Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

Aahana' Corner /Closed (Page 143)

-Fatima- IF-Stunnerz
-Fatima-
-Fatima-

Joined: 18 June 2008
Posts: 46489

Posted: 30 January 2011 at 6:16am | IP Logged
sooooooooooooooooo beautiful update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

..RamKiJanaki.. IF-Stunnerz
..RamKiJanaki..
..RamKiJanaki..

Joined: 20 August 2008
Posts: 45686

Posted: 30 January 2011 at 6:17am | IP Logged

Shri Krishna



Ramayana
Lakshman Urmila





OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaahanaaa!!!!!!!!!!!!!!! Thank you! Thank you! Thank you for making my suggestions sooooooooooooooooooooooooooooooooo quick, LOVE you!!!!!!HugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHugHug Can't take my eyes off either sig, cause both are GORGEOUS!Day Dreaming Really love the styles and colorizations you used on both, they are breathtakingly beautiful! Love you for this, thank you soooooo much!Big smile Def using them at once!

 
And the rest of the update is also amazing, esp the Mohit sigs.Day Dreaming Great job!

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

saniya.x IF-Dazzler
saniya.x
saniya.x

Joined: 17 March 2010
Posts: 4421

Posted: 30 January 2011 at 6:19am | IP Logged

AWWW, Aaniii Hug beautiful update once again! LOVED them all alot, but SG one the most! Mohit&Drashti one is adorable and Vivaan and San one is amazingg loved it!

 
Sug came out perfect! LOVE your style<3
 
Keep making more Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

-SanzAngel- IF-Rockerz
-SanzAngel-
-SanzAngel-

Joined: 27 January 2009
Posts: 5311

Posted: 30 January 2011 at 8:38am | IP Logged
omfg omfg aani ... awesum awesummmm updated jaan <3
uufff beuatyfulll ,,, thanks 4 da pm and keep making
muahh
- Sana -

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

aashizin IF-Stunnerz
aashizin
aashizin

Joined: 15 November 2009
Posts: 26818

Posted: 30 January 2011 at 9:24am | IP Logged
hey aani all creations r seriously wonderful hon Clap loved each and every creations , its amazing ClapThumbs Up u always rock Hugthanks for pm keep rocking 

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

Krishna_Sourav IF-Addictz
Krishna_Sourav
Krishna_Sourav

Joined: 04 March 2009
Posts: 57269

Posted: 30 January 2011 at 9:30am | IP Logged
awesome creationsClap.loved them.

The following 1 member(s) liked the above post:

EkPaheli

EkPaheli IF-Stunnerz
EkPaheli
EkPaheli

Joined: 05 May 2006
Posts: 26658

Posted: 30 January 2011 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by Sunshine Girl

Awww aanu awsm work...geet and sukriti one are just too adorable.......Day Dreaming


thx hinu

Originally posted by chilluppp

amazinggggggggggg work dear
just loved all the siggies
specially the first one
omggggggggggggggg
sajan looking damn cute
hats off
it was the bestestest
 
the others too r awesomeeeeeeee
mohit snaya looks cute with everyone
vivan's siggy too
loved it
 
in short fab update dear
do update soooooooooooon


thx dear

Originally posted by CandYlicious_SG



OMGG..! OMGGG!! Absolutely adorable!! Day Dreaming  Day Dreaming  Loveeeed Monaya ones ofcourse the mostt!! Blushing  But OMGG!! Sanaya Vivan was just..! Day Dreaming  Beauutiful! Clap  Mohit-Drashti ones are cute.. Embarrassed


thx Sumi
EkPaheli IF-Stunnerz
EkPaheli
EkPaheli

Joined: 05 May 2006
Posts: 26658

Posted: 30 January 2011 at 10:39am | IP Logged
Originally posted by ar_sajan4evr

lovelyyyyy update aani
superb...
i esp liked d sajan n mohit drashti one..:))))))
thnx 4 d pm n makeee mree


thx richa

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Lovely creations Aahana..


thx ayesha

Originally posted by mjht_one

omg aewsum


thx dear

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
//LoneDesignz//#1 CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: SobtiObsession   Replies: 1214   Views: 53980

SobtiObsession 1214 53980 02 June 2011 at 12:47am by Fari.Kashian
Questions & Queries Corner 2010

2 3 4 5 6 7 ... 163 164

Author: Ambrosia   Replies: 1304   Views: 65001

Ambrosia 1304 65001 31 March 2011 at 3:01am by Iloveroka
ArShI'S ArT cOrNeR!!!!updt..3

2 3

Author: _xCIOT_   Replies: 18   Views: 1638

_xCIOT_ 18 1638 17 December 2010 at 4:44am by Riasa
Nikki's Creative Corner(last update pg 23&24)

2 3 4 5 6 7 ... 25 26

Author: nikki18   Replies: 204   Views: 9165

nikki18 204 9165 19 October 2010 at 11:40am by nikki18
Tia's Creativity Corner New updt! pg:4 RKAB

2 3 4 5

Author: tes_v1   Replies: 32   Views: 2072

tes_v1 32 2072 02 September 2010 at 6:36am by SobtiObsession

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index