Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

Phir Youn Love Hua [RM] - Upd Oct 2nd [Part2 Pg6] (Page 7)

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:13pm | IP Logged
Originally posted by lovebapu18

GREAT part!!
 
thanks for the pm!!
 
continue soon...


Rad Thank You Yaar!!  Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

lovebapu18

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:31pm | IP Logged
Originally posted by AshiYuvi4life

Ki gal hai yaar! Bare fresh fresh parts likh rahi hai! I lovvvvvvvvvvvvvvvvvved this! Actually naa mujhe yeh poori ki poori ff hi pasand hai. It's damn good! Sorry I had to skim through the first part for this also. Sirf SKIM kiya hai. middle mein do lines padhte hi i remembered the whole thing. just refreshing my memory.  lol
 
I love the way they interact yaar. Waise bhi best friends ko toh aisa hi hona chahiye. Kabhi bhi ghar mein ghus jaayein. Ki fark peinda hai yaar! rofl!
 
Rocking job as usual! I love how EVERYONE is updating today including myself! Oye! zyaada khush mat ho. By that I only meant that I already updated Rishta today. Pata chale tu yeh soch rahi ho ki main kuch aur bhi update karne waali hoon. U can forget about Dream for at least 2 months. lol. KIDDING! Haan par i wll update collections soon. Tab tak ke liye tata te bye bye.
 
Komz


Komal!! U seriously made my day yaar!! Hug
Jab mai likh rahi thi mai sochrahi thi.. chi kya ganda parts likh rahi hoon LOL and u said they are fresh.. soooo sweet!! Thank You!!

haha i figured that much out Komal.. maybe if u hadnt clarified i could bother u abt it.. dang it.. acha khasa chance miss hogaya LOL

FORGET abt Dream?? Shocked haha Kabhi Nahi!!

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:33pm | IP Logged
Originally posted by pari_smile

Woak di both updated parts are awesomeStar
Muski ke saath to koi nahin jeetsakthaLOL
thanx for pm


haha haan.. either kuch update nahi hota hai or u get both LOL

Thank You for comment!!

The following 1 member(s) liked the above post:

pari_smile

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:35pm | IP Logged
Originally posted by RM_lover

sooooooooooooooooooooooooo ccuuteeeee
loved it
pm me


Thank You SOOO Much Fana!!!

Originally posted by Radhika Shah

Great part!!
Thanks for  the PM..


Thank You Very Much Radhika!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Radhika Shah

-Lush- IF-Sizzlerz

BollyCurry Buzzer
Joined: 18 May 2009
Posts: 12274

Posted: 02 October 2009 at 2:38pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:38pm | IP Logged
Originally posted by -Mansi-

Shilpa yaar part itna sweet tha :) just as Komal said..so refreshing and nice!! Clap

loved this line 'main to teri hot body dekhne aayen hun..' lolz
 
but one complain..itna chota tha:(
 
continue soon!!Cool


Thank You SOO Much Mansi!!

Thank You for saying it was refresing.. all i could think of while writing was yeh kya gandgi mai likh rahi hoon LOL

haha.. I loved that line too Wink

Sorry for chota part.. I will do my best to update soon!!

Im running out of ideas Tongue

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:41pm | IP Logged
Originally posted by sweetsugar

M: haan haan.. mai toh teri hot si body dekhne ke liye aise kiya na.. (chunking a pillow at him).. ab uth! Jpogging jaa na hai! ROFL

lolz very cute part . Wow bhavesh sounds like  Geek .good going .thanks for the PM



Thank You Saba!!

I love that line too LOL

haha u guessed correct Bhavesh is a
Geek  ROFLROFL
ROFL

Thank You SOO Much!!

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33485

Posted: 02 October 2009 at 2:42pm | IP Logged
Originally posted by Sab93

ok, soo thanks sooo much for updating, shilpalicous!!
muchas gracias, mi amiga!!
and it was soo sweet!
i love their bff chemistry and everything, their too cuteee!!
thanks for the PM and update!!
lots of love,
Sab


Sab!! Thank You SOO Much!!

De Nada Mi amiga!! Hug

Im glad ur loving it!!

Thank You!!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: mithilalovesksg   Replies: 211   Views: 83206

mithilalovesksg 211 83206 07 December 2013 at 10:24am by ksgandjsg21
A LOT LIKE LOVE#2-part 40 pg 128(LAST PART)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: barkha_90   Replies: 1198   Views: 461281

barkha_90 1198 461281 05 May 2012 at 3:10am by TANVI_SEXY
may be(mayur ff)part last part-page 27

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: adi_gupta   Replies: 233   Views: 76716

adi_gupta 233 76716 06 September 2009 at 5:26am by Yoshita0411
LOVE - AA ff PART - part 9 updt pg8

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: *~sneha~*   Replies: 76   Views: 24020

*~sneha~* 76 24020 30 August 2008 at 8:34am by teenorchid
Laksh and Kt FanFic..LAST PART (PART 44)

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: zinny.xo   Replies: 216   Views: 26559

zinny.xo 216 26559 06 June 2007 at 3:06pm by zinny.xo

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index