Fashion and Beauty
Fashion and Beauty

India-Forums

   

Bangs??

lovely_lady Goldie
lovely_lady
lovely_lady

Joined: 25 July 2007
Posts: 2323

Posted: 28 August 2009 at 7:56pm | IP Logged
are bangs still in style this year?
cause i might get them, but im not sure..
i know fringe bangs and blunt bangs are in style..
but im wondering if side swept is also?
last year, they were very popular, along with the poof..
but this year, a poof isnt in, so i was wondering about side swept bangs..
 
EDITED:
nvm guys!!!! i am getting bangs =)
thanks for all ur opinions!!
really, really appreciated them =D


Edited by lovely_lady - 31 August 2009 at 12:19am

Jiannax143 IF-Rockerz
Jiannax143
Jiannax143

Joined: 24 June 2009
Posts: 7992

Posted: 28 August 2009 at 11:30pm | IP Logged
idk i still have them they look really cute so i dont want to get rid of them
innocentdevil. Goldie
innocentdevil.
innocentdevil.

Joined: 04 August 2009
Posts: 2004

Posted: 29 August 2009 at 1:03am | IP Logged
I want bangs. Hopefully gonna get them soon.
lovely_lady Goldie
lovely_lady
lovely_lady

Joined: 25 July 2007
Posts: 2323

Posted: 29 August 2009 at 1:17am | IP Logged
so its okay if i get them right?
wait, do straight bangs look good with curly hair?
Nikasha. IF-Dazzler
Nikasha.
Nikasha.

Joined: 07 July 2007
Posts: 3398

Posted: 29 August 2009 at 11:55am | IP Logged
^
 
My friend has that kind of hair-style, and it looks nice. I guess it'd depend on your hair type and the way you set your bangs. [If that makes any sense.]
 
My friend's hair-style is a lot like this, and I think it looks great!
 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

lovely_lady

Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 29 August 2009 at 4:28pm | IP Logged
i have side bangs :)
and i never leave my hair curly LOL
curly  hair and straight bangs will look good if your hair is long..but mine isnt so it doesnt look so good
radha_8 IF-Rockerz
radha_8
radha_8

Joined: 26 July 2005
Posts: 6333

Posted: 29 August 2009 at 7:01pm | IP Logged
I have curly medium length hair and side swept bangs as well.......its looks great...if u straighten it...or just straigten the bangs and leave the rest curly....looks awesome :)
-amruta- IF-Dazzler
-amruta-
-amruta-

Joined: 26 August 2007
Posts: 2970

Posted: 29 August 2009 at 7:42pm | IP Logged
I hope they are cuz i just got mine a month ago lol...
& i have kinda wavy + bangs...its just like priyanka's dostana haircut! im sooo happy with this hairvut cuz i dont have to style much...they just look good naturaly!

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index