Kitani Mohabbat Hai

   

KK's house change to kk spamming=) (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 51

thambu

IF-Achieverz

thambu

Joined: 12 October 2005

Posts: 112676

Posted: 20 February 2010 at 3:02pm | IP Logged
Originally posted by Anjali...xXx

hey thambu =)
 
yay finally u r online in online mode ROFLROFLROFL
lolzzz


yeah jee  just wanted to make you all happy .....I am in online mode.....   Big smileLOL  so tell me how do I look in online mode ..lol

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalii...xXx

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "KK's house change to kk spamming=) (Page 4)" in Kitani Mohabbat Hai forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

missinguonly

IF-Sizzlerz

missinguonly

Joined: 02 December 2007

Posts: 12045

Posted: 20 February 2010 at 3:04pm | IP Logged
arey hamara jawab kaha hai??

thambu

IF-Achieverz

thambu

Joined: 12 October 2005

Posts: 112676

Posted: 20 February 2010 at 3:06pm | IP Logged
Originally posted by missinguonly

@anjali: anjali jii aap yaha apni saari siggies without permission post kar sakti hain

@thambu: thambu jii aap to music k fan lag rahay hain to aap se ek request hai?? aap ko yaha par arjuhi/karanika k liye ek song dedicate karna hoga!!



awwww... mehr jee   Big smile sure sure why not aap hukum kare aur hum na maane ? aise tho ho nahi saktaWink chalo ek song dedicate karta hun arjuhi aur karanika ke liye .....  let me day  dreamDay Dreaming about these two girls  arjuhi as anjali .... karanika as mehr WinkLOL  here's the song

tum paas aaye yun muskuraye
tum ne na jaane kya sapne dikhaye
ab tho mera dil jaage na sota hai
kya karun haye kuch kuch hota hai



  


Edited by thambu - 20 February 2010 at 3:46pm

The following 3 member(s) liked the above post:

jiya77missinguonlyAnjalii...xXx

Anjalii...xXx

IF-Sizzlerz

Anjalii...xXx

Joined: 20 April 2009

Posts: 15117

Posted: 20 February 2010 at 3:07pm | IP Logged

..........................~***Karanika/arjuhi siggies~***...........................

here r all my arjuhi/karanika creations i made Embarrassed
 
 
 
 
 
 
This is my favee one Embarrassed
 

 
 
here r my 3 new ones:
 
 
 
 

  
These r all my siggies i made
i hopee u like them Embarrassed


Edited by Anjalii...xXx - 14 March 2010 at 8:41am

The following 4 member(s) liked the above post:

jiya77chip.missinguonlythambu

thambu

IF-Achieverz

thambu

Joined: 12 October 2005

Posts: 112676

Posted: 20 February 2010 at 3:09pm | IP Logged
Originally posted by missinguonly

arey hamara jawab kaha hai??


lol...LOL jawab tho de diya na .....  dekha nahi kya mehr jiii Wink  it's your turn now Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

missinguonlyAnjalii...xXx

missinguonly

IF-Sizzlerz

missinguonly

Joined: 02 December 2007

Posts: 12045

Posted: 20 February 2010 at 3:12pm | IP Logged
Originally posted by thambu

Originally posted by missinguonly

@anjali: anjali jii aap yaha apni saari siggies without permission post kar sakti hain

@thambu: thambu jii aap to music k fan lag rahay hain to aap se ek request hai?? aap ko yaha par arjuhi/karanika k liye ek song dedicate karna hoga!!



awwww... mehr jee   Big smile sure sure why not aap hukum kare aur hum na maane ? aise tho ho nahi saktaWink chalo ek song dedicate karta hun arjuhi aur karanika ke liye .....  let me day  dreamDay Dreaming about these two girls  arjuhi as anjali .... karanika as mehr WinkLOL  here's the song

tum paas aaye yun muskuraye
tum ne na jaane kya sapne dikhaye
ab tho mera dil jaage na sota hai
kya karun haye kuch kuch hota hai


arjuhi means arjun arohi and karanika mean karan kundra and kritika kamra but whatever song to acha dedicate kiya hai aap ne!!ROFL

aap ko koi sawal kisi se yaha par?? koi gam aap ki side se?? u can post any games or anything else here well host beemar hai wo thahggaye hai so she have  to go now so byeee!!

thambu

IF-Achieverz

thambu

Joined: 12 October 2005

Posts: 112676

Posted: 20 February 2010 at 3:26pm | IP Logged
Originally posted by missinguonly

Originally posted by thambu

Originally posted by missinguonly

@anjali: anjali jii aap yaha apni saari siggies without permission post kar sakti hain

@thambu: thambu jii aap to music k fan lag rahay hain to aap se ek request hai?? aap ko yaha par arjuhi/karanika k liye ek song dedicate karna hoga!!



awwww... mehr jee   Big smile sure sure why not aap hukum kare aur hum na maane ? aise tho ho nahi saktaWink chalo ek song dedicate karta hun arjuhi aur karanika ke liye .....  let me day  dreamDay Dreaming about these two girls  arjuhi as anjali .... karanika as mehr WinkLOL  here's the song

tum paas aaye yun muskuraye
tum ne na jaane kya sapne dikhaye
ab tho mera dil jaage na sota hai
kya karun haye kuch kuch hota hai


  




arjuhi means arjun arohi and karanika mean karan kundra and kritika kamra but whatever song to acha dedicate kiya hai aap ne!!ROFL

aap ko koi sawal kisi se yaha par?? koi gam aap ki side se?? u can post any games or anything else here well host beemar hai wo thahggaye hai so she have  to go now so byeee!!



May be arjun arohi aap ke liye par as per my day dreaming  it's anjali and you jee ROFL  ohh  you liked the song thankzz 

yes Anjali se ek sawal.....  anjali ne hame kyun welcome kiye bina offline ho gayi ?  Embarrassed bas yahi gam hai ke anjali mujhe mile bina wish kiye bina jhat se chali gayi Ouch

koi game matlab ? 


Edited by thambu - 20 February 2010 at 3:45pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalii...xXx

KMH_Arjuhi

IF-Dazzler

KMH_Arjuhi

Joined: 07 January 2008

Posts: 3437

Posted: 20 February 2010 at 4:30pm | IP Logged
SmileEmbarrassedI wanna join!!
Great Idea!!...I will postsomething too but know im going to go eat something im really ver y hungry?LOL


Edited by KMH_Arjuhi - 20 February 2010 at 4:33pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalii...xXx

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
kritika n mukti made karans house charmie_mayur 3 633 13 August 2010 at 6:52pm
By rose-girl
FF: zindagi ka imtehaan (title change)

2 3 4 5 6 7 8 9

jiya77 66 4511 03 April 2010 at 10:20pm
By KMH_Arjuhi
ekta ne drama change kiya hai plz discuss missinguonly 9 798 27 September 2009 at 11:09am
By missinguonly
DK and Savita in Dharamraj house vvega 0 489 15 September 2009 at 1:57pm
By vvega
Change Request

2 3

babe23 21 718 19 August 2009 at 6:19am
By -stuti-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Kitani Mohabbat Hai Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.