Balika Vadhu

   

Sugna Pregnant-What will happen now? (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 5

Page 1 Page 2
Page   of 5
Page 4 Page 5

bhavi20_s

IF-Rockerz

bhavi20_s

Joined: 24 May 2007

Posts: 5041

Posted: 21 May 2009 at 5:15pm | IP Logged
Originally posted by bose541486

hmmmm....quite impressive thoughtsClap....I really appreciate ur realistic & practical views bhaviSmile....Akhri nishani & only heir sounds actually nonsenseAngry....but I dnt think pratap's parents wd take this event in a positive manner...but might be possible they will try to malign sugna's characterShocked...letz see what twist & turns this show has in itz kittyLOL.....and regarding a teenage motherhood....life wd b really difficult....Cry



Thank you Bose, I actually didn't think about the point u mentioned....pratap's parents ....malign sugna's character, but jagdish and anandi are the witnesses that pratap and sugna used to meet. Coming to teenage motherhood and that too being single(or a widow)....it is still not acceptable in India, it will be like hell in the remote places. Now coming to think about it , i can see why Maasa reacted in such manner.
Acting wise, Maasa, Badi masi ji, Sumitra, Gehna and Sugna did a splendid job. I had goose flesh while wacthing the scene as if it is happening in my living room.


Edited by bhavi20_s - 21 May 2009 at 5:17pm

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Sugna Pregnant-What will happen now? (Page 3)" in Balika Vadhu forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

niveditha

IF-Sizzlerz

niveditha

Joined: 26 August 2006

Posts: 16195

Posted: 21 May 2009 at 9:27pm | IP Logged
I'm not sure whats gonna come up next!!!!!!!!!!!! But having positive vibes..... I feel Shyam would bring Suguna out of all this.

lakshmim_84

IF-Rockerz

lakshmim_84

Joined: 03 January 2007

Posts: 6043

Posted: 21 May 2009 at 9:51pm | IP Logged
wow what a twist........
i thought the creatives had forgotten abt this pregnancy track....

anyway shyam, the masiha is there.........so  i am sure, he will help her out........ but Vikrant Massey as dadConfused LOL
ROFL

Edited by lakshmim_84 - 21 May 2009 at 9:52pm

RockChicGirl

IF-Stunnerz

RockChicGirl

Joined: 04 October 2004

Posts: 43500

Posted: 21 May 2009 at 10:55pm | IP Logged
i am disappointed as suguna's story was progressing well. just when a sweet romance was starting they had to spoil it. i can take a guess that:
-all of badi masi's hard work is now down that drain. suguna will be locked up in the kothri and maybe anandi and gehna in the house. no more school etc. feel sorry for bhairav and sumitra as now they no longer will be in a position to fight against maasa's old fashioned ideas
-suguna may not want to abort the child...pratap's akhri nishani and all that or even if she agrees she wont able to...jaan ka khatra etc.
-so consequently badnami and all problems associated...so now BV will end up like most shows with a pre-marital affair track.

Pruthaxi

IF-Rockerz

Pruthaxi

Jai Shree Krishna Banner Contest Winner

Joined: 11 January 2007

Posts: 6052

Posted: 21 May 2009 at 11:50pm | IP Logged
humm what will happen next Confused
first of all i think sugna wont allow to abot the child as she loves pratap a lot and this is his Nishani Confused
as she dont want to about child... dadisa ka para to chadna hi heOuch the only hope for sugna is shyam.. i think dadisa ki baato se thak ke sugna will go to shaym and directly ask him for marrige Confused
 
and other option is... as gehna is very weak... her child may died or some thing... and so dadisa order to give sugna's child to her... so no one else can knw abt all this things... bt still shayam ko kaise bhi pata chal hi jayega WinkLOL


Edited by Pruthaxi - 21 May 2009 at 11:53pm

Pruthaxi

IF-Rockerz

Pruthaxi

Jai Shree Krishna Banner Contest Winner

Joined: 11 January 2007

Posts: 6052

Posted: 21 May 2009 at 11:51pm | IP Logged
Originally posted by lakshmim_84

wow what a twist........
i thought the creatives had forgotten abt this pregnancy track....

anyway shyam, the masiha is there.........so  i am sure, he will help her out........ but Vikrant Massey as dadConfused LOL
ROFL
 
 
loll laksh pls stop yaar.. ur post always make me laugh LOLLOL and vik as dad ROFL some one pls help i can not control my laughter now ROFLROFLROFL


Edited by Pruthaxi - 21 May 2009 at 11:52pm

shruja

IF-Dazzler

shruja

Joined: 06 February 2008

Posts: 3418

Posted: 22 May 2009 at 1:00am | IP Logged
Originally posted by Pruthaxi

humm what will happen next Confused
first of all i think sugna wont allow to abot the child as she loves pratap a lot and this is his Nishani Confused
as she dont want to about child... dadisa ka para to chadna hi heOuch the only hope for sugna is shyam.. i think dadisa ki baato se thak ke sugna will go to shaym and directly ask him for marrige Confused
 
and other option is... as gehna is very weak... her child may died or some thing... and so dadisa order to give sugna's child to her... so no one else can knw abt all this things... bt still shayam ko kaise bhi pata chal hi jayega WinkLOL
I think u r right it will happen like this only

shruja

IF-Dazzler

shruja

Joined: 06 February 2008

Posts: 3418

Posted: 22 May 2009 at 1:01am | IP Logged
Originally posted by Pruthaxi

Originally posted by lakshmim_84

wow what a twist........
i thought the creatives had forgotten abt this pregnancy track....

anyway shyam, the masiha is there.........so  i am sure, he will help her out........ but Vikrant Massey as dadConfused LOL
ROFL
 
 
loll laksh pls stop yaar.. ur post always make me laugh LOLLOL and vik as dad ROFL some one pls help i can not control my laughter now ROFLROFLROFL
Me tooROFLBechara vikky shadi se pehelehi dad ban gaya LOL

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
sugna's baby

2

Dilsha 13 1733 21 December 2009 at 7:43am
By _dkmystery_
Gehna's baby alive = Sugna's baby not alive???????

2 3

ashasvi 18 2672 29 November 2009 at 6:50am
By .Aparajhita.
Sugna, Shyam savour Chana Masala - Video niveditha 2 1606 06 November 2009 at 3:10pm
By com4us
BV (Sugna's SETTLEMENT) - 23 Oct PRECAP promoking 2 662 22 October 2009 at 3:36pm
By com4us
Balika Vadhu (Shyaam SUGNA Ki SHAADI) - 05 Oct 09 promoking 1 763 02 October 2009 at 11:31am
By AreYaar

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Balika Vadhu Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.