Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

Random Questions 50! (Page 2)

Introducing.. Goldie
Introducing..
Introducing..

Joined: 23 June 2005
Posts: 1216

Posted: 28 September 2009 at 8:28am | IP Logged
Fill in the blanks:
 

Tonight I am so ___________________. Don't know, it's morning here.

Today was a _________________ kind of day. Hopefully a relaxing one!

Our weather was ________________ this morning. Hot

My favorite time of day is _______________________. 8 p.m

The last thing I do before I go to bed at night is __________________. Turn off the lights

I wish that I could go ____________________. Switzerland

The first thing I do in the morning is ___________________. Think what time is it.

Next week i will be __________________________. Right here.
 
I cant wait for _______________________________. Thanksgiving holidays!!!!
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is _________________. I don't know her.
 
I should have ______________ yesterday. Slept a lot
 
What are your faves:

Pair of shoes? Anything from Aldo.

Jacket? Anything that looks nice

Scarf? Something that matches my outfit

Way to do your hair? Keeping it down

TV show? Dus Ka Dum & Tere Mere Beech Mein

Actor? Salman Khan

Actor over 50? Amitiabh Bachan

Actress? Madhuri Dixit

Actress younger than 20? Don't know

Animal? Rabbit

Age to be? 18

Shampoo brand? Tresemme (sp?)

Toothpaste? Colgate

Place to buy clothes? Anywhere

Place to buy cheap stuff? ^^Same

Place to get icecream? Dairy Queen, Waffle Crisp, my fav :)

Store to buy groceries? Wal-Mart

Halloween costume? don't know

Childhood memory? stomping ants with my bicycle :D

College? UCF

Grade? Senior year in high school

Class in high school? Spanish

Saying? nothing really.
 
Place to eat? Anywhere with good food.
 
Language? I want to learn French and Japanese
 
Place to go and relax? My room.
 
Videogame? Don't know
 
Car? Anything that looks nice and stylish
 
Water brand? Water is Water
 
Computer brand? Dell.
 
Shopping mall? The one near my house.

-Precious IF-Dazzler
-Precious
-Precious

Joined: 05 July 2007
Posts: 4622

Posted: 28 September 2009 at 11:50am | IP Logged
Tonight I am so ___________________. tired doing Add-MathDead

Today was a _________________BAD day seriously (apart from RK's bday the only good thing that happened today that is)

Our weather was ________________ HOT

My favorite time of day is _______________________. When i can sleepTongue

The last thing I do before I go to bed at night is __________________. think about the day(sometimes about  people i like actors friends lke that)

I wish that I could go ____________________. to sleep right now

The first thing I do in the morning is ___________________. get ready for school

Next week i will be __________________________. even more bored and tensed
 
I cant wait for _______________________________. 2nd Oct and 6thNov RK movies releasing
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is _________________.umm i dunno who poosted bfore me Confused
 
I should have ______________ ?????
 
Robsessed. IF-Dazzler
Robsessed.
Robsessed.

Joined: 15 August 2006
Posts: 3613

Posted: 28 September 2009 at 2:56pm | IP Logged
Originally posted by missindia26

Originally posted by SeliinaBaybee12

 
 
 
Fill in the blanks:
 

Tonight I am so tired

Today was a boring kind of day.

Our weather was _sunny_______________this morning.

My favorite time of day is _______evening________________.

The last thing I do before I go to bed at night is _______brush my hair___________

I wish that I could go to Italy

The first thing I do in the morning is groan

Next week i will be at school
 
I cant wait for my friend's party
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is Selina, hehe crazy but cool
 
I should have gone to Vale Farm garba yesterday
 
What are your faves:

Pair of shoes? Stripy pumps

Jacket? A belted one form River Island

Scarf? a scrunchy blue and silver one

Way to do your hair? half-clipped up with strands out

TV show? 2 many...americas next top model, CSI, YRKKH, KDMHMD, Bidaai

Actor? Shahid Kapoor, Karan Patel, Harshad Chopra, Alex Pettyfer, Leonardo Di Caprio

Actor over 50? Erm Manoj Kumar

Actress? Loads: Priyanka Chopra, Kajol, Prachi Desai, Anne Hathway, Kate Winslet

Actress younger than 20? Hina Khan? I think she's uner 20

Animal? dolphin

Age to be? Hmm 19

Shampoo brand? Herbal Essences

Toothpaste? Good old Colgate

Place to buy clothes? New Look, Topshop, Krisp

Place to buy cheap stuff? Primark or MK One

Place to get icecream? ice cream van

Store to buy groceries? Tescos? LOL

Halloween costume? witch

Childhood memory? idk

College? CHS

Grade? 8th

Class in high school? textiles

Saying? eeaaszzziiiieee bladd. Cool
 
Place to eat? nandos or pizza express
 
Language? hindi or italian
 
Place to go and relax? the park
 
Videogame? Wii Fit (if it counts)
 
Car? Er no idea lol ... a Mercedes?
 
