Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

~*Nikki's Music Xpress Station*~ (Page 5)

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77660

Posted: 28 July 2009 at 3:17am | IP Logged
Originally posted by luvarti

maine pehle bhi kaha tha....................aisa awaz lekar ghar per maat raha ker................go give auditions ...........................u deserve recognition.................btw i hv all ur songs dloaded and i keep listening to it all the time......................u rock yaar


thnxxxxxxx a ton abu.........thnxxxxx a looooot for lovin me n my songs,dear......WinkLOLHug
Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77660

Posted: 28 July 2009 at 3:19am | IP Logged
Originally posted by AngelArTi1988

wow....dont hav enough words 2 praise ur voice....i specialy liked tu muskura,sajan sad song,mayur song,tujhe dekha..i wud hav loved if u hav sung d khuda jaane number a bit more...coz it ended vry soon....so if u can plz sing d song 4 me as its one of my all tym fave song....well...all best nikki di.. Thumbs Up god bless u always!!! Clap


@red...
thnxxxxxx a tonnnnnn,my dear swaty........btw these r my fav songs too.....nywz keep lovin my songs...n i'l keep singin 4u all....Big smileHug
Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77660

Posted: 28 July 2009 at 3:20am | IP Logged
Originally posted by MohitSanayaFan

 i just listened to khuda jaane...u have a beautiful, sweet awaz! ClapClapClap
wonderful talent....do u take music training?
keep up the good singing ! Thumbs Up


thnxxxxxx a ton 4ur compliments....well i had classical trainin of music frm 3rd std to 10th std...ie 7yrs of trainin...uske baad due to studies n all...i cudn continue my trainin...
nywz keep lovin my songs,dear....WinkBig smileBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

MohitSanayaFan

hgrhr IF-Sizzlerz
hgrhr
hgrhr

Joined: 28 February 2009
Posts: 10806

Posted: 28 July 2009 at 3:34am | IP Logged
OMG Nikki..CONGRATULATIONS yaar!!!
i was hoping that you'd open a thread for all your songs!!!
hawww...mujhe kisi ne fan club ke baare mein bataya hi nahi..!! Now me gonna go join it right now..!!
 
Hug
Hug
Hug
 
keep singing yaar!!
ok me gonna PM you the list today only...!! sorry main bohut hi lazy hoon...LOL...

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77660

Posted: 28 July 2009 at 3:38am | IP Logged
Originally posted by hgrhr

OMG Nikki..CONGRATULATIONS yaar!!!
i was hoping that you'd open a thread for all your songs!!!
hawww...mujhe kisi ne fan club ke baare mein bataya hi nahi..!! Now me gonna go join it right now..!!
 
Hug
Hug
Hug
 
keep singing yaar!!
ok me gonna PM you the list today only...!! sorry main bohut hi lazy hoon...LOL...


finallyyyyyyyyyyyy..............tumne mere liye time nikaal li na.......thnxxxxxxxx a tonn for tht.....Hug

Edited by nikki028 - 28 July 2009 at 3:39am
hgrhr IF-Sizzlerz
hgrhr
hgrhr

Joined: 28 February 2009
Posts: 10806

Posted: 28 July 2009 at 3:45am | IP Logged
Originally posted by nikki028

Originally posted by hgrhr

OMG Nikki..CONGRATULATIONS yaar!!!
i was hoping that you'd open a thread for all your songs!!!
hawww...mujhe kisi ne fan club ke baare mein bataya hi nahi..!! Now me gonna go join it right now..!!
 
Hug
Hug
Hug
 
keep singing yaar!!
ok me gonna PM you the list today only...!! sorry main bohut hi lazy hoon...LOL...


finallyyyyyyyyyyyy..............tumne mere liye time nikaal li na.......thnxxxxxxxx a tonn for tht.....Hug
 
nahii...aise mat bol yaar....sorry main humesha itni late ho jaati hoon...Embarrassed...!!
par thanks for PMing me..!! nahi toh main saare songs miss kar deti..!!EmbarrassedEmbarrassedWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77660

Posted: 28 July 2009 at 3:52am | IP Logged
@nidhi........y sorry....maine yuhi bol rahi thi.....nywz i'l alwz pm u dear..tum chaaho ya na chaaho...Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

hgrhr

Sunny-Malik IF-Rockerz
Sunny-Malik
Sunny-Malik

Joined: 31 July 2005
Posts: 6000

Posted: 28 July 2009 at 3:56am | IP Logged
nikkiiiiiiiiiiiiiiii Hug u r 2 gud gal.. Clap Clap Clap ur voice is soo beautiful n pure..loved 2 hear songs 4m u Big smile
yaar koi request wagera leti ho to batao Wink LOL ... so that i can request sum Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~*Nikki's Music Xpress Station#2*~

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: Nikki_Titli   Replies: 1218   Views: 39110

Nikki_Titli 1218 39110 14 October 2011 at 11:03am by falak01
Music Concerts happening in Mumbai City

Author: stacy.lee1   Replies: 0   Views: 951

stacy.lee1 0 951 22 April 2010 at 1:13am by stacy.lee1
Music Hindi Concerts

Author: stacy.lee1   Replies: 1   Views: 710

stacy.lee1 1 710 07 April 2010 at 6:16am by cuteseema11
Which hill station in india would u like to visit

Author: RAJAYE_HIND   Replies: 2   Views: 1441

RAJAYE_HIND 2 1441 23 July 2008 at 3:56pm by AsliiGuy
...~*India Forums station*~...

Author: rocker   Replies: 4   Views: 675

rocker 4 675 30 December 2006 at 10:44am by rocker

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index