Kis Desh Mein Hai Meraa Dil
Kis Desh Mein Hai Meraa Dil

India-Forums

   

Hellooo =) I'm bac (Page 3)

mi7chimes IF-Rockerz
mi7chimes
mi7chimes

Joined: 16 May 2009
Posts: 7172

Posted: 18 October 2009 at 12:14pm | IP Logged
Originally posted by nityatarlapally

I don't know who you are....but still WELCOME BACK!!Smile
 
Nitya


oh dont worry.... i ill introduce her!!Embarrassed
Shivani aka Shanu aka LuNu is....
 Mrs. Lallu Jzooneja (not GombieDead,Prem n Kuldis MomBig smile)
... n is currently having an affair with Ketan
Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

isomers

BittuJi. IF-Rockerz
BittuJi.
BittuJi.

Joined: 28 June 2008
Posts: 5350

Posted: 18 October 2009 at 12:18pm | IP Logged
@Resmi- pan* *pan* pan*.. now go..hide ure hair ROFL

@Nitya- thnks Big smile n u kno me now..thnks to resmi's wonderful introduction Stern Smile ROFL

@Sweet Pie- yea..it's impossible.. thnks :D
mi7chimes IF-Rockerz
mi7chimes
mi7chimes

Joined: 16 May 2009
Posts: 7172

Posted: 18 October 2009 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by -Shivani-

@Resmi- pan* *pan* pan*.. now go..hide ure hair ROFL
here hid it.....happyEmbarrassed

.

@Nitya- thnks Big smile n u kno me now..thnks to resmi's wonderful introduction Stern Smile ROFL
dont thk me..... Ouch dost hote hi iske liye na.....LOL

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15561

Posted: 18 October 2009 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by mi7chimes

Originally posted by nityatarlapally

I don't know who you are....but still WELCOME BACK!!Smile
 
Nitya


oh dont worry.... i ill introduce her!!Embarrassed
Shivani aka Shanu aka LuNu is....
 Mrs. Lallu Jzooneja (not GombieDead,Prem n Kuldis MomBig smile)
... n is currently having an affair with Ketan
Ermm
 
lmao!! Mrs.Lallu Jzooneja?!!! wow..I'll never be able to forget her now!
Poor Lallu ji...he doesn't have a clue about her affair.ROFL
 
I have a question...I always call Lallu baldie...does that mean Shivani is Mrs.Baldie??!!ROFLROFL
 
ohh btw..I'm Nitya *shakes hand* and you are? sorry...I don't know alot of people on this forum..I'm kinda on the low.
 
mi7chimes IF-Rockerz
mi7chimes
mi7chimes

Joined: 16 May 2009
Posts: 7172

Posted: 18 October 2009 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by nityatarlapally

 
lmao!! Mrs.Lallu Jzooneja?!!! wow..I'll never be able to forget her now!
Poor Lallu ji...he doesn't have a clue about her affair.ROFL
no tats wht..... she is two timing n Lallu is clueless abt it!!Disapprove
 
I have a question...I always call Lallu baldie...does that mean Shivani is Mrs.Baldie??!!ROFLROFL
yes u can 1000000.....%.... u can....
ROFLROFLROFL
 
ohh btw..I'm Nitya *shakes hand* and you are? sorry...I don't know alot of people on this forum..I'm kinda on the low.
i am Resmi.... *shakes hand bk*
Awwwwwww!! why??? dont b low...here phorumers r alwys highLOL

 


Edited by mi7chimes - 18 October 2009 at 12:52pm

The following 1 member(s) liked the above post:

myluv_harshad

myluv_harshad Goldie
myluv_harshad
myluv_harshad

Joined: 03 June 2009
Posts: 2191

Posted: 18 October 2009 at 1:09pm | IP Logged
welcome back......CryCry.........joking!!! gud to see you again!!!. Big smile

Edited by myluv_harshad - 18 October 2009 at 1:09pm

The following 1 member(s) liked the above post:

mi7chimes

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15561

Posted: 18 October 2009 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by mi7chimes

Originally posted by nityatarlapally

 
lmao!! Mrs.Lallu Jzooneja?!!! wow..I'll never be able to forget her now!
Poor Lallu ji...he doesn't have a clue about her affair.ROFL
no tats wht..... she is two timing n Lallu is clueless abt it!!DisapprovePoor him..although I don't really mind him being cheated on..I've been kinda against him since he slapped Prem (I knw it was long ago but still..I wanted to slap him for that Angry)
 
I have a question...I always call Lallu baldie...does that mean Shivani is Mrs.Baldie??!!ROFLROFL
yes u can 1000000.....%.... u can....
ROFLROFLROFLokie..good. I have a new friend frm today..Mrs.Baldie Juneja!! LOL
 
ohh btw..I'm Nitya *shakes hand* and you are? sorry...I don't know alot of people on this forum..I'm kinda on the low.
i am Resmi.... *shakes hand bk* Hi reshmi!!
Awwwwwww!! why??? dont b low...here phorumers r alwys highLOLokay..I'll be high from now on (sounds like I'm going to be on a drug or somethingLOL

 

The following 1 member(s) liked the above post:

mi7chimes

Jyotix IF-Rockerz
Jyotix
Jyotix

Joined: 06 July 2005
Posts: 6752

Posted: 18 October 2009 at 3:07pm | IP Logged
Hello Shello welcome back.  No one can stay from  each otherLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

mi7chimes

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Hellooo!!! :)

2 3

Author: nandini27   Replies: 21   Views: 816

nandini27 21 816 07 October 2009 at 5:23am by angel82
Hellooo...

2 3

Author: -Unknown-22   Replies: 16   Views: 535

-Unknown-22 16 535 30 June 2009 at 10:56am by -Unknown-22

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kis Desh Mein Hai Meraa Dil Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index