Avatar & Signatures Shop

   

IMCreation'sGallery:KaSh-HG-IN-LK-IS-SK-F-FM.Pg136 (Page 7)

Post Reply New Post

Page 7 of 148

i.luv.chocolate

IF-Rockerz

i.luv.chocolate

BollyCurry Buzzers

Joined: 17 August 2007

Posts: 7684

Posted: 09 April 2010 at 7:10pm | IP Logged
By the way i can;t take my eyes off the Shona siggy !!! DAMN !! how am i gona study now ?

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "IMCreation'sGallery:KaSh-HG-IN-LK-IS-SK-F-FM.Pg136 (Page 7)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Fatima-

IF-Stunnerz

-Fatima-

Joined: 18 June 2008

Posts: 46486

Posted: 10 April 2010 at 9:00am | IP Logged
sooooooooooooooooooo beautiful update
avi's r amazing
awesome work
luv
Fatima

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

aftermath..

IF-Addictz

aftermath..

BollyCurry Visual Effects

Joined: 10 April 2009

Posts: 91231

Posted: 10 April 2010 at 9:14am | IP Logged
OMG Such a lovey dovey updates of KaSh!!!!!!!! Day Dreaming
the sigs r sooo cute esp the one Tani mentioned!! :D
your updates r soooo special and AWESOME!!!!!!!! SA one is sexyyyyDay Dreaming and KSG one are too droolss over and KaSh one r just fantabulous!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
And OMG Ur avisDay Dreaming am gnna use the for sure......esp the merge ones n the one whre SA was mde bakraLOLactaully alllllllll
 
Love ur update Maham!!!!!!!!!!AWESOME DAWESOMECool

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

amna malik

IF-Addictz

amna malik

Joined: 06 August 2005

Posts: 52153

Posted: 10 April 2010 at 10:45am | IP Logged
HAILA...amazing stuff maham. Ur getting so so good at avis. They r the highlight of the update. The sigs r awesome too, but man the avis stole the show. LOVE EM

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

-ialwayswill-

IF-Sizzlerz

-ialwayswill-

Joined: 05 March 2007

Posts: 19150

Posted: 10 April 2010 at 10:49am | IP Logged
OMG OMG OMG U updated ur GAll WOOOOOOWWW
I gotta type some biggo comments Hmm lemme Reserve I'll edit 4 sure !

PS -agar is baar reply nai kiya na toh next time se no biggi comment Sleepy

Haan Sooo...OMG that cute KaSh sig Is Soooooooooo Cute i mean Awsome shoooooo cutely done ...Day Dreaming

And My My Shona Sig is sooo sexy one Awsome cant just take eyes offit Dam gud !!Silly

Awwwwww U knw i was soooooo wanting some1 to creat a perfect sig with that aur paas scene pic !! this one in particular !! Its is turned out sooo nicely u knw waat aaj kal i feel very untalented of myslef u guys soo rock yaar !!
Love it to core <3 !!

Awwwwww Shona lukin Shoooooo cute in that holi sig She alwayz doees :P !!
Just love the colouring :D

Oye God u've been making the pics i want them to be made on :D
This one..specially we have not more than one or sigs sigs on this pic
And specially this pic has been my fav becoz of its spontanity ! ...specialy with Shona :D
And the slight dully effect of the sig makes it all the more beautiful :D
Love it <3 !!!

OMG have soo much to say !!
Will Edit soon !!
With Luv
Vaishu :D





Edited by vaish04 - 11 April 2010 at 7:44am

-Aliya-

IF-Sizzlerz

-Aliya-

Joined: 27 March 2009

Posts: 15001

Posted: 10 April 2010 at 12:20pm | IP Logged

Maham the kash baarish avi is jus the best! and the sigz rock!

 
 
 
 
 
TahminaWink

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

-Ri.

IF-Stunnerz

-Ri.

Joined: 01 May 2009

Posts: 35050

Posted: 12 April 2010 at 9:53am | IP Logged
OHHHHHHHHHH MYYYYY GOSSSSSSSSSHHHHHHH!
 
Why the hell did it take SO LONG for me to find this? Shocked I should have searched before too!!!
Stupidddddd meeeeeeee!
 
OMG! Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
BOTH of your updates....KaShsome! KaShzastic!
Can't take my eyes off them!
God, how did you do it??
 
*sigh*
 
You should have opened your gallery AGES ago! But..I must
THANK YOU
for opening your gallery and letting us see your creations.
 
Better late than never!Wink
 
Loved ALL the avis and sigs!...You made me fall in love with KaSh even more!
 
And ofcourse, Love You more too! Hug
 
 
Love Youuuuu Maham Di! Hug
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

ASALUV

IF-Sizzlerz

Joined: 09 February 2008

Posts: 15086

Posted: 13 April 2010 at 7:45pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
invisible//(C)1/.Upd.FM&BarunFawad|ArHi.Pg54

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

InvisibleSmile 462 12863 24 August 2012 at 6:39am
By rahmona_pakswe
CookieMonster|C|Updated on page 28

2 3 4 5 6 7 ... 30 31

-Mandeep- 241 8597 17 April 2012 at 9:57am
By Jyotimena
|TumhareLiyeCG#2||Cartoons&KaShKSG/p42[7/01]

2 3 4 5 6 7 ... 44 45

-KaShti- 359 9273 27 January 2012 at 3:56am
By Jyo_Ksg
DangelzDesigns8|Clsd-ArHi p.138/NextShopLink p.150

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Dangelz 1198 34289 22 January 2012 at 3:38pm
By Dangelz
CuteluvCreation (Close)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

cutelove1111 1201 36947 20 December 2011 at 1:04pm
By cutelove1111

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Forum Search

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.