Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

All About Love#85!~Invite only~Hezzzzzz Back!! (Page 6)

-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38779

Posted: 22 January 2010 at 10:41pm | IP Logged
acchaaa gayab....??

I am farming.. so will be back here sonnnnn

The following 1 member(s) liked the above post:

gia.khan

P_Shal IF-Sizzlerz
P_Shal
P_Shal

Joined: 24 August 2007
Posts: 11273

Posted: 22 January 2010 at 10:41pm | IP Logged
@Vz: That Justin is cuteeeeeeeee...aha..I have to watch him now..Like begging for LT wasn't enough, I would have to beg for TV now..lolllllll

@Anu: ha ha at AAM..Yeah..yeah..I am still mad at him for going K-ish in first time..lolllllll..

@Mahi Way: Everytime I see her eating gol gappas, I want to go and snatch some from her plate..lolllll

@Giu: Miss you..lol at your MAC talk..lately, I rush out of the door early in the morning that don't even have time to put anything else other than foundation and my trusted chapstick..:(

@Aliya: School is much easier here..I am sure you would do great..

The following 1 member(s) liked the above post:

gia.khan

P_Shal IF-Sizzlerz
P_Shal
P_Shal

Joined: 24 August 2007
Posts: 11273

Posted: 22 January 2010 at 10:42pm | IP Logged
Originally posted by dmg07

acchaaa gayab....??<br><br>I am farming.. so will be back here sonnnnn<br>


NO FARMINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG..

and

GiNU: NO MSNNNNNNNN..:)

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khananitamalik

gia.khan IF-Sizzlerz
gia.khan
gia.khan

Joined: 19 September 2005
Posts: 24913

Posted: 22 January 2010 at 10:45pm | IP Logged

Veenu - lmfaoooooooooooooooo dats wat makes me PROUD ROFL ... i love when ppl get influenced and tehy goooo and spend toooo much! ROLROFL ... hi5 hi5 for dat! LMFAOO!

 
 
i havent gotten anything newww except the armaan's blush i was dying for ROFLROFLROFL
 
 
Anu - beeen over 5 mins ... i love you
 
 
 
Shalu - i m on msn kajen ... fv fb ... rofl ... i have soo much open!
 
 
 
 
p.s veenu i EXPANDED my farmmm more i feel soooo happpy ROFL
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

-Veena-

gia.khan IF-Sizzlerz
gia.khan
gia.khan

Joined: 19 September 2005
Posts: 24913

Posted: 22 January 2010 at 10:46pm | IP Logged
Shalu - did u get ur new lt???? ... awwwwwww busyyy naa! ye i know i have been working crazy hours tooo lately -_- ... how is chotuuuuuuuuuuuuu?????    
 
 
p.s these days are backkk again... inshallah
 
 


Edited by gia0005 - 22 January 2010 at 10:47pm
anitamalik IF-Stunnerz
anitamalik
anitamalik

Saraswatichandra Banner Contest Winner
Joined: 26 February 2008
Posts: 27952

Posted: 22 January 2010 at 10:48pm | IP Logged
LMFAOOOO SHALU NO MSN LMFAO <3


Gia: I love you too ROFL <3



Veens OMG I meant to tell u..you know that pretty pretty outfit you woreee on new years, i believe? It was black..churidaar! Can you take a pic of it for me pleaseeeeee! IM IN LOVE WITH IT..I want to tell my bro to get something like that stitched for me before he comes back!ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khan-Veena-

Alu- IF-Stunnerz
Alu-
Alu-

Joined: 18 December 2007
Posts: 37048

Posted: 22 January 2010 at 10:51pm | IP Logged
sorry was busy making a siggie

The following 1 member(s) liked the above post:

gia.khan

P_Shal IF-Sizzlerz
P_Shal
P_Shal

Joined: 24 August 2007
Posts: 11273

Posted: 22 January 2010 at 10:54pm | IP Logged
I am off..Some one needs attention..:)

Good Night..Love youuuuuuuuuu and it's soooooooooooooooooo good to see everyone here..

The following 2 member(s) liked the above post:

gia.khananitamalik

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Veena-   Replies: 1194   Views: 32927

-Veena- 1194 32927 15 September 2009 at 2:39pm by nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 89 90

Author: coolkitty_23   Replies: 719   Views: 18228

coolkitty_23 719 18228 17 July 2009 at 6:46pm by coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: coolkitty_23   Replies: 1209   Views: 23689

coolkitty_23 1209 23689 13 March 2008 at 8:00am by coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: coolkitty_23   Replies: 1199   Views: 21703

coolkitty_23 1199 21703 20 January 2008 at 3:41pm by scarletteblue
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: coolkitty_23   Replies: 1198   Views: 21088

coolkitty_23 1198 21088 08 January 2008 at 1:45pm by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index