Sapna Babul Ka...Bidaai
Sapna Babul Ka...Bidaai
Sapna Babul Ka...Bidaai

India-Forums

   

5th august Bidaai at # 7 new show beated Bidaai (Page 6)

howzzat IF-Sizzlerz
howzzat
howzzat

Joined: 14 May 2007
Posts: 15446

Posted: 06 August 2009 at 2:33am | IP Logged

Haan Saalekh,... how are u?

Zee.. yes that's kiran's show only!!!

lol we are chatting here like its CC.. lets go to CC and chat there!!

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 127073

Posted: 06 August 2009 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by farislove

Originally posted by -Rajveer-

hey zee is here.. my best friendo..ROFL
 
LOL Raj, waise I told u (Sajan Ghar Jaana Hai) is interessting, but seriously, I don't think the first episode deserves to be above Bidaai's episode yesterday, but maybe coz it's a new show, so all people want to see how it is............
 
yes true it was new show thats why its its # 6AngryLOLLOL
but how coem Bidaai is at # 7 this isAngryAngryAngry
now what ppk want to see ..IdotsAngry sorry
sometimes i feel likingAngry
now they r missing al the funAngry
RS those missed Bidai deserve not to watch BidaaiAngry
they dont know what they r missingAngryLOL
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 127073

Posted: 06 August 2009 at 1:16pm | IP Logged
Originally posted by farislove

Originally posted by -Saalekh-

raj & zee...srry for interrupting but watch SKS is gonna be on da trps when raja cums!LOL
 
Yeah true LOL, I am waiting for this episode, thought I am not in India so it would not add in TRPs at all, nor I have the channel, but I am depending on the net on this, I am really waiting for this episode..........
 
what u dont have start plusConfused
BiggBoss420 IF-Addictz
BiggBoss420
BiggBoss420

Joined: 26 April 2006
Posts: 72754

Posted: 06 August 2009 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by KiNnY-pArTnEr

Originally posted by farislove

Originally posted by -Saalekh-

raj & zee...srry for interrupting but watch SKS is gonna be on da trps when raja cums!LOL
 
Yeah true LOL, I am waiting for this episode, thought I am not in India so it would not add in TRPs at all, nor I have the channel, but I am depending on the net on this, I am really waiting for this episode..........
 
what u dont have start plusConfused
 
No, I don't have it Cry
 
.shona. IF-Sizzlerz
.shona.
.shona.

Joined: 23 November 2007
Posts: 13747

Posted: 06 August 2009 at 1:48pm | IP Logged
^^omg then how do u watch bidaai?Shocked
howzzat IF-Sizzlerz
howzzat
howzzat

Joined: 14 May 2007
Posts: 15446

Posted: 06 August 2009 at 1:51pm | IP Logged
Originally posted by KiNnY-pArTnEr

Originally posted by farislove

Originally posted by -Rajveer-

hey zee is here.. my best friendo..ROFL
LOLRaj, waise I told u (Sajan Ghar Jaana Hai) is interessting, but seriously, I don't think the first episode deserves to be above Bidaai's episode yesterday, but maybe coz it's a new show, so all people want to see how it is............
yes true it was new show thats why its its # 6AngryLOLLOL
but how coem Bidaai is at # 7 this isAngryAngryAngry
now what ppk want to see ..IdotsAngrysorry
sometimes i feel likingAngry
now they r missing al the funAngry
RS those missed Bidai deserve not to watch BidaaiAngry
they dont know what they r missingAngryLOL

Excuse me.. WHO ARE YOU.. to decide who shud watch the show and who shouldnt?Confused

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 127073

Posted: 06 August 2009 at 1:58pm | IP Logged
Originally posted by farislove

Originally posted by KiNnY-pArTnEr

Originally posted by farislove

Originally posted by -Saalekh-

raj & zee...srry for interrupting but watch SKS is gonna be on da trps when raja cums!LOL
 
Yeah true LOL, I am waiting for this episode, thought I am not in India so it would not add in TRPs at all, nor I have the channel, but I am depending on the net on this, I am really waiting for this episode..........
 
what u dont have start plusConfused
 
No, I don't have it Cry
 
u serious
so u watch Bidaai onlineCry
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 127073

Posted: 06 August 2009 at 2:00pm | IP Logged
Originally posted by -Saalekh-

^^omg then how do u watch bidaai?Shocked
uff yaar dont take me too seriosuly..lolz
i was likl angry now am fine i dranl pepsiShockedROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Bidaai (Aalekh Bidaai Ki AARTI) - 05 Oct 09 CU 2

Author: promoking   Replies: 3   Views: 4307

promoking 3 4307 05 October 2009 at 12:26pm by ASRdeewani
D/L Bidaai (SADHANA KI BIDAAI) - 2 Oct OLD Promo

Author: arnabchaudhuri1   Replies: 3   Views: 7267

arnabchaudhuri1 3 7267 02 October 2009 at 5:10am by scrpngl
Old Bidaai Is Back (Our Bidaai Back On Track)

2 3

Author: BiggBoss420   Replies: 20   Views: 5360

BiggBoss420 20 5360 29 July 2009 at 11:53pm by PROTOPLASM
25th June 09 TRP Bidaai at # 3 pR beated Bidaai

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: -SalShah4eva-   Replies: 70   Views: 9595

-SalShah4eva- 70 9595 26 June 2009 at 8:30pm by Kruthika.N
Bidaai tracks of late for Bidaai fans

2 3

Author: suresh555   Replies: 16   Views: 2731

suresh555 16 2731 12 June 2009 at 7:22am by BiggBoss420

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sapna Babul Ka...Bidaai Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index