Members Lounge

   

Random Questions [Llama Edition]

Post Reply New Post

Page 1 of 3

Page 1
Page   of 3
Page 2 Page 3

limaSDude

IF-Sizzlerz

limaSDude

Joined: 17 November 2007

Posts: 22454

Posted: 07 December 2009 at 5:21am | IP Logged
Hey everyone.
Lima here with the new activity of the Week.
Its a Random question one.
Hope you all enjoy it Big smileBig smile


1. What's your favourite type of pizza? | mushroom, beef :)

2. Do you have any weird phobias? | define weird...lol

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | HAHA no...one hole in each ear is good :)

4. Do you want any more? | no

5. How often do you drink coffee? | never

6. Do you think Obama will make a good president? | maybe

7. What kind of music do you like? | Indian :P

8. How about movies? | Comedy

9. Can you cook? | roti...:P

10. What's the best place you've ever traveled to? | Europe

11. Are you addicted to anything? | Oh God yes...Internet and D

12. Do you tend to remember your dreams? | like once in a blue moon

13. Where do you spend most of your waking time at? | home.school.onlineLOL

14. What's your favourite type of pop? | as in sweet drink?! Coke...lolTongue

15. Are you a cat person or a dog person? | Both

16. What's your favourite subject in school? | hymmm Geo....maybe Lit ;) heheheSmile

17. Do you still live with your parents? | yes

18. How many cds do you own?| I doh knw...

19. Do you wear rings often? | nope

20. How many pillows do you sleep with? | 3

21. Do you own a hair straightener? |  Flat iron...yes

22. What's the last song you listened to? | Tu jaane na <3

23. Your last major purchase? | doh knw

24. Have you made any new close friends lately? | no no

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | yes

26. Have you ever been in a play? | yep some years ago

27. Do you have a job? | no

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | helll yeh

29. When was the last time you got your haircut? | few months ago..

30. Do you give your number to strangers? | no no

31. Have you ever taken public transportation anywhere? | yes Ouch

32. When was the last time you were in the emergency room? | never ...lol

33. Are you currently looking forward to anything? | goin away this friday Big smile

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? | Sorrel...no it doesn't have alcohol Tongue

35. Can you stand watching gore in movies? | no

36. Your favourite snack food? | Cookies :)

37. What colour is your phone? | Orange & Black & Green Big smileBig smile

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? Hymm maybe and I forget...lol

39. Have you ever lent anyone more than $500? | yes...

40. Has a boy hugged you in the last month? | noo :P

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? | if I don't knw them good why would they have my number?!!? :P

42. Do you buy a lot of brand name clothing? | hymmm no not really, just probably Roxy and Billabong

43. What's your favourite kind of chocolate? | ferrero rocher...cardbury.....

44. Do you own any pink clothing? | unfortunately yes :(

45. What was your first job, and why did you quit? none

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | We got a holiday when he Queen of England came to our country and I was supposed to use it studying but I ended up procrastinating LOLLOL

47. Would you ever want to write a novel? | No no, I'm bad at writing , I lack imagination...

48. Have you ever punched anyone? | LOL yahhh

49. What brand of makeup do you buy? | None

50. What did you do for your last birthday? | Study for test :O

51. Do you keep a lighter in your purse? | no lighter no purseTongueLOLLOL

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? | no

53. Have you ever dyed your hair? | no

54. Can you read music? | No But I could play :P

55. Do you have any rare talents? | Sadly no

56. Are you craving anything right now? | sleep

57. When was the last time you were sick? | few weeeks ago for about a monthOuch

58. What are you doing right now? | this survey thingy

59. Are there any new movies you want to see? | YES...soooo much but moslty Ajab prem ki Kahani Gazab EmbarrassedEmbarrassed

60. What did you think of this survey? | It long...lol

The following 2 member(s) liked the above post:

-aditi-jaanlover

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Random Questions [Llama Edition]" in Members Lounge forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

aish_punk

IF-Sizzlerz

aish_punk

Joined: 11 January 2008

Posts: 20622

Posted: 07 December 2009 at 5:33am | IP Logged
1. What's your favourite type of pizza? chicken, cheese