Water brand? Idk
 
Computer brand? iMac
 
Shopping mall? Eden in Wycombe or Bluewater
 
Eaaaaszziieee Bladdd Wink
LOL
You quoted my answers. ROFLROFLROFL
missindia26 IF-Rockerz
missindia26
missindia26

Joined: 17 November 2007
Posts: 6207

Posted: 29 September 2009 at 12:34am | IP Logged
Originally posted by SeliinaBaybee12

Originally posted by missindia26

Originally posted by SeliinaBaybee12

 
 
 
Fill in the blanks:
 

Tonight I am so tired

Today was a boring kind of day.

Our weather was _sunny_______________this morning.

My favorite time of day is _______evening________________.

The last thing I do before I go to bed at night is _______brush my hair___________

I wish that I could go to Italy

The first thing I do in the morning is groan

Next week i will be at school
 
I cant wait for my friend's party
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is Selina, hehe crazy but cool
 
I should have gone to Vale Farm garba yesterday
 
What are your faves:

Pair of shoes? Stripy pumps

Jacket? A belted one form River Island

Scarf? a scrunchy blue and silver one

Way to do your hair? half-clipped up with strands out

TV show? 2 many...americas next top model, CSI, YRKKH, KDMHMD, Bidaai

Actor? Shahid Kapoor, Karan Patel, Harshad Chopra, Alex Pettyfer, Leonardo Di Caprio

Actor over 50? Erm Manoj Kumar

Actress? Loads: Priyanka Chopra, Kajol, Prachi Desai, Anne Hathway, Kate Winslet

Actress younger than 20? Hina Khan? I think she's uner 20

Animal? dolphin

Age to be? Hmm 19

Shampoo brand? Herbal Essences

Toothpaste? Good old Colgate

Place to buy clothes? New Look, Topshop, Krisp

Place to buy cheap stuff? Primark or MK One

Place to get icecream? ice cream van

Store to buy groceries? Tescos? LOL

Halloween costume? witch

Childhood memory? idk

College? CHS

Grade? 8th

Class in high school? textiles

Saying? eeaaszzziiiieee bladd. Cool
 
Place to eat? nandos or pizza express
 
Language? hindi or italian
 
Place to go and relax? the park
 
Videogame? Wii Fit (if it counts)
 
Car? Er no idea lol ... a Mercedes?
 
Water brand? Idk
 
Computer brand? iMac
 
Shopping mall? Eden in Wycombe or Bluewater
 
Eaaaaszziieee Bladdd Wink
LOL
You quoted my answers. ROFLROFLROFL
 
ROFL but dw they were very different
Robsessed. IF-Dazzler
Robsessed.
Robsessed.

Joined: 15 August 2006
Posts: 3613

Posted: 29 September 2009 at 11:46am | IP Logged
Owkayy, ROFL
innocentdevil. Goldie
innocentdevil.
innocentdevil.

Joined: 04 August 2009
Posts: 2004

Posted: 01 October 2009 at 5:00pm | IP Logged
Fill in the blanks:

Tonight I am so... Bored. Homework sucksss
Today was a... Freakin Hilarious day!
Our weather was... Cold. I forgot my sweater on top of that =(
My favorite time of day is Around 3-ish. Home Sweet Home.
The last thing I do before I go to bed at night is... turn off my lamp and put my book away.
I wish that I could go to... I like where i am but If I had to I'd love to go to any place in Europe again!!!
The first thing I do in the morning is... brush my teeth? lol
Next week i will be... here?

I cant wait for... friday!!!!

What do you think of the member who posted before you, he\she is... IDK i didn't look

I should have done my HW yesterday. Now i have to do an essay which is due tomorrow =(

What are your faves:
Pair of shoes? Any?
Jacket? lol any kind i have and want
Scarf? My zebra print one. I lovee it.
Way to do your hair? Any. I mix match it.
TV show? Oh lord don't make me list them ALL
Actor? A lotttt
Actor over 50? None.
Actress? Manyyyyy
Actress younger than 20? Hmmm still a lotttt
Animal? Monkey. B
Age to be? 21
Shampoo brand? Pantene
Place to buy clothes? Mall. No duhhhhh
Place to buy cheap stuff? I dunno
Place to get icecream? Ice Cream Truck Man! lol. Haha nope. I've been over that phase. Cold Stone.
Store to buy groceries? Any random one.
Halloween costume?
Childhood memory?
College? Lol not in college yet.
Grade? All.
Class in high school? hmmmm.
Saying? A lott
Place to eat? Anywhere It's nice cozy and well of course the food is good.
Language? English, Italian etcc...
Place to go and relax? Room.
Videogame? lol I don't know the names i usually call it: "the one with that guy on it" ROFL
Car? Dammit there's a lot.
Water brand? Smart Water.
Computer brand? HP
Shopping mall? Any Mall!


