Uttaran

   

what about informing Jogi Thakur??? (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 2

Page 1
Page   of 2

shivani9

IF-Sizzlerz

shivani9

Joined: 30 October 2009

Posts: 21962

Posted: 24 July 2010 at 7:33am | IP Logged
Hmmn gr8 ...very keen observation n analysis, well done every oneClapThumbs Up, no comments from me as i  dont watch this anymore, but i agree tht the music drowns the dialogues...imp ones esp...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

tiny15

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "what about informing Jogi Thakur??? (Page 2)" in Uttaran forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

divy609

IF-Dazzler

divy609

Joined: 24 January 2010

Posts: 4879

Posted: 24 July 2010 at 7:43am | IP Logged
Originally posted by payel_roy

Originally posted by mithila.v

Originally posted by neeram64

I think music so loud can hardly listen any dialogues.Pls let music be soft so that an enjoy them.

</div>
<div>
-----------------------


yes thats one BIG problem with this show....the songs n bg music overpower all dialogues....are the cvs listening......atleast in future let the bg score be less dominating
yeah actually i saw all the episodes after vansh's death but i missed that dialogue where they told that thakur saab directly airport se aa jayenge.... and BTW did thakur saab came directly from the airport,,, then did he wear that white kurtha all the way from darjeeling???

And someone could have informed him that they have already reached the Burial Ground So that he would have been able to see Vansh for one last time Cry
Thakur saab wore White kurta all the way from Darjeeling and in Veer's room the white clothes were neatly pressed and kept as though someone had informed them before itself that someone's gonna die ROFL ROFL ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

IisBlisspayel_roytiny15

payel_roy

IF-Dazzler

payel_roy

Joined: 16 December 2009

Posts: 4180

Posted: 27 July 2010 at 6:42am | IP Logged
@divy609--- i agree it looks like along sid their is another person may be a servant of the b-house who must have seen vansh's death and must have thought ''chalo kaam jaldi khatham karle, varna baadmein aur bhi bohut saree kaam rehe jayenge

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
TB - Is Masoom,Jogi Thakur's illegitimate child? niveditha 5 696 06 July 2010 at 9:48am
By vijaya_ls
Jogi with Madhuri..fab n cute, WATCH arunima_LUIT 7 717 01 July 2010 at 4:45am
By jyoti06
jogi ghar aai ek nanhi pari

2 3 4 5

shonuu 34 2012 28 June 2010 at 1:27am
By mrunal1981
Jogi ki beti indian81 0 475 21 June 2010 at 12:30pm
By indian81
Article- New face (jogi's illegitimate child)

2

rose_e 15 1051 16 June 2010 at 3:50am
By Mages

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Uttaran Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.