Chat Clubs

   

*KatrinaKaif Talkies ;) Invites only* (Page 7)

Post Reply New Post

Page 7 of 106

-prabz-

IF-Sizzlerz

-prabz-

Joined: 13 January 2009

Posts: 11256

Posted: 09 December 2009 at 5:33pm | IP Logged
Originally posted by -Neelam-

lol same
 
 
what shows u watch??
urrrm,
eastendersBig smile
hollyoaksBig smile
jyotiBig smile
the familyBig smileBig smile
home & awayBig smile
neighboursBig smile
ugly betty!Big smile
acn now i cannt think of any moree!LOL
wbu?

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "*KatrinaKaif Talkies ;) Invites only* (Page 7)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

unknowndesires.

IF-Stunnerz

unknowndesires.

BollyCurry Buzzer

Joined: 01 July 2009

Posts: 26916

Posted: 09 December 2009 at 5:36pm | IP Logged

OMG we watch the same shows except for hollyoaks Joyti and ugly betty! OMG the family waz hillarious this week did u see it!

Did u see the x-factor olly is soo gonna win!

The following 1 member(s) liked the above post:

-prabz-

-prabz-

IF-Sizzlerz

-prabz-

Joined: 13 January 2009

Posts: 11256

Posted: 09 December 2009 at 5:37pm | IP Logged
Originally posted by -Neelam-

OMG we watch the same shows except for hollyoaks Joyti and ugly betty! OMG the family waz hillarious this week did u see it!

Did u see the x-factor olly is soo gonna win!

oh yeaah i missedd x- factor  on thaat lisst LOLLOLLOL
yeaaah ollly to WINN!!Embarrassed
omg yeaaah! hahah! the old mann!LOLLOL moaningg!

unknowndesires.

IF-Stunnerz

unknowndesires.

BollyCurry Buzzer

Joined: 01 July 2009

Posts: 26916

Posted: 09 December 2009 at 5:40pm | IP Logged
lol i dnt like him! i feel it for the bahu!
 
 
wat indian serials apart from Joyti do u watch or used to watch!

The following 1 member(s) liked the above post:

-prabz-

-prabz-

IF-Sizzlerz

-prabz-

Joined: 13 January 2009

Posts: 11256

Posted: 09 December 2009 at 5:44pm | IP Logged
Originally posted by -Neelam-

lol i dnt like him! i feel it for the bahu!
 
 
wat indian serials apart from Joyti do u watch or used to watch!
urrm..............
Kahin To Hoga
kya dil mein hai
Main Teri Parchhain Hoon
Sindoor
kitani mohabbat hai
bandani
banno mein teri dulhan
Kis Desh Mein Hai Mera Dil
seeta aur geeta
and somee othe STAR PLUS ONESS NOW! LOLLOL
 
 

unknowndesires.

IF-Stunnerz

unknowndesires.

BollyCurry Buzzer

Joined: 01 July 2009

Posts: 26916

Posted: 09 December 2009 at 5:47pm | IP Logged
Kul yeah i used to watch some of dem too! i still watch kish desh and Kitni at times! what happened in seeta ur geeta hw cums they ended it so quick!

The following 1 member(s) liked the above post:

-prabz-

-prabz-

IF-Sizzlerz

-prabz-

Joined: 13 January 2009

Posts: 11256

Posted: 09 December 2009 at 5:50pm | IP Logged
yeaah samee i watch itt likee whenever im late for skool nearly everyday realli!LOL
i dunno i never reaalli watched it  when they changed the timess, so i never watched the ending!Ouch

unknowndesires.

IF-Stunnerz

unknowndesires.

BollyCurry Buzzer

Joined: 01 July 2009

Posts: 26916

Posted: 09 December 2009 at 5:51pm | IP Logged
ok lolz! it waz the same thing with that show on zee t.v Warris! they ended it and i waz like wat!

The following 1 member(s) liked the above post:

-prabz-

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
||Frooties CC:#1|| ::INVITES ONLY::.

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

four. 1200 21869 19 August 2010 at 4:40pm
By four.
-|sMmAkRrRbSz [7-Invites Only]|-

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

~Rinki~ 1197 26355 31 July 2010 at 11:58pm
By blackdaughter
!~!Krazzy 4 CC#3!~!New Thread Link-Pg.150

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-Niky- 1195 17950 23 April 2010 at 3:48am
By aish_punk
Peregine Falcons Galz CC # 4 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

TerrificTina09 1199 17713 11 January 2010 at 9:34pm
By premeer928
CRANKY 4's LOUNGE#20(Invites only)

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

-madhvi- 1056 17796 05 January 2010 at 9:09am
By ~*mishu*~

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.