CW Channel
CW Channel
CW Channel

India-Forums

   

Gossip Girl season 3

preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15386

Posted: 14 September 2009 at 8:16pm | IP Logged
Okay I LOVE Chuck and Blair they're the main reason I watch the show anyways but HOW STUPID WAS THE "GAME" they were playing.
 
Nate's thing was blah.
Vanessa Blah.
Sorta nice that Scott doesn't hate his family cuz normally thats what the adopted kid always ends up doing.
 
I never really ever liked Serena's character but I thought she got the best story so farr

adios IF-Dazzler

Joined: 07 May 2006
Posts: 4018

Posted: 14 September 2009 at 8:54pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Leenasmg IF-Sizzlerz
Leenasmg
Leenasmg

Joined: 17 September 2005
Posts: 13940

Posted: 15 September 2009 at 10:41am | IP Logged
i haven't seen it yet! but yhh..i have to agree with u and say i love Chuck and Blair they look soo cutee together!
omgg..swati..u've never liked Serena?? i loveee serena! lool!
adios IF-Dazzler

Joined: 07 May 2006
Posts: 4018

Posted: 15 September 2009 at 12:54pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15386

Posted: 15 September 2009 at 8:17pm | IP Logged
aha nope Leena I was never a Serena fan shes like so problematic .. I like the story they've given her thus far.
 
boo was I the only one that though the 'game' was just so dumb
-Zeustina- IF-Sizzlerz
-Zeustina-
-Zeustina-

#1 EIJAZ FAN
Joined: 23 April 2005
Posts: 13062

Posted: 15 September 2009 at 10:33pm | IP Logged
^swati the game was kinda dumb..especially i have to agree on blair herself she said "we're boring" def thats why their playing games..saw how there were interacting without the games? they were so boring like nothing to talk bout ? and at the end the waiter game LOL..i was like Pinchwhere did old chair gone?

and i lovee serena its ok if u don't..she's my fav character on the show
but yeah she's problematic lol but or else there's so spice to the story?
and she's doing this for her dad's attention? hmm poor girl and i strongly dislike carter..boo go away! Thumbs Down

i like scott can't wait for more

@leena Shockedits me tina/sweetviolet..i changed my username..
Leenasmg IF-Sizzlerz
Leenasmg
Leenasmg

Joined: 17 September 2005
Posts: 13940

Posted: 16 September 2009 at 10:08am | IP Logged
i have to agree with u Swati..she really is problematic..she always get herself into messes man! lol! yhhh..i actually really like the story they've given her so far too..shes looking gorgeous as always..and she's trying to get all media attention to gain her dad's attention..well it kinda makes sense!
 
Chuck and Blair..yhh..i think their game was stupid! LOL! but in a cute way..they didn't want to get bored! so yhh! but Chuck is soo adorable..u can see he truly loves blair! "i only want you to be happy"..or woteva he said..haha! they're really cute together!
 
TINA! Shocked..omgg..thats u! yhh..i didn't recognize u coz u changed ur username! damnn..i haven't spoken to u in ages! how have u been? i didn't know u were a GG fan??
preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15386

Posted: 16 September 2009 at 1:01pm | IP Logged
I like Carter! I actually really like Carter and Serena together thus far.
 
Okay does anyone hate how sweet and innocent jenny looks right now .. and then half way through the season they're gunna make her look all pyscho?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gossip Girl - Nate & Serena

2

Author: HotMess   Replies: 11   Views: 1347

HotMess 11 1347 24 November 2009 at 10:34pm by ..-Zaara-..
Gossip Girl Season 3 Epi 3

Author: madzaboutchoc   Replies: 4   Views: 737

madzaboutchoc 4 737 06 November 2009 at 4:54pm by preity*zinta
favourite gossip GIRL

2

Author: babii.girl   Replies: 13   Views: 1010

babii.girl 13 1010 05 November 2009 at 3:05pm by Yosh
vanessa - Gossip Girl

2 3 4

Author: babii.girl   Replies: 26   Views: 1832

babii.girl 26 1832 23 September 2009 at 11:48pm by babii.girl
Show 101: Gossip Girl, Season Three

Author: -Zeustina-   Replies: 1   Views: 708

-Zeustina- 1 708 13 September 2009 at 11:06am by preity*zinta

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index