2. Do you have any weird phobias? am scared of insects but thats not weird i guess..

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? no

4. Do you want any more? yeah but i wudnt get probably, it hurts a lot!

5. How often do you drink coffee? yeah

6. Do you think Obama will make a good president? dunno

7. What kind of music do you like? Hindi and Eng

8. How about movies? Romantic, masala,comedy, etc.

9. Can you cook? i can fry stuff =P

10. What's the best place you've ever traveled to? Goa

11. Are you addicted to anything? yeah the net

12. Do you tend to remember your dreams? yeah sumtyms..

13. Where do you spend most of your waking time at? i think online or school..

14. What's your favourite type of pop?err, dunno

15. Are you a cat person or a dog person? i prefer cats

16. What's your favourite subject in school? Eng..

17. Do you still live with your parents? yeah

18. How many cds do you own? not many..

19. Do you wear rings often? earrings, yeah. otherwise - no

20. How many pillows do you sleep with? 1

21. Do you own a hair straightener? yeah

22. What's the last song you listened to?Pankhon Ko

23. Your last major purchase? hmm clothes

24. Have you made any new close friends lately? yeah

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? yeah..

26. Have you ever been in a play? once

27. Do you have a job? no

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? yeah

29. When was the last time you got your haircut? in summer

30. Do you give your number to strangers? no

31. Have you ever taken public transportation anywhere? yeah..

32. When was the last time you were in the emergency room?never

33. Are you currently looking forward to anything? i guess i am..

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? nothing.

35. Can you stand watching gore in movies? sorta yeah..

36. Your favourite snack food? chips..biscuits..

37. What colour is your phone? don hv one..

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? maybe..

39. Have you ever lent anyone more than $500?yeah

40. Has a boy hugged you in the last month? no

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? i dn hv a cell

42. Do you buy a lot of brand name clothing? no

43. What's your favourite kind of chocolate? cadbury..

44. Do you own any pink clothing? yeah
45. What was your first job, and why did you quit? did'nt have any.

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | i dont rmbr..

47. Would you ever want to write a novel? probably yeah..

48. Have you ever punched anyone? yeah
49. What brand of makeup do you buy? lakme

50. What did you do for your last birthday? get screwed..went shopping..

51. Do you keep a lighter in your purse? no

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? no

53. Have you ever dyed your hair? | no

54. Can you read music? err, no, u mean notes right?

55. Do you have any rare talents? | writing,doodling =P

56. Are you craving anything right now? hmm yeah

57. When was the last time you were sick? few weeks back..
58. What are you doing right now? chattin

59. Are there any new movies you want to see? yeah..

60. What did you think of this survey? long but good tp :)
 
 

iiHEARTyu-x0

IF-Rockerz

iiHEARTyu-x0

Joined: 04 January 2007

Posts: 7147

Posted: 07 December 2009 at 5:41pm | IP Logged

 


1. What's your favourite type of pizza? | vegetable.

2. Do you have any weird phobias? | well i dunno if they're weird or not. but i have a lot of phobias.

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | no. only my ears are pierced.

4. Do you want any more? | i want my nose pierced.

5. How often do you drink coffee? | not often.

6. Do you think Obama will make a good president? | we'll see. i like him so far. :D

7. What kind of music do you like? | bollywood mostly. :D other than that R&B, hip-hop.

8. How about movies? | romantic comedys :D actually a lot of diff types.

9. Can you cook? | uh no xD hoping to learn?

10. What's the best place you've ever traveled to? | Dubai. well i used to live there. (H)

11. Are you addicted to anything? | no.

12. Do you tend to remember your dreams? | always.

13. Where do you spend most of your waking time at? | home and school.

14. What's your favourite type of pop? | pepsi.

15. Are you a cat person or a dog person? | none.

16. What's your favourite subject in school? | this semester its english.

17. Do you still live with your parents? | afcourse. thankgod. :D

18. How many cds do you own?| lots, i burn songs onto CDs too. so does that count? xD

19. Do you wear rings often? | yep.

20. How many pillows do you sleep with? | 2.

21. Do you own a hair straightener? |  yesh.

22. What's the last song you listened to? | Tera Hone Laga Hoon. (:

23. Your last major purchase? | this aiir hockey table.

24. Have you made any new close friends lately? | yeah i guess so. or maybe not? LOL.

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | uhm im happy. :D

26. Have you ever been in a play? | i think so. i actually dnt remember.

27. Do you have a job? | nope.

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | yes.

