Chat Clubs

   

{Sharad N Divyanka Crazens CC#15}Closed (Page 145)

Post Reply New Post

Page 145 of 151

Jagavi_Naik

IF-Rockerz

Jagavi_Naik

Joined: 06 June 2009

Posts: 6440

Posted: 20 July 2009 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by ..maru..

Originally posted by --LoveSD--

I'm here too Manu Di...did u forget me?Disapprove
yaar you are always online but you never come and chat whit usOuchOuchOuch
no....remember we talked just a minute ago LOL......remember Deepz siggysEmbarrassed...and ya whenever I'm online doesn't mean I'm really online cuz I never log off..LOL......I just close it and go anywhere....LOLLOL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "{Sharad N Divyanka Crazens CC#15}Closed (Page 145)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Adhoore-

IF-Rockerz

-Adhoore-

Joined: 19 June 2008

Posts: 7898

Posted: 20 July 2009 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by *xoxo*

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by Manusha_LuvSD

OMG..is it true that John abraham did a nude pic or sumthing..i heard once here on IF
Just wondering do you have the link?


Of the pics...noo..but i wanna see itLOLLOL..it was in an IF article last month...he even got in truoble for it...people..i tell ya..jus love to complain..AngryAngry
OMG I wanna see those pics toooo!!!!
I know if he feels comfy being naked then the people should let him be naked... and it's pleasurable for girls like us seeing him naked!!!
LOLLOLLOLnow it is not just me and manu!!!!you too want to see the nude pics of john!!lolLOLLOL

Manusha_Divz

IF-Stunnerz

Manusha_Divz

Joined: 17 July 2008

Posts: 37852

Posted: 20 July 2009 at 4:09pm | IP Logged
Originally posted by *xoxo*

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by Manusha_LuvSD

OMG..is it true that John abraham did a nude pic or sumthing..i heard once here on IF
Just wondering do you have the link?


Of the pics...noo..but i wanna see itLOLLOL..it was in an IF article last month...he even got in truoble for it...people..i tell ya..jus love to complain..AngryAngry
OMG I wanna see those pics toooo!!!!
I know if he feels comfy being naked then the people should let him be naked... and it's pleasurable for girls like us seeing him naked!!!


HELL YEA...phew.....Manu will be on fire babyLOLLOL

Sharadlicious

IF-Stunnerz

Sharadlicious

Joined: 01 January 2008

Posts: 30875

Posted: 20 July 2009 at 4:10pm | IP Logged
Originally posted by limaSDude

Originally posted by *xoxo*

Originally posted by limaSDude



OMGGG
Yeh lets do that Bhumi!! TongueWink

Ahahah Bhumi isn't innocent!!!
I feel srry for who thinks that!! LOL
Do what?
 
I'm way more innocent than a lot of people on this CC... like I'm more innocent than Manu... and you.... and a lot more people.....


Shocked
who are these 'other ppl' I would love to knw! LOL
Make the CC, that way, when no one is online, we can make ah whole lotah retarded stupid posts...PG ones! LOL
If you wanna know the 'other people' just look at the members list, because everyone is more besharam than me...
 
Are you serious about the CC? that would be pretty intense!!

Manusha_Divz

IF-Stunnerz

Manusha_Divz

Joined: 17 July 2008

Posts: 37852

Posted: 20 July 2009 at 4:10pm | IP Logged
Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Looks like its jus the two of us Maru..lol
Hi hi hiLOLLOLLOLya....but where is bhomi sala gone?LOLLOL


Sala..why i call us thatLOLLOL she must be doin something..her mom is home now..so she cant be on that much..at the momentBig smileBig smile
i dont know!!!today i call everyone sala!!but tomo i wont!!LOLLOL
omg you know her really well....you even know that her mom is there!!nice!!LOLLOLLOL


Bhoomi is my twin..we know everything about each otherWinkWink

-Adhoore-

IF-Rockerz

-Adhoore-

Joined: 19 June 2008

Posts: 7898

Posted: 20 July 2009 at 4:10pm | IP Logged
Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Now is 6PM where Lima lives ..lol..
ohh here tooooooo!going to beach at 6PM!!!LOLLOLLOLit might be cold...i thinkOuch


Nops..its not cold here in the caribbean..we have mostly beaches hereLOLLOL its pretty nice to go time like now..u watch de sunsetLOLLOL
Ohhh really!!lucky you guys!!here it is quite coldOuch


well i hate this place..i wanna come to Canada..really bad..hopefully soon i will be thereBig smileBig smile
now  you are in US....USA???y you hate there?

-Adhoore-

IF-Rockerz

-Adhoore-

Joined: 19 June 2008

Posts: 7898

Posted: 20 July 2009 at 4:11pm | IP Logged
Originally posted by --LoveSD--

Originally posted by ..maru..

Originally posted by --LoveSD--

I'm here too Manu Di...did u forget me?Disapprove
yaar you are always online but you never come and chat whit usOuchOuchOuch
no....remember we talked just a minute ago LOL......remember Deepz siggysEmbarrassed...and ya whenever I'm online doesn't mean I'm really online cuz I never log off..LOL......I just close it and go anywhere....LOLLOL
ohh ya me too i do that sometimes!!!!LOLLOLLOL

Sharadlicious

IF-Stunnerz

Sharadlicious

Joined: 01 January 2008

Posts: 30875

Posted: 20 July 2009 at 4:12pm | IP Logged
Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Originally posted by ..maru..

Originally posted by Manusha_LuvSD

Now is 6PM where Lima lives ..lol..
ohh here tooooooo!going to beach at 6PM!!!LOLLOLLOLit might be cold...i thinkOuch


Nops..its not cold here in the caribbean..we have mostly beaches hereLOLLOL its pretty nice to go time like now..u watch de sunsetLOLLOL
Ohhh really!!lucky you guys!!here it is quite coldOuch


well i hate this place..i wanna come to Canada..really bad..hopefully soon i will be thereBig smileBig smile
now  you are in US....USA???y you hate there?
She's not in the US, she's in the Caribbean... and I'm gonna go meet her there one day....

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
*~Divz Crazens CC#1!!~* chashmish97 6 444 25 September 2009 at 10:48am
By chashmish97
Sharad-Divyanka Crazens CC#32

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Adhoore- 1202 19550 04 September 2009 at 4:29pm
By -Adhoore-
Sharad&Divyanka Crazens CC#30[Note pg:1]

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

-Adhoore- 1217 17891 28 August 2009 at 8:31pm
By -Adhoore-
Sharad&Divyanka Crazens CC#29

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-Adhoore- 1199 16923 25 August 2009 at 12:21pm
By shala-deepz
Sharad&Divyanka Crazens CC#28Winners:pg39-Must see

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Adhoore- 1202 17517 22 August 2009 at 10:39am
By -Adhoore-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.