Chat Clubs

   

ArTilicious ArTi CC#20: bin tere :( (Page 8)

Post Reply New Post

Page 8 of 150

VampireBarbie

IF-Sizzlerz

VampireBarbie

Joined: 19 March 2009

Posts: 13039

Posted: 21 June 2010 at 9:22am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..


hahaha awww
btw u watching the world cup?LOL

 
 
i dnt really hav a choice..my bro forces me 2 *rolls eyes* loll

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "ArTilicious ArTi CC#20: bin tere :( (Page 8)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

VampireBarbie

IF-Sizzlerz

VampireBarbie

Joined: 19 March 2009

Posts: 13039

Posted: 21 June 2010 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..


aww so sweet....LOL

yehh..i love arti...mwah adorablesBig smile
LOL..agree...veryyy longgg obessionn...will last foreverLOL

 
 
love these guys since the past 2 years nd half now..will neverr get overrr themEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

..-Kaju-..

IF-Sizzlerz

..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006

Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 9:25am | IP Logged
LOL..i knoww same heree...
i dont mind it...much...

still hes like watching it in his room...and someone will score n he knocks on my wall shouting telling me...im like...well thts nice LOL...

The following 1 member(s) liked the above post:

VampireBarbie

VampireBarbie

IF-Sizzlerz

VampireBarbie

Joined: 19 March 2009

Posts: 13039

Posted: 21 June 2010 at 9:28am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..

LOL..i knoww same heree...
i dont mind it...much...

still hes like watching it in his room...and someone will score n he knocks on my wall shouting telling me...im like...well thts nice LOL...
 
myyy bruv punches the wall in then me lmaoooo when someone scoress..loll
 
seriously i hatee it..arghhh LOLLLOL


Edited by Miiss_Universee - 21 June 2010 at 9:28am

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

..-Kaju-..

IF-Sizzlerz

..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006

Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by Miiss_Universee


 
myyy bruv punches the wall in then me lmaoooo when someone scoress..loll
 
seriously i hatee it..arghhh LOLLLOL


hahahaha.....awww blesssLOLLOL how old is heLOLLOL
LOL..dont mind it...just some matches i cba to watch....and he'll give me a running commentary from his room till i go there and threaten to beat him LOL..jks..im a nice sisWinkLOL

did u see the england vs algeria match...gosh we were shockin manLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

VampireBarbie

safeplacetoland

IF-Stunnerz

safeplacetoland

Joined: 02 October 2007

Posts: 47682

Posted: 21 June 2010 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by myownarea

I did I did Nidz LOL

thats y i m checking out some arti avis for the eyes :D



Oh man I'm so good ROFL ROFL
Couldn't stop laughing ROFL

I made ArTi marriage too

The following 2 member(s) liked the above post:

VampireBarbiemyownarea

VampireBarbie

IF-Sizzlerz

VampireBarbie

Joined: 19 March 2009

Posts: 13039

Posted: 21 June 2010 at 9:37am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..

Originally posted by Miiss_Universee


 
myyy bruv punches the wall in then me lmaoooo when someone scoress..loll
 
seriously i hatee it..arghhh LOLLLOL


hahahaha.....awww blesssLOLLOL how old is heLOLLOL
LOL..dont mind it...just some matches i cba to watch....and he'll give me a running commentary from his room till i go there and threaten to beat him LOL..jks..im a nice sisWinkLOL

did u see the england vs algeria match...gosh we were shockin manLOL

 
 
awww bless youu..uff brotherss..
 
my bro is a year nd half olderr than me..22 loll..nd hes soooo irritating!
 
erm i didnt watch tht match..heard we wer badConfused eshhhhhhhhhh loll..btw dnt youu think its crap this yearr..or is it me? loll

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

VampireBarbie

IF-Sizzlerz

VampireBarbie

Joined: 19 March 2009

Posts: 13039

Posted: 21 June 2010 at 9:37am | IP Logged

@nidz..got an request..will youu plzz make me an arti vm?? on tere liye? loll

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
ArTilicious ArTi CC #19: love is forever:D

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

shinz 1192 26825 21 June 2010 at 12:38am
By PureBliss
ArTilicious ArTi CC #18: Will love u FOREVER Nupur

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

relentless. 1199 26106 08 June 2010 at 1:38am
By shinz
ArTilicious ArTi CC #17: next link page 147

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

relentless. 1199 26573 01 June 2010 at 5:42pm
By ..-Kaju-..
ArTilicious ArTi CC#15 : NEXT thread Link P.135

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

relentless. 1197 23647 19 May 2010 at 1:49am
By relentless.
ArTilicious ArTi CC#13- oh boy, ur mine!:)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

shinz 1195 22146 11 May 2010 at 11:24am
By SaRuv.

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.