29. When was the last time you got your haircut? | been a while. xD

30. Do you give your number to strangers? | noo.

31. Have you ever taken public transportation anywhere? | yes obvi in my life i have.

32. When was the last time you were in the emergency room? | i dont i ever was thankgod.

33. Are you currently looking forward to anything? | the weekend. :D

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? | i dont drink alcohol.

35. Can you stand watching gore in movies? | i can watch it but its gross.

36. Your favourite snack food? | anything sweet.

37. What colour is your phone? | black.

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? yeah prolly but idc. its not like its a lot of money or anything.

39. Have you ever lent anyone more than $500? | noo.

40. Has a boy hugged you in the last month? | noo.

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? | well i wouldnt give people that i dont knoe rlly well my number.

42. Do you buy a lot of brand name clothing? | no. i like clothes that look good and pretty. but yeah brands in accessories, bags, and makeup.

43. What's your favourite kind of chocolate? | CADBURY! :D

44. Do you own any pink clothing? | yes.

45. What was your first job, and why did you quit? i never had a job.

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | eiid. just met up with family friends and the usual.

47. Would you ever want to write a novel? | sure.

48. Have you ever punched anyone? | afcourse. :D LOL

49. What brand of makeup do you buy? | well many kinds.

50. What did you do for your last birthday? | went to the movies.

51. Do you keep a lighter in your purse? | LOL noo.

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? | noo.

53. Have you ever dyed your hair? | noo.

54. Can you read music? | yes and can play too. well USED to know how. i probably forgot by now. :D

55. Do you have any rare talents? | not that i knoee of.

56. Are you craving anything right now? | no?

57. When was the last time you were sick? | like last week.

58. What are you doing right now? | whatt do youu thinkk. this survey.

59. Are there any new movies you want to see? | Ajab Prem Ki Ghazab Kahani! :D

60. What did you think of this survey? | its cool.

The following 1 member(s) liked the above post:

-aditi-

burgerchaap

IF-Sizzlerz

burgerchaap

Joined: 25 June 2005

Posts: 13468

Posted: 07 December 2009 at 5:59pm | IP Logged
1. What's your favourite type of pizza? Vegetable

2. Do you have any weird phobias?

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? No.

4. Do you want any more? No.

5. How often do you drink coffee? Not alot, but I like it.

6. Do you think Obama will make a good president? Don't matter!

7. What kind of music do you like? ALOT

8. How about movies? Mysterious films.

9. Can you cook?
No.

10. What's the best place you've ever traveled to? POLAND, OMG

11. Are you addicted to anything? Yep. MUSIC :)

12. Do you tend to remember your dreams? Yep.

13. Where do you spend most of your waking time at? School.

14. What's your favourite type of pop? CRUSH.

15. Are you a cat person or a dog person? Cat

16. What's your favourite subject in school? none...all are hell.

17. Do you still live with your parents? Yeppers

18. How many cds do you own? Countless...

19. Do you wear rings often? Yes

20. How many pillows do you sleep with? 1

21. Do you own a hair straightener? Yes.

22. What's the last song you listened to? Koi lauta de woh, pyaare pyaare din

23. Your last major purchase? Ipod Nano with the camera  :D GREEEEEEEN <3

24. Have you made any new close friends lately? Nope.

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? Not really.

26. Have you ever been in a play? Yes.

27. Do you have a job? Nope, got fired by my dad, lmao

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? Dahhh.

29. When was the last time you got your haircut? 3 months ago.

30. Do you give your number to strangers? Nope, even my friend who I know since 5 years doesn't have it...actually, I don't like talking on the phone..so probably that's why I don't really give it out.

