Fan Fictions

   

Gallery of One-Shots : True friendship [mayur] 136 (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 144

Page 1
Page   of 144
Page 3 Page 144

LUCYRIBEI

Senior Member

LUCYRIBEI

Joined: 17 August 2009

Posts: 389

Posted: 03 December 2009 at 12:53pm | IP Logged
super dear
it was wonderful
hillarious
loved it
thx for the pm
 
love lucy

The following 1 member(s) liked the above post:

FragranceOfLove

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Gallery of One-Shots : True friendship [mayur] 136 (Page 2)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

itsAish

IF-Sizzlerz

itsAish

Joined: 24 July 2007

Posts: 16098

Posted: 03 December 2009 at 12:58pm | IP Logged
Mahak...You rock the way u started was too good=)
 
OMG! The ending part of this shot Blushing What say ???
Hope it was true LOL So sweet of you!
 
We want more Romance! LOL
 
Really beautiful shot...Do update!
Would love to read more =)
 
-Aisho

The following 2 member(s) liked the above post:

FragranceOfLoveMyInspirationz

Faria.

IF-Sizzlerz

Faria.

Joined: 30 January 2009

Posts: 22139

Posted: 03 December 2009 at 12:59pm | IP Logged
hey Mahak,
wow its  so sweet,cute update.
loved the way u describe nupur was awesome.
loved mayank a lot. its our genuine mayank.
its really an amazing shot dear.
its toooooooooooooo gooooooooooooooooooooood.
its emotional,touchy and lovely.
i liked it so much
thanx 4 ur nice shot.

The following 1 member(s) liked the above post:

FragranceOfLove

FragranceOfLove

IF-Sizzlerz

FragranceOfLove

Joined: 28 August 2009

Posts: 15200

Posted: 03 December 2009 at 1:03pm | IP Logged
Originally posted by zoya_me

yay!!!!...me the first to comment....yay!!! *does the happy dance*



okies now to your dedication...so sweet of u...Embarrassed...thanks a lot Embarrassed


and now xcuming to ur update...awesome mahak...it was amazing....it was like i was reading somehting that is soo familiar...i mean not mayank part LOL..i wish it was true!! EmbarrassedLOL...the expectations part and the fulfiling them part....awesome....u r right smallest of things can break us....and smallest of gestures can heal the pain....again awesome shot ClapClap




yup u r the first one to comment!!!!

it had to be u to whom i should have dedicated.........

after all u asked for a one shot........

thanks... Embarrassed

u found it familiar?????

well i wanted it to make it realistic.........

i know not the mayank part!!!!!!

i know u....... LOL LOL LOL

i too feel that even the smallest things can break us......and smallest gestures.....can heal the feeling of pain.....

thank u for liking it......

FragranceOfLove

IF-Sizzlerz

FragranceOfLove

Joined: 28 August 2009

Posts: 15200

Posted: 03 December 2009 at 1:05pm | IP Logged
Originally posted by mayurarti

Wow Mahak


HATS OFF TO YOU !!!!!!!!!!

this is truely the best OS i hav ever read

kya kahoon

i'm speechless

i dont hav words to describe it yaar

it was toooo good

keep up the good work

i'm looking forward to read more

luv

Nidzy




seriously?

thanks Embarrassed

i am glad u liked it........

how sweet of u!

Embarrassed

i will write more and pm u.........

thanks a lot for the best comments till now.........

FragranceOfLove

IF-Sizzlerz

FragranceOfLove

Joined: 28 August 2009

Posts: 15200

Posted: 03 December 2009 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by LUCYRIBEI

super dear
it was wonderful

hillarious

loved it

thx for the pm


love lucy





thanks for liking it.......

u found it hilarious?

i am glad........

thanks for loving it...........

FragranceOfLove

IF-Sizzlerz

FragranceOfLove

Joined: 28 August 2009

Posts: 15200

Posted: 03 December 2009 at 1:08pm | IP Logged
Originally posted by Karan.P.Rocks

Mahak...You rock the way u started was too good=)

OMG! The ending part of this shot BlushingWhat say ???

Hope it was true LOLSo sweet of you!


We want more Romance! LOL


Really beautiful shot...Do update!

Would love to read more =)


-Aisho




u liked the start?????

it is soooo sweet of u........

yup i worte the ending part in a bit romantic way........ Embarrassed

just to show their love.........

i too hope it comes true........

ohk.........

if u want more romance then i will write more romance..........

and next one shot will be a romantic one..........

thanks for loving it........

The following 1 member(s) liked the above post:

itsAish

FragranceOfLove

IF-Sizzlerz

FragranceOfLove

Joined: 28 August 2009

Posts: 15200

Posted: 03 December 2009 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by fariaa70

hey Mahak,<br>wow its so sweet,cute update.<br>loved the way u describe nupur was awesome.<br>loved mayank a lot. its our genuine mayank.<br>its really an amazing shot dear.<br>its toooooooooooooo gooooooooooooooooooooood.<br>its emotional,touchy and lovely.<br>i liked it so much<br>thanx 4 ur nice shot.<br>




thanks for liking it fariaa.........

nupur ko describe karna kaafi problematic tha.......

kyunki uska ek alag perspective tha.......

i am glad that i could describe her........

yup mayank is genuine......

i am glad that u found it emotional........

i too have lots of sentiments attached to it!

cause i feel and then write.....

thank u so such for liking it........

The following 1 member(s) liked the above post:

Faria.

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
mayur os gallery- mayur romace updt pg 1

2 3 4 5 6 7 8 9

snehajose17 64 16175 05 May 2012 at 2:35am
By AnilalovesJUN
My collections of One-shots upd.pg.94

2 3 4 5 6 7 ... 96 97

-bhootni- 775 43263 21 February 2011 at 11:07am
By -bhootni-
One shots on MN!!

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

muskan19 185 23427 05 July 2010 at 1:02pm
By Asmara.
MJHT One Shots Hub!..OS 7 = Pg 27

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Rafa.LunaPotter 222 14620 14 April 2010 at 3:31am
By Rafa.LunaPotter
My collection of one shots - update pg 6

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

ilive2laugh 107 5597 20 March 2010 at 10:16am
By ilive2laugh

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.