Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

-The I Am So Bored Club- (Page 8)

BlissfullyMe Senior Member
BlissfullyMe
BlissfullyMe

Joined: 15 August 2009
Posts: 379

Posted: 15 September 2009 at 6:47pm | IP Logged
lol nice confidence ;)
but yea LOL i would rather fart.

The following 1 member(s) liked the above post:

Jess.

BlissfullyMe Senior Member
BlissfullyMe
BlissfullyMe

Joined: 15 August 2009
Posts: 379

Posted: 15 September 2009 at 6:48pm | IP Logged
okay i will go again
 
a boy who smokes once in a while or a boy who drinks too much alcohol
Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 15 September 2009 at 6:50pm | IP Logged
ummm....cigarette breath is gross
and drinkers are annoying and well.....just drunk

i wouldnt want either, but if the guy smokes *once in a whie* its all right
but he aint gonna come near me if he smells LOL
Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 15 September 2009 at 6:52pm | IP Logged
would you rather go out with a girl who has an annoying laugh but is great at everything and is perfect for you....or a really hot chick who is dumb as sh*t


and remember...the laugh is reallllly annoying LOL & she loves to laugh


Edited by Jess. - 15 September 2009 at 6:53pm
snowflake0555 IF-Sizzlerz
snowflake0555
snowflake0555

Joined: 08 July 2006
Posts: 24625

Posted: 15 September 2009 at 7:07pm | IP Logged
woahh isn't it like 2/3 a.m. your time? Shocked GO TO SLEEP! lol
welll jess i'm not a lesbian so i can't answer that question ROFL
Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 15 September 2009 at 7:25pm | IP Logged
hahaha its 6: 30 PM :P

and im done with alll my hw :D
haha im so proud ...usually i do it at night lol im such a procrastinator
man school sucks...i mean meeting people and all that is great but HW and classwork sucks! =//
Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 15 September 2009 at 7:25pm | IP Logged
Originally posted by snowflake0555

woahh isn't it like 2/3 a.m. your time? Shocked GO TO SLEEP! lol
welll jess i'm not a lesbian so i can't answer that question ROFL



haha just take out girl and put in guy :P
Jess. IF-Veteran Member
Jess.
Jess.

Joined: 07 February 2006
Posts: 13407

Posted: 15 September 2009 at 7:28pm | IP Logged
Originally posted by mjhtac





LOL



btw, is anyone here? :(


Edited by Jess. - 15 September 2009 at 7:31pm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
The Gangsta Chat Club *Invites Only* - Reminder pg.47

2 3 4 5 6 7 ... 49 50

Author: reya.   Replies: 397   Views: 12611

reya. 397 12611 12 February 2010 at 4:37am by 268143
Guys vs Gals Chat Club # 27

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: pari_smile   Replies: 1216   Views: 23133

pari_smile 1216 23133 29 December 2009 at 12:08am by mr.superkool
|Mad Film Club152|MerryXMAS Hpy B'day Aneesha PG39

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: 268143   Replies: 1198   Views: 20797

268143 1198 20797 25 December 2009 at 2:14am by .anjz.
Madz is bored

2 3 4

Author: -Ravjot-   Replies: 30   Views: 1101

-Ravjot- 30 1101 27 November 2009 at 2:36pm by Dark Love
Getting bored?? Join in than

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: virgo_gurl   Replies: 182   Views: 4901

virgo_gurl 182 4901 24 February 2009 at 11:27am by viniva sharma

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index