31. Have you ever taken public transportation anywhere? Ofcourse.

32. When was the last time you were in the emergency room? Never

33. Are you currently looking forward to anything? Winter Holidays

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? Never

35. Can you stand watching gore in movies? What's gore?

36. Your favourite snack food? ehhh, chips!

37. What colour is your phone? Black

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? yes -_- AND I WANT IT BACK YOU MFO

39. Have you ever lent anyone more than $500? Nope.

40. Has a boy hugged you in the last month? Yep

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? Yes

42. Do you buy a lot of brand name clothing? Nope

43. What's your favourite kind of chocolate? Hershey's Cookies N' Cream  <3

44. Do you own any pink clothing? Yes

45. What was your first job, and why did you quit? My first job was at Fido..I didn't quit. I got fired Star

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? Eid

47. Would you ever want to write a novel? No, I hate writing

48. Have you ever punched anyone? Yes :S

49. What brand of makeup do you buy? Various

50. What did you do for your last birthday? Partieddd

51. Do you keep a lighter in your purse? Nope

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? No

53. Have you ever dyed your hair? No

54. Can you read music? Yes

55. Do you have any rare talents? Rare? idk. Talent? YES!

56. Are you craving anything right now? CAPPUCINOOOOOOOO

57. When was the last time you were sick? Long time ago

58. What are you doing right now? Answering these questions :)

59. Are there any new movies you want to see? Kurbaan

60. What did you think of this survey? Nice :)

The following 1 member(s) liked the above post:

-aditi-

Rafa.LunaPotter

IF-Sizzlerz

Rafa.LunaPotter

BollyCurry Buzzer

Joined: 16 February 2008

Posts: 14514

Posted: 08 December 2009 at 5:27am | IP Logged

1. What's your favourite type of pizza? | Cheese...anyday!Big smile

2. Do you have any weird phobias? | maybe I hate insects..LOL...I know thats not weird but when I see one..I scream first and then go and kill it!LOL

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | i dislike tatoos!

4. Do you want any more? | Never!

5. How often do you drink coffee? | Whenever I need to...hehe!@LOL

6. Do you think Obama will make a good president? | I guess so..I am alreday inpressed by him!

7. What kind of music do you like? | indian..Bollywood ...all the way!Embarrassed

8. How about movies? | Roamnce and Comedy..never Horror!

9. Can you cook? | Full time!Embarrassed

10. What's the best place you've ever traveled to? | NZ...is the best palce on thsi Earth!Embarrassed

11. Are you addicted to anything? | Songs..and IF!!!

12. Do you tend to remember your dreams? | Like everyday!..ia m very very organised!Big smile

13. Where do you spend most of your waking time at? | College...home!

14. What's your favourite type of pop? | Not so much a fan of them!

15. Are you a cat person or a dog person? | DOG...I just LOOOOVVVEEE Dogs!!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

16. What's your favourite subject in school? | BIO...and CHEM!

17. Do you still live with your parents? | Yup...Tongue

18. How many cds do you own?| Hehe...neva counted them!LOL

19. Do you wear rings often? | Whenver I think it will go with a dress!

20. How many pillows do you sleep with? | 3

21. Do you own a hair straightener? |  I have naturally very very staright hair.,..neva required it!

22. What's the last song you listened to? | Dil Ibaadat!

23. Your last major purchase? | Saree!Wink

24. Have you made any new close friends lately? | Yup...loads..I make new frnds everyday!Embarrassed

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | Not really sure...for right now..I am quite satisfied!

26. Have you ever been in a play? | Yeah...yaers ago!

27. Do you have a job? | No

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | What are thses things??????LOL

29. When was the last time you got your haircut? | Guess it must be close to 3 years now...

30. Do you give your number to strangers? | Never

31. Have you ever taken public transportation anywhere? | Yup...everyday!

32. When was the last time you were in the emergency room? | neva been there!

33. Are you currently looking forward to anything? | Nope....

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? | Never done naughty things!

35. Can you stand watching gore in movies? | No

36. Your favourite snack food? | All Indian chats....Pizzas..any mom made delicious Indian Food!

37. What colour is your phone? | Dont own one...coz I dont see the need for it!


38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? Cant recollect!

39. Have you ever lent anyone more than $500? | No!Wink

40. Has a boy hugged you in the last month? | Will never let that happen until he is my BF!LOL

42. Do you buy a lot of brand name clothing? | Yup...always!

43. What's your favourite kind of chocolate? | ferrero rocher...cardbury.....Hershey's

44. Do you own any pink clothing? | i guess only one shirt....

45. What was your first job, and why did you quit? none

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | Guess l;ast yaer...and yaeh like the others I packed for it!LOLLOL
 
47. Would you ever want to write a novel? thats been my dream since i was a kid...I have alreday started!

48. Have you ever punched anyone? | Yeah as a kid..LOL

49. What brand of makeup do you buy? | Usually hate make up..but if I have to use..then it must be Elizabeth Arden!

50. What did you do for your last birthday? | Nothing much...stiudied for an exam!

51. Do you keep a lighter in your purse? | Hehe...what???...No!

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? | LOL..I have way too long to think about all that!

