Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

sajan + mayur one shot...part 3(a) pg 14 (Page 2)

Malika IF-Sizzlerz
Malika
Malika

Joined: 29 June 2009
Posts: 15544

Posted: 05 December 2009 at 8:59am | IP Logged
@nikki
thanku sooooooooooooooooooooooooo much nikki my jaanfor such a warm reply........i will continue soon..............and thanks for the first reply.....i feel like so blessed to have frnd like u all!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

Malika IF-Sizzlerz
Malika
Malika

Joined: 29 June 2009
Posts: 15544

Posted: 05 December 2009 at 9:05am | IP Logged
@sana866
Thnx sana....wow such a lovely reply....dear..i am so happy that u liked it and ya sana sam is alright and he didnt injure himself...rest u will come 2 know in the next part!!!that i will be posting very soon...........n thnx sooooooooooo much my sweet frnd for taking out time and reading my one shot!!
love u!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Soulmate_Sana

Malika IF-Sizzlerz
Malika
Malika

Joined: 29 June 2009
Posts: 15544

Posted: 05 December 2009 at 9:07am | IP Logged
@sushups
thanx dear for posting such a sweet reply....thanx for liking and appreciating my one shot..............well the next part i will post soon...and ya sammy was just fine....oks!!!
bye bye!!!

Soulmate_Sana IF-Sizzlerz
Soulmate_Sana
Soulmate_Sana

Joined: 04 September 2009
Posts: 19487

Posted: 05 December 2009 at 9:08am | IP Logged
Originally posted by princessyashika

@sana866
Thnx sana....wow such a lovely reply....dear..i am so happy that u liked it and ya sana sam is alright and he didnt injure himself...rest u will come 2 know in the next part!!!that i will be posting very soon...........n thnx sooooooooooo much my sweet frnd for taking out time and reading my one shot!!
love u!!!
 
aww thanx for replying dear
thanx god sam did not got injure
plz continue soon
 
 
love
sana Wink
Nishithini IF-Dazzler
Nishithini
Nishithini

Joined: 03 May 2009
Posts: 4271

Posted: 05 December 2009 at 9:31am | IP Logged
awesome!!!
-nautankidollz- IF-Sizzlerz
-nautankidollz-
-nautankidollz-

Joined: 28 December 2006
Posts: 20447

Posted: 05 December 2009 at 9:38am | IP Logged
oh godddddddddddddddd...
how could u say i was a good writer ... ia m nothing compared to u .. mallu i just loved it n i just loved it n i just loved it...
wow that was great i can imagine everything .. oh its sooo beautiful so beautiful ....
i mean the story gunjan loves sammy, nups was saved by sami n mayu 's lil brother sammy ... so many threads entangled , so beautifully...
mallu i really have no words except this that i C-O-M-P-L-E-T-L-Y loved it ...
update soooooooooooooooon pls pl spls pls pls pls pls pls pls
 
loads n loads of love
dolly
ps== currently fantasizing abt sayank being siblings ,,, wow wow wow
ouch
*bangs head in the cabinet*
EkPaheli IF-Stunnerz
EkPaheli
EkPaheli

Joined: 05 May 2006
Posts: 26576

Posted: 05 December 2009 at 9:51am | IP Logged
Yashi Hug tht was so sweet amazingly beautiful ClapClapClap

i loved d whole first meet btw SaNu & was gr8 tht u made SaYank bros they def have this brotherly thing in their scenes like Sammy is d perfect naughty young bro that a strict wise Mayu needs Embarrassed

hey write more on it Big smile


Edited by aahana86 - 05 December 2009 at 9:53am
Malika IF-Sizzlerz
Malika
Malika

Joined: 29 June 2009
Posts: 15544

Posted: 05 December 2009 at 10:30am | IP Logged
@dolly18
oh god dolly u made me like Dancing.to get such a reply from someone as talented as u
is a huge huge compliment!!!!!!! cant tell u how i am feeling.i was just dancing reading
each and every word of your reply.so read it three times...dolly now i am gonna continue further more carefully so that i can fulfill what all u expect...dont know how it wil turn up but still will try my best and thanku soooooooooooooooooooooooo much for
such a heartfelt reply............i am still in my world of haopiness!!!
basket full of hugs and kisses!!!
Love u!!!
malika

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
A LOT LIKE LOVE#2-part 40 pg 128(LAST PART)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: barkha_90   Replies: 1198   Views: 461289

barkha_90 1198 461289 05 May 2012 at 3:10am by TANVI_SEXY
mayur os gallery- mayur romace updt pg 1

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: snehajose17   Replies: 64   Views: 16664

snehajose17 64 16664 05 May 2012 at 2:35am by AnilalovesJUN
AR love story Part 23 P. 73- LAST PART

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: ..Mira..   Replies: 634   Views: 274685

..Mira.. 634 274685 17 January 2012 at 1:00am by chcolaty
SAJAN OS : sajan forvever

2

Author: Delishus   Replies: 15   Views: 5726

Delishus 15 5726 09 August 2010 at 5:35am by ar_sajan4evr
sajan oneshot gallery sajan pg8 notepg15

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: snehajose17   Replies: 161   Views: 24831

snehajose17 161 24831 17 June 2010 at 7:14pm by -CreativeSoul-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index