Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

Prilicious#9 - [CLSD] NEW p147/150 (Page 7)

-Rimli- IF-Rockerz
-Rimli-
-Rimli-

Joined: 11 February 2006
Posts: 8931

Posted: 14 September 2009 at 7:25am | IP Logged
Originally posted by Mrs.MohitSehgal

Originally posted by -Rimli-

yyyyaaaaaaaaayyyyyyyyy,i'm the first one to reply<br>congo prii<br>may u hav 100000000 shops more<br>rock on
<br><br><font size="3"><font color="#00cccc">aww thanku soo muchh jaanu.<br>yesshh u are the first one to comment. <br>yay.. congrats.. u get a special reservation for requesting..lol<br>so lemme know what u want!LOL<br></font></font>


u r simply awesomee prii,srk siggs and icons r hot and glad to knw that u r open
wanna request for a sig now,but dnt hav the time to search for pics as i'm having exams frm tomorrow,so my req is for a sanaya bday sigg,plzzz use the pics frm khabar nahi sequence where she was wearing white and looks like an angel,and most imp plz pm me,coz i hav hardly time to search u knw LOL LOL LOL and ya plz wish me luck,i need it seriously
okkk,now stopping my bakbak,u make it and take ur time dear
will be waiting
wid loads of love
Rimli
-Mystery- IF-Veteran Member
-Mystery-
-Mystery-

BollyCurry Buzzers
Joined: 31 August 2007
Posts: 20130

Posted: 14 September 2009 at 8:22am | IP Logged
Congrats on your 9th shop, Prii!!!!

So proud of you!

And wow, what a breathtaking update on Page 2!!!

That photoshoot of SRK is awesome!  And you made even better sigs!

-Mahi
-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30892

Posted: 14 September 2009 at 8:41am | IP Logged
Originally posted by ssaba

WOW AWESOME SIGGIES PRII DEAR
CONG N MAY U HAVE MANY MANY MORE NEW SHOPSWink
LUV SABA


ayy thanx soo muchh

Originally posted by blushpink13

Ufff I LOVED this update!!!!! he's looking gorgeous!!! (LOL)
 
Amazing work!!! i'd suggest hmmm sajan sigs from the recent scenes.
 
Love IQ
 
EDIT:
Andd...not to forget CONGRATULATIONS!!!LOL


ayy thanx so much..

The following 1 member(s) liked the above post:

-Grace-

-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30892

Posted: 14 September 2009 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by NAKSHFANATIC

congratz dear on ur new shop...


ay thanx loads

Originally posted by mallika_14

wohoo prii
its partyy timee
im so happy for youuuuu
congoo for ur 8th shopp hunnn!
lovely creationss!
mwah


aare yaar it smy 9th shop not 8th...lol
thanks soo muchh jaanuu

-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30892

Posted: 14 September 2009 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by NAKSHFANATIC

i have a req:
 
http://starone.indya.com/images/serials/mjht_new/gallery/gunjan/1.jpg

http://i34.tinypic.com/fee0z8.jpg

 
 
http://i28.tinypic.com/311ktbk.jpg
 
http://i31.tinypic.com/2dvqvmc.jpg
 
http://1.bp.blogspot.com/_kNJNuyzZVN8/Sdix7BzWQFI/AAAAAAAAAIk/AT2sgsm405Q/s400/gunjan+ji.jpg
 
text:happy birthday my cute couzin saba.from missy.
thanks in advance.
her birthday is on tomorrow.i know its too late but plzz make it.


hey will be done asap!

Originally posted by aisha_1992

congo congo

glad 4 u
u desserve it
 
senorita


hey jaan aw thanks soo muchh
-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30892

Posted: 14 September 2009 at 8:46am | IP Logged
Originally posted by aisha_1992

omg omg omg
killing update
all stuff r superb..
love ur creations shoo much..
supreme, elegant, stunning, marvellous, cool,
adorable, superb, beguiled and cutee cute creativity..
really have no words to best describe your work as that is superb rocking all the time.
really buddy hats off to you
 keep rocking
HugHugHug
senorita


awh thanks soo much jaan...

