type of realization scene...that's what surprised me the most....there was this softness, poignancy to it....they sort of portrayed the beauty of love and the wonder....the way Mishal expressed all that was fantastic....

The following 4 member(s) liked the above post:

nimrahpigbelly4myfeetincandescence-Faith-

incandescence IF-Sizzlerz
incandescence
incandescence

Joined: 03 September 2006
Posts: 11914

Posted: 03 August 2010 at 9:48am | IP Logged
Originally posted by nureat01

Originally posted by incandescence

Anu...WORD on everything you said about that Dutta Nakusha scene. The bg music was beautiful...added to the intensity of the scene. And it was very different...you don't usually see such beautifully shot, subtle, full of underlying meanings and poignant scenes...usually toh realization scenes lead u to yeh mujhe kiya horaha hai style dialogues and everything...I was kinda taken aback by the loss of dragging...lol.....and Mishal did do a fabulous job with the way he was looking at her with so much wonder and realizing what she means to him...


Mashhh! Totally yaar.....I loved that scene....the music was just AMAZING....so not typical types filmy music....that song is like stuck in my head now....must have heard it 20 times last night....lol....and I totally agree with you....it was so not a typical type of realization scene...that's what surprised me the most....there was this softness, poignancy to it....they sort of portrayed the beauty of love and the wonder....the way Mishal expressed all that was fantastic....


@bold...Yes, softness is the word! It was kinda very silent... and  flowy and...pure.... Usually the realization scenes, good or bad, are starkly intense...even sometimes very  passionate...this was more on the romantic side...with the flowers and the music...it was beautifully calm!

The following 4 member(s) liked the above post:

nimrahpigbelly4myfeet-Faith-AreYaar

LadyMcbeth IF-Sizzlerz
LadyMcbeth
LadyMcbeth

Joined: 26 May 2005
Posts: 11587

Posted: 03 August 2010 at 9:58am | IP Logged
Greetings folks! How are we doing today?

The following 1 member(s) liked the above post:

-Faith-

AreYaar IF-Addictz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 81790

Posted: 03 August 2010 at 10:13am | IP Logged
Originally posted by incandescence



@bold...Yes, softness is the word! It was kinda very silent... and  flowy and...pure.... Usually the realization scenes, good or bad, are starkly intense...even sometimes very  passionate...this was more on the romantic side...with the flowers and the music...it was beautifully calm!


BEAUTIFULLY said yaar! That's exactly how it was....pure....so true....there was this calmness....beautiful calm like you said....there was this serenity to it that I loved.

And so true what you said about most realization scenes....usually they are more on the passionate side....good or bad....intense....but I just LOVED the softness, the pure, beautiful, calm, serene aspect to this scene....I have to say this was one of the most beautiful scenes I've ever seen on Indian TV.


*Edit: Hi LadyM! :-)


Edited by nureat01 - 03 August 2010 at 10:15am

The following 4 member(s) liked the above post:

nimrahpigbelly4myfeetincandescence-Faith-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Random Heartbreakers Timbuktoo#59!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 40044

AreYaar 1193 40044 13 September 2010 at 3:13pm by AreYaar
Random Ramblers Timbuktoo#57!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 42914

AreYaar 1193 42914 02 August 2010 at 2:05pm by AreYaar
Random Ramblers Timbuktoo#56!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1195   Views: 42357

AreYaar 1195 42357 01 July 2010 at 2:25pm by Melissa
Random Ramblers Timbuktoo#55!!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1197   Views: 40602

AreYaar 1197 40602 04 June 2010 at 11:34am by viniva sharma
Random Ramblers Timbuktoo#54!!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1197   Views: 34412

AreYaar 1197 34412 21 May 2010 at 12:56pm by iwantitall

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index