Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   

*Drashti Abhinav |D&G| Dev Geet* Hangout 2 (Page 3)

-bhootni- IF-Sizzlerz
-bhootni-
-bhootni-

Joined: 19 July 2005
Posts: 23243

Posted: 13 April 2010 at 2:47pm | IP Logged
lmao imagine them saying Dev V V V
 
 
 
and dev loves Canadian girls...lol especially moi :P
loveaboveall. IF-Sizzlerz
loveaboveall.
loveaboveall.

Joined: 02 January 2010
Posts: 10590

Posted: 13 April 2010 at 2:48pm | IP Logged
Lol girlies..
Countries never stand in the way of true love...
*smiles at Dev*

What's happening anyway?

The following 2 member(s) liked the above post:

Make-It-Popsweet.melody

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 13 April 2010 at 2:48pm | IP Logged
ofcourse im never gonna leave you Geet.. the minute i saw you i knew we were meant to be Embarrassed

and ya sumi there is a reason im not looking for girls in Canada :P mujhe ek bharatiya naari chahiye LOL
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 13 April 2010 at 2:48pm | IP Logged
Originally posted by -bhootni-

lmao imagine them saying Dev V V V
 
 
 
and dev loves Canadian girls...lol especially moi :P
hahaha keep dreamin girl...
 
datz y hez getting married to me..
 
he hates canadaDead
-bhootni- IF-Sizzlerz
-bhootni-
-bhootni-

Joined: 19 July 2005
Posts: 23243

Posted: 13 April 2010 at 2:49pm | IP Logged
lol well i am in the same country as him! so I win :P
Make-It-Pop IF-Stunnerz
Make-It-Pop
Make-It-Pop

Joined: 21 November 2008
Posts: 47450

Posted: 13 April 2010 at 2:49pm | IP Logged
HAHAHHAHA!

OMG! Sabbi just se da cheesiest thing... lol
 
countries never stand between true love... HAHAHAHHA!
-bhootni- IF-Sizzlerz
-bhootni-
-bhootni-

Joined: 19 July 2005
Posts: 23243

Posted: 13 April 2010 at 2:50pm | IP Logged
lol he loves Canada...who can hate Canada anyways :P...we are the most peace-loving country ever :P
 
 
 
and haww shilpa  you're telling me that I am not bhartinaari enough...hmmphhh *looks away hurt :P*
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 13 April 2010 at 2:50pm | IP Logged
haha dev v v v LOL

but Rahul doesnt even have a c in his name where did they get the c from? LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||* Drashti Dhami/Geet ~ Appreciation Thread *||

2 3 4 5 6 7 ... 126 127

Author: lilindiangurl13   Replies: 1008   Views: 27117

lilindiangurl13 1008 27117 11 December 2010 at 4:54pm by -Mrinalini-
Drashti looks good with whom?

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: stephhh   Replies: 78   Views: 7161

stephhh 78 7161 04 June 2010 at 4:34am by Nadz_YuNalover
*Drashti Abhinav |D&G| Dev Geet* Hangout 3

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: sweet.melody   Replies: 1211   Views: 25555

sweet.melody 1211 25555 01 May 2010 at 5:07am by sweet.melody
Short nickname for Abhinav-Drashti?

2

Author: -Aliya-   Replies: 14   Views: 1964

-Aliya- 14 1964 18 April 2010 at 10:24pm by aisha.sara
*Drashti Abhinav |D&G| Dev Geet* Hangout 1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: sweet.melody   Replies: 1203   Views: 21836

sweet.melody 1203 21836 14 April 2010 at 12:07pm by loveaboveall.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index