Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

^_^Somya Creations^_^*OPEN* TWILIGHT SIGS nw Poss! (Page 4)

..Mira.. IF-Rockerz
..Mira..
..Mira..

Joined: 02 July 2005
Posts: 8007

Posted: 05 August 2009 at 10:16am | IP Logged
Somzzz you opened your own shop..yay! Love the creations babe..keep it up..muahhh congrats!
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 05 August 2009 at 10:21am | IP Logged
heyya sweety... congo on the new gallery... and ur creations are amazing.... the ksh grover ones... ovely... i'll be back with a request soon...rav...x
rinxkashsujen IF-Dazzler
rinxkashsujen
rinxkashsujen

Joined: 19 June 2008
Posts: 4808

Posted: 05 August 2009 at 4:40pm | IP Logged
Meri Samosa wah wah!!!! ClapClapClap you opened your own shop! wah wah! ClapClapClap

congratulations sweety! Clap

now this means my NC has more for her TCB? Wink

you always bring a smile to my face with your new adventures hun Big smile




.anjz. IF-Sizzlerz
.anjz.
.anjz.

Joined: 02 October 2008
Posts: 13759

Posted: 06 August 2009 at 4:55am | IP Logged


american gangster??? lol...

b/w congrats on ur Gallery... hope u make many many more creations n excel in it...
b/w i love ur KaJen siggy,..... i think m gonna use it... Wink
Somya.NC_luvKSG IF-Dazzler
Somya.NC_luvKSG
Somya.NC_luvKSG

Joined: 24 June 2008
Posts: 3805

Posted: 06 August 2009 at 6:06am | IP Logged
Originally posted by ..Mira..

Somzzz you opened your own shop..yay! Love the creations babe..keep it up..muahhh congrats!


Big smile.......
THANKZZZZYYY!!....
.....

Somya.NC_luvKSG IF-Dazzler
Somya.NC_luvKSG
Somya.NC_luvKSG

Joined: 24 June 2008
Posts: 3805

Posted: 06 August 2009 at 6:07am | IP Logged
Originally posted by lilsunshine_rav

heyya sweety... congo on the new gallery... and ur creations are amazing.... the ksh grover ones... ovely... i'll be back with a request soon...rav...x


HIYYA!!...

THnnnnxxxkkkkkkkkkkiiiieesss...

muah!!...thx so much!!...

m so glad!!...

w8in for ur req!...Smile...

Somya.NC_luvKSG IF-Dazzler
Somya.NC_luvKSG
Somya.NC_luvKSG

Joined: 24 June 2008
Posts: 3805

Posted: 06 August 2009 at 6:09am | IP Logged
Originally posted by rinxkashsujen

Meri Samosa wah wah!!!! ClapClapClap you opened your own shop! wah wah! ClapClapClap

hayye ram!!...
god knows hw much i ve been w8in for this comment!....


congratulations sweety! Clap
thxyy....

now this means my NC has more for her TCB? Wink
ahem...sure it does babe!...

you always bring a smile to my face with your new adventures hun Big smile


n trust me...that smile brings a bigger 1 on mine!!...

mub ye!!...muah!!...





Somya.NC_luvKSG IF-Dazzler
Somya.NC_luvKSG
Somya.NC_luvKSG

Joined: 24 June 2008
Posts: 3805

Posted: 06 August 2009 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by mrs.armaan



american gangster??? lol...

...lol..LOLWink....

b/w congrats on ur Gallery... hope u make many many more creations n excel in it...
THX SO MUCH!!.....
b/w i love ur KaJen siggy,..... i think m gonna use it... Wink
yeah juz saw it on ur sigbox.... m rilly glad!!...

thanks again!!....

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
bNazzBeauties~Open~ MAANEET sigs PG15

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: Bee3nazz   Replies: 121   Views: 8111

Bee3nazz 121 8111 19 January 2011 at 2:17pm by .lostatsea.
*Exclusive Poem Siggys!* OPEN!(open 4 summer only)

2 3 4 5 6 7

Author: july12_1995   Replies: 55   Views: 8078

july12_1995 55 8078 02 July 2009 at 10:21am by july12_1995
|Chandz Creationz|Pg 142-HUGEupdt-VIDEO sigs,avis|

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: xChandnix   Replies: 1216   Views: 26459

xChandnix 1216 26459 30 April 2009 at 3:50pm by persii
*Vote: Chandni Chowk to...Sigs!*

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: Tumhari_Khushi   Replies: 73   Views: 4370

Tumhari_Khushi 73 4370 12 January 2009 at 4:10am by Tumhari_Khushi
*Payalz Creations* Shop! NEW CREATIONS

Author: prettygalhere   Replies: 8   Views: 3608

prettygalhere 8 3608 30 July 2007 at 11:17am by Anam Ali

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index