Chat Clubs

   

Sharad-Divyanka Crazens CC#32 (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 151

KiranSD1

IF-Rockerz

KiranSD1

Joined: 25 April 2008

Posts: 9619

Posted: 01 September 2009 at 5:38pm | IP Logged
Originally posted by *xoxo*

Originally posted by KiranSD1

ya i changed my user! like it?
Yup!
It's very sexy!
thanks!Embarrassed how two updates in a row................... so how was school??????????

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Sharad-Divyanka Crazens CC#32 (Page 3)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Kookie-

Goldie

-Kookie-

Joined: 25 February 2009

Posts: 2299

Posted: 01 September 2009 at 5:38pm | IP Logged

Chup Chup Ke...

Sharadlicious

IF-Stunnerz

Sharadlicious

Joined: 01 January 2008

Posts: 30875

Posted: 01 September 2009 at 5:39pm | IP Logged
Originally posted by -Kookie-

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by -Kookie-

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by -Kookie-

I'm here bhumie
Hey Shika! What are you doin?

I am listening to music.... Nach baliyeDancingluv the starting... you?? Oh yea wasnt it school for you today?? How did the first day go???
I love that song too!!
I'm watching Friends...
 
Yesterday was the first day... it was pretty boring... I can't wait till next summer break now!
This week's going so slow... when's your school gonna start?

yesterdayConfused i thought it was todayLOL wow so fast next summer break, why not winter break its earlier. u guys have winter breaks right i dont no bout there but i know NY have it. My schools stating next week

eoo friends I love that show!!
We have winter break too... but it' feels so short because it's only like a week long...  Enjoy the one week you have left!

Sharadlicious

IF-Stunnerz

Sharadlicious

Joined: 01 January 2008

Posts: 30875

Posted: 01 September 2009 at 5:40pm | IP Logged
Originally posted by KiranSD1

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by KiranSD1

ya i changed my user! like it?
Yup!
It's very sexy!
thanks!Embarrassed how two updates in a row................... so how was school??????????
It was really boring... I wanna go to sleep, but it's only 7:40...

KiranSD1

IF-Rockerz

KiranSD1

Joined: 25 April 2008

Posts: 9619

Posted: 01 September 2009 at 5:40pm | IP Logged
Originally posted by -Kookie-

Chup Chup Ke...

i thought you said chupLOL

btw i'm searching your bro on FB lmao

-Kookie-

Goldie

-Kookie-

Joined: 25 February 2009

Posts: 2299

Posted: 01 September 2009 at 5:40pm | IP Logged
Originally posted by *xoxo*

Originally posted by -Kookie-

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by -Kookie-

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by -Kookie-

I'm here bhumie
Hey Shika! What are you doin?

I am listening to music.... Nach baliyeDancingluv the starting... you?? Oh yea wasnt it school for you today?? How did the first day go???
I love that song too!!
I'm watching Friends...
 
Yesterday was the first day... it was pretty boring... I can't wait till next summer break now!
This week's going so slow... when's your school gonna start?

yesterdayConfused i thought it was todayLOL wow so fast next summer break, why not winter break its earlier. u guys have winter breaks right i dont no bout there but i know NY have it. My schools stating next week

eoo friends I love that show!!
We have winter break too... but it' feels so short because it's only like a week long...  Enjoy the one week you have left!

really over here its 2 weeks!! lol i well enjoy!! well at least i get to see my friends again and hear there crazness

-Kookie-

Goldie

-Kookie-

Joined: 25 February 2009

Posts: 2299

Posted: 01 September 2009 at 5:41pm | IP Logged
Originally posted by KiranSD1

Originally posted by -Kookie-

Chup Chup Ke...

i thought you said chupLOL

btw i'm searching your bro on FB lmao


 he doesnt have fb kiranConfusedLOL

KiranSD1

IF-Rockerz

KiranSD1

Joined: 25 April 2008

Posts: 9619

Posted: 01 September 2009 at 5:41pm | IP Logged
Originally posted by *xoxo*

Originally posted by KiranSD1

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by KiranSD1

ya i changed my user! like it?
Yup!
It's very sexy!

thanks!Embarrassed how two updates in a row................... so how was school??????????
It was really boring... I wanna go to sleep, but it's only 7:40...
really, i was reading a book my bro got called

"how to get good grades"

LOL, don't sleep! i mean sleep if you want, anywas you have to wake up early

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
*~Divz Crazens CC#1!!~* chashmish97 6 386 25 September 2009 at 10:48am
By chashmish97
Sharad&Divyanka Crazens CC#30[Note pg:1]

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

-Adhoore- 1217 16446 28 August 2009 at 8:31pm
By -Adhoore-
Sharad&Divyanka Crazens CC#29

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-Adhoore- 1199 15463 25 August 2009 at 12:21pm
By shala-deepz
Sharad&Divyanka Crazens CC#28Winners:pg39-Must see

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Adhoore- 1202 16154 22 August 2009 at 10:39am
By -Adhoore-
Sharad&Divyanka Crazens CC#27-RedCarpet:57|Note:78

2 3 4 5 6 7 ... 161 162

-Adhoore- 1295 17463 20 August 2009 at 2:40pm
By shala-deepz

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.