Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

India-Forums

   

DOOMS Day and DMG

monar IF-Sizzlerz
monar
monar

Joined: 09 March 2010
Posts: 10715

Posted: 24 June 2010 at 7:04pm | IP Logged
Reason for this post - mere mann mein aaya main post banaya Tongue


Think what DMG Phanss will be busy doing on DOOMS DAY...




sochoo sochoo


guess karooo








nothing -
they all will be busy filing petition to God to bring their respective favorite jodi together in next janam
ROFLROFLROFL


if you like it then its ok.. if you wanna bash.. you know my posts welcome bashers, no discrimination Hug



Edited by monar - 24 June 2010 at 7:58pm

The following 10 member(s) liked the above post:

bubblysifuNassuARKajenprincess1mysterieuxanju101.SidraRolzzromiosugar1shanti05nadaanmasakalli

ChristLover IF-Rockerz
ChristLover
ChristLover

Joined: 16 December 2007
Posts: 6177

Posted: 24 June 2010 at 7:06pm | IP Logged
Are we discussing 2012 in DMG context ???Wink(btw aap ka irada kya hain professor ji?? CVs ke copy list mein ek aur film ka naam dal rahi ho, 2012?? Lekin isko copy karna thoda mushkil hoga"


Edited by Khushi007 - 24 June 2010 at 7:07pm
desigrl05 IF-Sizzlerz
desigrl05
desigrl05

I-F Crazy Creatives
Joined: 09 July 2007
Posts: 20165

Posted: 24 June 2010 at 7:10pm | IP Logged
dooms day meaning last day of dmg episode?
 
haha..love ur reasoning as to why to make a post... :0)
 
last day of dmg, hmm... i think all of us fans will petition to keep it on as we have gotten so addicted to the show..accha ya bura times mein sabhi

The following 1 member(s) liked the above post:

monar

monar IF-Sizzlerz
monar
monar

Joined: 09 March 2010
Posts: 10715

Posted: 24 June 2010 at 7:11pm | IP Logged
Originally posted by Khushi007

Are we discussing 2012 in DMG context ???Wink(btw aap ka irada kya hain professor ji?? CVs ke copy list mein ek aur film ka naam dal rahi ho, 2012?? Lekin isko copy karna thoda mushkil hoga"


ROFLROFL Keda mushkil Miyaan biwi baccho saath bole toh MBBS ROFL.. baki ho jaayega mumbai mein flood dikhaya na.. abhi thoda hilta hua mansion dekha denge ROFL haila think how Sanjeev will react on DOOMS Day LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ChristLover

anju101 IF-Sizzlerz
anju101
anju101

Joined: 27 December 2005
Posts: 14340

Posted: 24 June 2010 at 7:13pm | IP Logged
Dooms days as in the worlds end? Everyone will still be wondering why this and this didn't happen and how they cam make it happen...*ahem*
 
I think on that day we should all be filing a petition to god to save us, or not bring us back to this earth at all...

The following 1 member(s) liked the above post:

monar

seert IF-Rockerz

Joined: 07 July 2008
Posts: 8497

Posted: 24 June 2010 at 7:18pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

anju101

shanti05 IF-Stunnerz
shanti05
shanti05

Joined: 17 January 2005
Posts: 32235

Posted: 24 June 2010 at 7:31pm | IP Logged
LOL Dooms day 2012  is it coming nearer Wink
romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20381

Posted: 24 June 2010 at 7:35pm | IP Logged

Mona mam....doom day ka matlab kya hai?? Sorry huh, I have understanding problem.....ROFLROFLROFLROFL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index