Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

AR *Unexpressed Desires* one shot (Page 7)

-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:32am | IP Logged
Originally posted by 268143

dat was soo emotional n heart wrenchn Cry loved readin it

 
EmbarrassedEmbarrassed thnx a lot hun
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:33am | IP Logged
Originally posted by cutie_mahima

Originally posted by lilsunshine_rav

Originally posted by cutie_mahima

Heyyy Sweetu di!!!

OMG!! I haven't talked to u since sooooooooooooooooooooooooo longg!!!
lol...i'll answer ur question of where the hell i've been in a pm!...hehe

now...coming to the one shot..

OMG dii!! it was soooo good!! but soooo sad!! u literally made me cry! he died!! awwww! =(...but it was reallllyy well penned down!!!
why were u so glum though? =/...

kk...ttyl!!
<3333
ur Sweetu! =)


*faints*
nooooooooooooo it can't be..... sweetu is back..... Shocked.....ha-ha-ha...veryy funny!!....WinkWink...lolz...jkjk!!...yes!! I am bakk!! Lol....

hahahaha...... arre yaar rona band kar....Wink..fine!! sheeshh!! lolLOLWink.. hmm reason of glumness will be explained i a pm...ok...jaldi se pm behjo!!...lolTongue.. bdw u owe me comments... ok comment... but yh still owe me one!!!!LOLLOLLOLhehe..yaa..don't wry!! i remember! i just read the part...i have to comment now..but i'm too lazy! lol..can i do it a little later?? hehehLOLTongueEmbarrassed

Tonguelove ya bunny!!!!!!! luv ya too!! =)

di...sweetuEmbarrassed
xxx
 
lazy huh... get it in gear then... LOLLOL will pm ya... luff ya
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by guju_girl1

hey

WOW rav you can write sooo well
 That was sooooo good  it made me cry
it was just AMAZING!!!!!Clap
 
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed thnx a ton shraddha... hmm although i dun like the fact that i made ya cry...LOLLOL
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by ..kashish..

OMG...that is so sad...awwwwwwww... OMG.. am crying... wow..loved the story..very intensse! hope u write more
 
aww thnx hun... Embarrassed will tell ya if i write more... Embarrassed
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:37am | IP Logged
Originally posted by soumya_dmglover

oomg rav
this one shot really made me cry
it was written very beautifully n the love between AR cud b seen clearly
just luved it tooooooooooooo much
thanx 4 d pm

luv,
soumya
 
EmbarrassedEmbarrassed cheers soumya.. luff ya hun
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:38am | IP Logged
Originally posted by kaavya13

omg!!
i dpnt belive dis..how can good create such an amain writter!!
rav..u were awesome :):)
as always i was lost in d story again :):)
i love dis :):)
plss update really soon ..nd plss pm ok??
love u :):)
muahh:D
 
that is the bestest comment ever...LOL.. cheers hun...EmbarrassedEmbarrassed can't thankyou enough... will pm ya hun....Smile
 
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:40am | IP Logged
Originally posted by sweetdamage

Omg...I almost cried in the end...I have like tears in my eyes...seriously....the ending was so unexpected...You did a brilliant job, man I really wish this never happens to Armaan and Ridhima...lol, I am wishing now that by some stroke of luck, Armaan comes back..and ...I don't know.......you write beautifully!...I loved this one-shot....superb work!
 
i can't give enough hugs sweety.... LOL thnx a gazillion for the comment.... Smile
-midnightsun- IF-Dazzler
-midnightsun-
-midnightsun-

Joined: 26 October 2008
Posts: 4859

Posted: 18 April 2009 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by ttimpy

sad story but so beautifullly written................but it made me cry!!!!!!
 
cheers sweety.... EmbarrassedEmbarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*~Is It Love?~* AR - One Shot (29/10/09)

2 3 4 5 6 7

Author: kashishk   Replies: 54   Views: 9556

kashishk 54 9556 23 June 2010 at 1:57am by azy123
Dear Momma [Nupur Bhushan, One Shot]

2 3 4

Author: mimi0295   Replies: 26   Views: 2453

mimi0295 26 2453 21 June 2010 at 2:37am by -Illusion-
I...love you - AN one-shot

2 3

Author: aish_punk   Replies: 18   Views: 2501

aish_punk 18 2501 20 December 2009 at 12:29pm by Khushboo_AN
DESTINY AWAITS....SujalnKashish....one shot ff...

2 3

Author: goodkashish   Replies: 19   Views: 4501

goodkashish 19 4501 15 December 2009 at 10:48pm by sania_58
~|Temptation..What the Heart Desires (KaShFic)|~

Author: cute_madhu   Replies: 6   Views: 1763

cute_madhu 6 1763 20 October 2009 at 9:02am by kautilya04

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index