Chat Clubs

   

| Incognito Critics 104 | Invites Only | (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 88

x.sonia.x

IF-Sizzlerz

x.sonia.x

Joined: 04 August 2008

Posts: 14834

Posted: 19 July 2010 at 8:45am | IP Logged
Originally posted by Ishan.



Hehe Sonia , u can try playing this game . its addicting especially if you are competing with ur friends for the highest level !LOLLOLLOL

 
i can see how that can be exciting then
i got to level 12 i think
my plants kept dying
 
i also tried fishville or whatever
and all the fish died :(
its toooo sad
 
how long did it take u to get to level 38
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

Ishan.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "| Incognito Critics 104 | Invites Only | (Page 4)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

x.sonia.x

IF-Sizzlerz

x.sonia.x

Joined: 04 August 2008

Posts: 14834

Posted: 19 July 2010 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by shaktheback

Sonia, i watch Glee too. White Collar is awesome.

BTW, i guess Jot is fine with my intro. Simi loved it.
Lets remove this "fan-gurly" front page and use something of OUR TYPE.
Sarcastic and the Gun !!!!!


I HATE CMG !!!!!!!!!!!! Cool
 
glee is a good show..
i havent caught up on the last few episodes tho
 
white collar is also good
but i was never able t pick it up
 
 
do tell us why u HATE cmg? lol
 
i agree that we can put in sumthin interesting and sarcastic on the first page
but i didnt like the direct HATE stuff
thats not us..

The following 1 member(s) liked the above post:

Ishan.

x.sonia.x

IF-Sizzlerz

x.sonia.x

Joined: 04 August 2008

Posts: 14834

Posted: 19 July 2010 at 8:50am | IP Logged

Geet & Maan to live together

19 July 2010 | 8:47pm   Comments 87 Comments

A major twist cuts the non materialistic barrier between Geet & Maan in Star One's popular serial Geet Hui Sabse Parayi

In Star One's popular serial, Geet Hui Sabse Parayi a spark of love has been ignited between both Geet (Drashti Dhami) and Maan (Gurmeet Choudhary) but he is fighting his own battle as he regrets to accept his love for Geet.

He's even been behaving a bit weird towards Geet but, the upcoming episodes may create some light hearted moments giving voice to their unexpressed emotions.

A Little Birdie informs us that, "In the forthcoming episodes certain situations would force Geet to leave her uncle's place and go on a hunt for a new shelter; that is when Maan comes to her rescue and asks her to share his house with him."

When contacted, Gurmeet Choudhary asserted, "Yes, I have also heard about the track that Geet would come over and stay with Maan in his house but as of now I have no clue about the circumstances backing the same."

So, viewers could look forward for some romantic as well as confessional moments between Maan and Geet coming their way.

Reporter: Srividya Rajesh
Author: Pooja Shenoy

 
lmao
how is this ok after she was afraid of being even in the office with him..?
well we dont know how this is gonna happen but it makes sense with the pics
sooooooooooooo contrived
all cuz of fan girl craziness

The following 1 member(s) liked the above post:

petticoat

petticoat

IF-Stunnerz

petticoat

Joined: 19 October 2006

Posts: 31248

Posted: 19 July 2010 at 9:37am | IP Logged
Originally posted by x.sonia.x

lol
that was actually really good
 
i like alex
 
 
i havent watched this season much but catch it here and there
r u watchin sytycd?
 
 


ive seen this one
I dont follow every week..but i follow dances on and off if u know what i mean


ISHAN
my frriend played for a whole year to reach 59/...
goodluck


shak
lol..u sounded like an angry young man in that intro man


LOL
geet and maaan

more maneeeet sequences

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

x.sonia.x

IF-Sizzlerz

x.sonia.x

Joined: 04 August 2008

Posts: 14834

Posted: 19 July 2010 at 9:43am | IP Logged
shak did sound like an angry young man .. lol
now he just needs a girl to change him.. ;)
 
 
caro
i catch dances also..
that show is on non stop throughout the year now on
 
are u in the lab? at work?


Edited by x.sonia.x - 19 July 2010 at 9:43am

petticoat

IF-Stunnerz

petticoat

Joined: 19 October 2006

Posts: 31248

Posted: 19 July 2010 at 9:47am | IP Logged
i actually woke up late

got to run to sign my new lease
will be around sonu


will go to lab in 2 hours

i think

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

x.sonia.x

IF-Sizzlerz

x.sonia.x

Joined: 04 August 2008

Posts: 14834

Posted: 19 July 2010 at 9:51am | IP Logged
lol
so u can go when u want to then?
thats shweeeeeeeet
 
its almost noon here and i want to go back to sleep.. so tired Sleepy
just woke up 2 hours ago tho

petticoat

IF-Stunnerz

petticoat

Joined: 19 October 2006

Posts: 31248

Posted: 19 July 2010 at 10:00am | IP Logged
lol sonu
im actually super hungry now


im a research assistant..and i work on my schedule..so i kinda go in and come out randomly

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
| Incognito Critics 103 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Ishan. 1145 39240 18 July 2010 at 11:22pm
By x.sonia.x
|Incognito Critics 102| Invites Only |-New Warning 95

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Ishan. 1148 39110 03 May 2010 at 4:38am
By Ishan.
|Incognito Critics 101| Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Ishan. 1199 35673 12 January 2010 at 4:19pm
By roxthefox
INCOGNITO CRITICS 100!!! FASHION POLICE PG 99

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

roxthefox 1195 39171 27 November 2009 at 4:40am
By Khaleesi
~INCOGNITO CRITICS~ PRE-BASH CC~ WOH PG 1

2 3 4 5 6 7 ... 99 100

roxthefox 793 20778 13 November 2009 at 1:21pm
By hindu4lyf

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.