Chat Clubs
Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

All About Love - *Invite Only* - CC #12 (Page 6)

mrs.ksg IF-Rockerz
mrs.ksg
mrs.ksg

Joined: 13 September 2008
Posts: 5188

Posted: 24 February 2009 at 7:44am | IP Logged
bye shal !!! cum back soon !!! !
 
preeti !!!! saw that VM !!!! its beautiful !!! thnks a lot !!!!
zgerl IF-Rockerz

Joined: 18 December 2007
Posts: 8147

Posted: 24 February 2009 at 7:44am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Nisha_90 IF-Sizzlerz
Nisha_90
Nisha_90

Joined: 02 October 2008
Posts: 10253

Posted: 24 February 2009 at 7:44am | IP Logged

Hey veenz.u gonna change UN?

megs...even i searched for new ones.but dey are no new ones.uffff.
Ishaqzaadi IF-Stunnerz
Ishaqzaadi
Ishaqzaadi

Joined: 03 January 2007
Posts: 36516

Posted: 24 February 2009 at 7:45am | IP Logged
2 others Anitathind @ utube made in past few wks...theyre soooo goooooddd *faint*

Right Now Na Na Na: 

http://www.youtube.com/watch?v=nNfO5WPEMlk
Kuch Khaas:
http://www.youtube.com/watch?v=ocn_y4l_ZGY


---

Veenzy..ohh yeaa i read that LOLL i was shocked ..it isnt true though is it? Or is it? Uff  i just want some peaceee LOL..

I want Shashank to sit AR down & tell them what hes so scared of (even i want to knw LOL) and then he can just give Armaan one of those 'u mess with her and il break ur bones' dad speeches ROFL and then let AR live in peaceeee...I miss AR romance Unhappy
maitri505 IF-Rockerz
maitri505
maitri505

Joined: 23 April 2008
Posts: 5159

Posted: 24 February 2009 at 7:47am | IP Logged
Hello my jingiesssssss!! *hugssss* had amazinggggggggg fun today!! shopped like M-A-D!!
 
Veenziee!! *hugg* thanku sooooooooo much for the 12th CC!! MUaaaaahh
and congratulations every1!! MUaaaaahhh!!
 
HOURGLASS: 13minssss!!


Edited by maitri505 - 24 February 2009 at 7:48am
-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38779

Posted: 24 February 2009 at 7:49am | IP Logged
Originally posted by mainu

I
Veenzy...LOL i m!I loveeeee ur UN...Big smilebt why is it partcularly dmg07???i mean y 7 why nt 8 or 9???(Silly question i knw)
Because i joined in 2007.. LOL..
-KD- IF-Sizzlerz
-KD-
-KD-

Joined: 07 December 2008
Posts: 12738

Posted: 24 February 2009 at 7:49am | IP Logged
zaff i answered ur questions....*hugs* go chk it out..
Nisha_90 IF-Sizzlerz
Nisha_90
Nisha_90

Joined: 02 October 2008
Posts: 10253

Posted: 24 February 2009 at 7:49am | IP Logged
Zaf....yeah take ur time.
 
kashu.....wats difff means?
veenz....even i checked dat topic.LOL  dhruv is not her son.
okk guys see u all after epi.
 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Veena-   Replies: 1194   Views: 37819

-Veena- 1194 37819 15 September 2009 at 2:39pm by nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 89 90

Author: coolkitty_23   Replies: 719   Views: 20171

coolkitty_23 719 20171 17 July 2009 at 6:46pm by coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: coolkitty_23   Replies: 1209   Views: 26629

coolkitty_23 1209 26629 13 March 2008 at 8:00am by coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: coolkitty_23   Replies: 1199   Views: 24478

coolkitty_23 1199 24478 20 January 2008 at 3:41pm by scarletteblue
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: coolkitty_23   Replies: 1198   Views: 23668

coolkitty_23 1198 23668 08 January 2008 at 1:45pm by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index