53. Have you ever dyed your hair? | No..I love my natural black!

54. Can you read music? | Read music...heavens no!!!...But yeah I can play some instruments!LOL

55. Do you have any rare talents? | I dont know..others will know!

56. Are you craving anything right now? | Chocolates..I love them!!!

57. When was the last time you were sick? | Right now...running nose!Ouch

58. What are you doing right now? | answering your questions....LOL

59. Are there any new movies you want to see? | 3 Idiots!

60. What did you think of this survey? | 
Nice ....but slightly long!Wink 

The following 1 member(s) liked the above post:

-aditi-

Fair-n-luvly

IF-Sizzlerz

Fair-n-luvly

Joined: 29 June 2008

Posts: 11185

Posted: 08 December 2009 at 6:58am | IP Logged


1. What's your favourite type of pizza? | Fijjita..yummy...

2. Do you have any weird phobias? | Ummm....many...if i stated ppl would laughEmbarrassedLOL

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | Nope...but planning to peirce my noseWink

4. Do you want any more? | Let it be done firstTongueLOL

5. How often do you drink coffee? | I drink cofee occasionally usually i take tea..Tongue

6. Do you think Obama will make a good president? | No idea(maybe may not me)Wink

7. What kind of music do you like? | All kinda music

8. How about movies? | Comedy

9. Can you cook? | Oh God plz don't ask despite i'm married still i need to take so many lessons in cookingEmbarrassedOuch


10. What's the best place you've ever traveled to? | Ireland(Europe)

11. Are you addicted to anything? | Yes i'm addicted to IFOuchLOL

12. Do you tend to remember your dreams? | Ummm i try to....

13. Where do you spend most of your waking time at? | Everywhere....i can be anywhere when i'm awake...Tongue

14. What's your favourite type of pop? | DewTongue

15. Are you a cat person or a dog person? | Errr i hate both!

16. What's your favourite subject in school? | Biology....

17. Do you still live with your parents? | No not now i got married 2 years agoEmbarrassedEmbarrassed
18. How many cds do you own?| Never owned anyLOL

19. Do you wear rings often? | Yes i wear em....

20. How many pillows do you sleep with? | 2 pillows and one cushion

21. Do you own a hair straightener? | Yes i do use it to straight my hairs from edges...

22. What's the last song you listened to? | Aise ki tesi(i love bebo)

23. Your last major purchase? | Don't rem...

24. Have you made any new close friends lately? | Not really

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | No...

26. Have you ever been in a play? | Yes...

27. Do you have a job? | No

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | LOL may be

29. When was the last time you got your haircut? | Ummmm.....just recently i had trimmed my hairs....Tongue

30. Do you give your number to strangers? | Never...

31. Have you ever taken public transportation anywhere? |Nope...Yup...na re na na na 50-50LOL

32. When was the last time you were in the emergency room? | Never ...

33. Are you currently looking forward to anything? | Yes goin to London to meet my PIL...
34. What was the last drink you had that had alcohol in it? |I never tried anything alcohlic so far...

35. Can you stand watching gore in movies? | No...

36. Your favourite snack food? | Anything....

37. What colour is your phone? | Silver gray...

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? Yes my neighbour borrowed my pair of ear rings didnt returned yet...