Originally posted by sajan_monaya

pri
awsum job done yaar
congo on ur new shop!!
awwwwwwwwww lovely creations
keep it up!!


hey aw thanks soo muchh!
Payu do req anytime...lol

-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30892

Posted: 14 September 2009 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by -Rimli-

Originally posted by Mrs.MohitSehgal

Originally posted by -Rimli-

yyyyaaaaaaaaayyyyyyyyy,i'm the first one to reply<br>congo prii<br>may u hav 100000000 shops more<br>rock on
<br><br><font size="3"><font color="#00cccc">aww thanku soo muchh jaanu.<br>yesshh u are the first one to comment. <br>yay.. congrats.. u get a special reservation for requesting..lol<br>so lemme know what u want!LOL<br></font></font>


u r simply awesomee prii,srk siggs and icons r hot and glad to knw that u r open
wanna request for a sig now,but dnt hav the time to search for pics as i'm having exams frm tomorrow,so my req is for a sanaya bday sigg,plzzz use the pics frm khabar nahi sequence where she was wearing white and looks like an angel,and most imp plz pm me,coz i hav hardly time to search u knw LOL LOL LOL and ya plz wish me luck,i need it seriously
okkk,now stopping my bakbak,u make it and take ur time dear
will be waiting
wid loads of love
Rimli


hey Rimli..
lolz u likeme bakbak...lol
aw thanks and if not today, i will def make a bday sig of her 2moro morning before i go to class.

Originally posted by -Mystery-

Congrats on your 9th shop, Prii!!!!

So proud of you!

And wow, what a breathtaking update on Page 2!!!

That photoshoot of SRK is awesome!  And you made even better sigs!

-Mahi


ayy Mahiii..
aw thanks soo muchh..

yulZ IF-Sizzlerz
yulZ
yulZ

Joined: 17 June 2007
Posts: 17706

Posted: 14 September 2009 at 9:08am | IP Logged

1st of allll Congratsssssssss Prii on ur new shop Shocked Shocked Shocked 

awwwwww u reached 9th one soo fast Shocked
May this shop be successful like ur other ones n may u reach 9124563578920 shops Hug
u simplyyyyyyyyyyyyy ROCK!
u always come up wid new style n effects.. u totalli deserve it Big smile Big smile 
 
now bak to srk siggies n avis Shocked Shocked Shocked Shocked
OMG they r dammmmmmmmmmmmmm gud Shocked Shocked Shocked 
The texture or wateva tat purple thingy is.. its sooooo kool n bOOtiful Clap Clap Clap 
thats the best part tat madee the siggy complete Embarrassed Embarrassed 
n the avis r SUPERB no doubt Clap Clap 
AMAZING work Prii !!
m in LOVE wid them yarrr Big smile Big smile 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
gk designs - [Banners, Tags + Requests: 149] - open.

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: gk_09   Replies: 1200   Views: 64052

gk_09 1200 64052 29 November 2013 at 9:33am by gk_09
Prilicious#10 - [CLSD] NEW p19

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: -Priii-   Replies: 158   Views: 5959

-Priii- 158 5959 25 July 2012 at 2:57am by DUGGUlicious
aish's bakery #2 |Clsd| Harry Potter, Bolly p136

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: cityoflights   Replies: 1162   Views: 50584

cityoflights 1162 50584 10 November 2011 at 6:57pm by cityoflights
DangelzDesigns3|Clsd-Link to Next Gallery pg.150

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Dangelz   Replies: 1198   Views: 47238

Dangelz 1198 47238 02 September 2010 at 5:33pm by Dangelz
|Dangelz Shop2|Clsd-NEW-KaSh/KaJen/Mayur pg.146

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Dangelz   Replies: 1205   Views: 34772

Dangelz 1205 34772 07 August 2010 at 4:55pm by Dangelz

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index