Chat Clubs
Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

ArTilicious ArTi CC#20: bin tere :( (Page 5)

..-Kaju-.. IF-Sizzlerz
..-Kaju-..
..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006
Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 8:51am | IP Logged
LOL anna di...just leave them to it...hahaha

safeplacetoland IF-Stunnerz
safeplacetoland
safeplacetoland

Joined: 02 October 2007
Posts: 47682

Posted: 21 June 2010 at 8:51am | IP Logged
okay am PMing u some pics can u morph it to look like it's an actual pic Embarrassed

Anna that dating article is an old one? ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..AnnaJaay

..-Kaju-.. IF-Sizzlerz
..-Kaju-..
..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006
Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 8:52am | IP Logged
okii nidz...will do tht....
AnnaJaay IF-Sizzlerz
AnnaJaay
AnnaJaay

Joined: 19 March 2009
Posts: 13183

Posted: 21 June 2010 at 8:53am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..



hahaha...thankss for the adviceeLOL
yeh..got some arti sigs..mayur sigs...rati/nups sigs..and arjun sigs lol
awww shes looking stunning..totallyy fab...in sbs today haha loved her answers..LOL

 
 
hehe seriously..its really painfull goin therr..i jus go therr 4 mayur or arti creations loll
 
awww cnt wait 4 your update..will be sooooo usin them!
 
nd yeh i lovee her answersss..i jus love herrrr..she has seriouslyy become my fav actress..i hav neverr everr lykd any actress weather its tv or bolly..buh rati uff she has somethin in herrr..tht pulls ppl loll

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

AnnaJaay IF-Sizzlerz
AnnaJaay
AnnaJaay

Joined: 19 March 2009
Posts: 13183

Posted: 21 June 2010 at 8:55am | IP Logged
Originally posted by ..-Kaju-..


haha yehhh *dreamsss*
or a arti article or somethingggg at least...LOL

 
yup or an arti article hehe..buh atm i seriously want rati backk..cnt stand these dooriyas loll

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

..-Kaju-.. IF-Sizzlerz
..-Kaju-..
..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006
Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 8:55am | IP Logged
Originally posted by Miiss_Universee

 
hehe seriously..its really painfull goin therr..i jus go therr 4 mayur or arti creations loll
 
awww cnt wait 4 your update..will be sooooo usin them!
 
nd yeh i lovee her answersss..i jus love herrrr..she has seriouslyy become my fav actress..i hav neverr everr lykd any actress weather its tv or bolly..buh rati uff she has somethin in herrr..tht pulls ppl loll


hahaha..awww bless youLOL
hehe naw thank youuu...their made very quickly bear in mindd...andd havent made any creations in agesssOuch

i knowww same hereee...had some i've liked...by never been a proper serious FG like i am nowLOLLOL...rati is just amazin

AnnaJaay IF-Sizzlerz
AnnaJaay
AnnaJaay

Joined: 19 March 2009
Posts: 13183

Posted: 21 June 2010 at 8:56am | IP Logged
Originally posted by NidzCole_ArTi

okay am PMing u some pics can u morph it to look like it's an actual pic Embarrassed

Anna that dating article is an old one? ROFL
 
yeh i think so..its total old news..dnt kno t theyy bringin it up..loll
 
anyways lets start bumpin up rati/nupur topics..nd mayur nddd hatin mjht topics loll

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Kaju-..

..-Kaju-.. IF-Sizzlerz
..-Kaju-..
..-Kaju-..

Joined: 04 April 2006
Posts: 10703

Posted: 21 June 2010 at 8:56am | IP Logged
anywayss...anna di...nidz...
catch u guys in a bitt...will be in the shower and out LOL
xxxHug

The following 1 member(s) liked the above post:

AnnaJaay

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ArTilicious ArTi CC #19: love is forever:D

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: shinz   Replies: 1192   Views: 38698

shinz 1192 38698 21 June 2010 at 12:38am by PureBliss
ArTilicious ArTi CC #18: Will love u FOREVER Nupur

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1199   Views: 36982

relentless. 1199 36982 08 June 2010 at 1:38am by shinz
ArTilicious ArTi CC #17: next link page 147

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1199   Views: 37385

relentless. 1199 37385 01 June 2010 at 5:42pm by ..-Kaju-..
ArTilicious ArTi CC#15 : NEXT thread Link P.135

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1197   Views: 33943

relentless. 1197 33943 19 May 2010 at 1:49am by relentless.
ArTilicious ArTi CC#13- oh boy, ur mine!:)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: shinz   Replies: 1195   Views: 34474

shinz 1195 34474 11 May 2010 at 11:24am by KriYaansh...

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index