39. Have you ever lent anyone more than $500? | No...LOL

40. Has a boy hugged you in the last month? | Heck NO....
41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? |Yes but that happens....i fail to understand how do ppl get any numbers...LOL

42. Do you buy a lot of brand name clothing? | Not really eventhough my hubby is very much brand conciousLOL

43. What's your favourite kind of chocolate? | Kitkat
44. Do you own any pink clothing? | Yes that's my favourite colour

45. What was your first job, and why did you quit? None

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? |Nothing.... idr

47. Would you ever want to write a novel? | LOL NEVER HOW CAN I EVER LET PEOPLE LAUGH AT ME...LOL

48. Have you ever punched anyone? | LOL yesss....

49. What brand of makeup do you buy? | Lakme

50. What did you do for your last birthday? | IDR...

51. Do you keep a lighter in your purse? | Nope

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? |No since i'm already married...LOL

53. Have you ever dyed your hair? | Yup several times...

54. Can you read music? |Yes i can either play it...

55. Do you have any rare talents? | No...

56. Are you craving anything right now? | Nothing

57. When was the last time you were sick? |Just recently...
58. What are you doing right now? | Replying the RQ and chatting to a friendTongue

59. Are there any new movies you want to see? | No..... only waiting for 3 idiots

60. What did you think of this survey? | Long but nice...phewwww I'm DONELOL


Edited by mahikhan - 09 December 2009 at 1:07am

The following 1 member(s) liked the above post:

-aditi-

.-BalleBalle-.

IF-Sizzlerz

.-BalleBalle-.

Joined: 31 March 2008

Posts: 10047

Posted: 08 December 2009 at 10:01am | IP Logged

1. What's your favourite type of pizza? | cheese LOL

2. Do you have any weird phobias? | um...dnt think so
3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | nope

4. Do you want any more? | no

5. How often do you drink coffee? | 1-2 a month
6. Do you think Obama will make a good president? | idk

7. What kind of music do you like? | bhangra, bollywood, rnb

8. How about movies? | Comedy and horror

9. Can you cook? | tea..if that counts...oooo and toast LOL

10. What's the best place you've ever traveled to? | Saudi

11. Are you addicted to anything? | yup!!

12. Do you tend to remember your dreams? | every now and then
13. Where do you spend most of your waking time at? | home and uni

14. What's your favourite type of pop? | Pepsi
15. Are you a cat person or a dog person? | Cat
16. What's your favourite subject in school? | Maths
17. Do you still live with your parents? | yes

18. How many cds do you own?| a few

19. Do you wear rings often? | yup
20. How many pillows do you sleep with? | 1 lol

21. Do you own a hair straightener? |  yup
22. What's the last song you listened to? | taal instrumental

23. Your last major purchase? | equipment for uni...cost a bomb Dead

24. Have you made any new close friends lately? | erm...lately no

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | yup

26. Have you ever been in a play? | ye agessss ago

27. Do you have a job? | nope

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | lol yee

29. When was the last time you got your haircut? | about 3 weeks ago

30. Do you give your number to strangers? | nope

31. Have you ever taken public transportation anywhere? | yup..all the time lol

32. When was the last time you were in the emergency room? | never thank God

33. Are you currently looking forward to anything? | xmas holidaysssssss Big smile

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? | i dont drink alcohol

35. Can you stand watching gore in movies? | ye

36. Your favourite snack food? | crisps

37. What colour is your phone? | Black with silver lining....aaahhhhh lol
38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? Ye

39. Have you ever lent anyone more than $500? | lol no

40. Has a boy hugged you in the last month? | does my bro count?? lol

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? | no
42. Do you buy a lot of brand name clothing? | nahh
43. What's your favourite kind of chocolate? | cadburys

44. Do you own any pink clothing? | yup!!

45. What was your first job, and why did you quit? none

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | err the last holiday....summer holidays i guess...nothing!! lol
47. Would you ever want to write a novel? | nahh not my type of thing

48. Have you ever punched anyone? | haha yee

49. What brand of makeup do you buy? | maybelline

50. What did you do for your last birthday? | go out

51. Do you keep a lighter in your purse? | nope
52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? | haha not really

53. Have you ever dyed your hair? | nope

54. Can you read music? | nope
55. Do you have any rare talents? | lol not that iv discovered as of yet

56. Are you craving anything right now? | um no

57. When was the last time you were sick? | right now!!! Ouch

58. What are you doing right now? | this!!

59. Are there any new movies you want to see? | umm nahh...iv seen all the latest ones so far =P
60. What did you think of this survey? |
it got my mind of things for a bit Smile

baz786

IF-Sizzlerz

baz786

Joined: 15 March 2009

Posts: 13745

Posted: 08 December 2009 at 10:45am | IP Logged
Originally posted by limaSDude

Hey everyone.
Lima here with the new activity of the Week.
Its a Random question one.
Hope you all enjoy it Big smileBig smile