Edited by ShadowKiss - 01 October 2009 at 5:01pm
divyankat IF-Sizzlerz
divyankat
divyankat

Joined: 17 November 2007
Posts: 22454

Posted: 01 October 2009 at 6:16pm | IP Logged
Fill in the blanks:
 

Tonight I am so ___________________. going to sleep

Today was a _________________ kind of day. Tiring

Our weather was ________________ this morning. HOTT

My favorite time of day is _______________________. 5:30 and in the night

The last thing I do before I go to bed at night is __________________. pray and textLOLLOL

I wish that I could go ____________________. indiaBig smile

The first thing I do in the morning is ___________________. get upLOLLOL

Next week i will be __________________________. getting specsOuch
 
I cant wait for _______________________________. Diwali
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is _________________. I don't knw who it isConfused
 
I should have ______________ yesterday. done my hw
 
What are your faves:

Pair of shoes? slippersBig smile

Jacket? Don't waer them

Scarf? All eee silk ones and peace ones

Way to do your hair? I dont like to do it...lol

TV show? MONK CSI (LV) more more moreeeee Melrose place

Actor? Amitabh

Actor over 50? Amitabh LOL

Actress? Divzy Big smileBig smile

Actress younger than 20? Ammm hollywood Selena

Animal? Elephant. <3

Age to be? Ehhh

Shampoo brand? Pantene and Nyle

Toothpaste? Crest

Place to buy clothes? Billabong and Roxy storesTongue

Place to buy cheap stuff? Cheap storesLOLConfused

Place to get icecream? Cold Stone <3

Store to buy groceries? Grocery TongueTongue

Halloween costume? ermmm not sure

Childhood memory? primary schol stuffs

College? not yet

Grade? 8&9

Class in high school? AgriBig smile

Saying? OMGG, Eeeeee, Samaj-ing <Tams jiTongueTongue
 
Place to eat? Mcdonalds Embarrassed
 
Language?I wanna learn hindiBig smileBig smile
 
Place to go and relax? home
 
Videogame? Marioooooooooooo and guitar hero
 
Car? Audi and Range rover
 
Water brand? Blue mountain
 
Computer brand? MAC <3
 
Shopping mall? None hereLOLLOL

jassiee. IF-Rockerz
jassiee.
jassiee.

Joined: 14 July 2007
Posts: 9841

Posted: 01 October 2009 at 7:13pm | IP Logged

Tonight I am so ___________________. tired :( i wanna go back home, i miss my family.

Today was a _________________ kind of day. okay.

Our weather was ________________ this morning. FREEEZING COLD:|

My favorite time of day is _______________________. around 3pm:)

The last thing I do before I go to bed at night is __________________. text my friends.

I wish that I could go ____________________. back home to Ottawa.:(

The first thing I do in the morning is ___________________. take a shower

Next week i will be __________________________. same place.
 
I cant wait for _______________________________. uni to end :|
 
What do you think of the member who posted before you, he\she is _________________. idk.
 
I should have ______________ yesterday. slept in.
 
What are your faves:

Pair of shoes? pumas? nikess.

Jacket? idk:)

Scarf? red and beigh one.

Way to do your hair? straight or moussed.

TV show? the hillls, and the city:)

Actor? abhishek.

Actor over 50? idddk,

Actress? priyanka.

Actress younger than 20? idk

Animal? girrafe

Age to be? 13.

Shampoo brand? garnierrrr.

Toothpaste? colgate

Place to buy clothes? costa blanca, UB, garage, sirens.

Place to buy cheap stuff? sirens is pretty cheap.

Place to get icecream? baskin robbins or dairy queeeeeeen...OR :O demetries in missuage, canada :) yumm!

Store to buy groceries? fortinoes:)

Halloween costume? witcccch(H)

Childhood memory? lol...staying at home:)

College? ugh...none.

Grade? 8 :O and 12.

Class in high school? physcology :)

Saying? never regret anything but at one point, thats exactly what you wanted to do.
 
Place to eat? east side marioss
 
Language? englissh(H)
 
Place to go and relax? homeeeeeee.
 
Videogame? Nintendo 64: Mario party 3!
 
Car? acura TL
 
Water brand? doesnt matter:P
 
Computer brand? HP
 
Shopping mall? eaton center in toronto:)

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
GOTW: Rainbow random Qs

2 3

Author: missindia26   Replies: 17   Views: 1088

missindia26 17 1088 07 December 2009 at 7:49am by -aditi-
Random.Questions 41! =)

2 3 4 5

Author: iiHEARTyu-x0   Replies: 38   Views: 2247

iiHEARTyu-x0 38 2247 09 September 2009 at 6:28am by shonaveer
50 Random Reactions

2 3 4

Author: colling   Replies: 27   Views: 1706

colling 27 1706 02 August 2009 at 10:46pm by snowflake0555
Kambakth Ishq..for girls RANDOM Q's

2 3

Author: colling   Replies: 21   Views: 3275

colling 21 3275 15 July 2009 at 3:07pm by zhasan2
Random Survey: First Reaction

2 3 4 5 6 7 8

Author: mimi0295   Replies: 58   Views: 3768

mimi0295 58 3768 07 July 2009 at 5:17am by roshaaan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index