1. What's your favourite type of pizza? | Lots Donner, Chicken Tikka, Mince

2. Do you have any weird phobias? | Spiders n Dogs

3. Have you gotten any piercings or tattoos in the last year? | no

4. Do you want any more? | no

5. How often do you drink coffee? | never

6. Do you think Obama will make a good president? | lets see time will tell

7. What kind of music do you like? | bhangra, hip hop, bollywood, RnB

8. How about movies? | Comey, Thriller, Action
9. Can you cook? | no
10. What's the best place you've ever traveled to? | Saudi Arabia

11. Are you addicted to anything? | Internet

12. Do you tend to remember your dreams? | sometimes

13. Where do you spend most of your waking time at? | home or uni

14. What's your favourite type of pop? | irn-bru n coke
15. Are you a cat person or a dog person? | neither

16. What's your favourite subject in school? | none really enjoyed some hated some
17. Do you still live with your parents? | yes

18. How many cds do you own?| not many

19. Do you wear rings often? | no

20. How many pillows do you sleep with? | 3

21. Do you own a hair straightener? |  no

22. What's the last song you listened to? | bewafa by imran khan

23. Your last major purchase? | laptop

24. Have you made any new close friends lately? | a couple in real life, many online

25. Is there anyone you wish you could spend more time with than you do? | family

26. Have you ever been in a play? | no but ive been part of choir in nativaty

27. Do you have a job? | no

28. Can you tell the difference between a ford and a ferrarri? | yes

29. When was the last time you got your haircut? | 6 weeks ago
30. Do you give your number to strangers? | no

31. Have you ever taken public transportation anywhere? | yes

32. When was the last time you were in the emergency room? | can't remember

33. Are you currently looking forward to anything? | yes xmas holidays

34. What was the last drink you had that had alcohol in it? | i don't drink alcohol so only soft drinks

35. Can you stand watching gore in movies? | depends

36. Your favourite snack food? | crisps

37. What colour is your phone? | black

38. Has anyone borrowed anything from you and still hasn't given it back? nope

39. Have you ever lent anyone more than $500? | no

40. Has a boy hugged you in the last month? | yes

41. Do you find it weird when people you don't know very well text you? | yes

42. Do you buy a lot of brand name clothing? | no

43. What's your favourite kind of chocolate? | any chocloate is my fav

44. Do you own any pink clothing? | no

45. What was your first job, and why did you quit? none

46. What was the last holiday that occurred, and what did you do for it? | Eid read eid namaz and spent time with family

47. Would you ever want to write a novel? | no

48. Have you ever punched anyone? | yes

49. What brand of makeup do you buy? | none

50. What did you do for your last birthday? | spent time with family

51. Do you keep a lighter in your purse? | no

52. Do you have your wedding all planned out for when you get married? | nope

53. Have you ever dyed your hair? | nope

54. Can you read music? | nope

55. Do you have any rare talents? | i can roll my tonge

56. Are you craving anything right now? | sleep im tired

57. When was the last time you were sick? | can't remember

58. What are you doing right now? | answering random questions

59. Are there any new movies you want to see? | new york, whats your rashee

60. What did you think of this survey? | its way too many questions too longLOL
and it seems the survey was meant for girls questions shud be general so guys can answer to 


im a guy btw LOL





Edited by baz786 - 08 December 2009 at 11:10am

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Random Questions Part 28 - Nosy edition :D

2 3 4

AsliiGuy 29 1406 25 March 2009 at 5:43pm
By -Akanksha-
Random Questions Part 17 - Love Edition

2 3

AsliiGuy 19 1446 23 January 2009 at 12:30pm
By Sujal_Fan_No1
Random Question Part 16 - Arun's edition!

2 3

AsliiGuy 17 1139 18 January 2009 at 11:05am
By pwincess_polly
Random Question Part 14 - New Year Edition

2 3 4 5 6

AsliiGuy 40 2250 15 January 2009 at 1:42pm
By Little Foot
CC Times Amazing Race Edition - Winners!!

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Naughty_n_nice 121 4714 20 May 2008 at 9:23am
By rah7891

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.