Chat Clubs

   

-- CuteRMists -- (#7) ( Name change, PLZ chk PG1) (Page 6)

Post Reply New Post

Page 6 of 152

SuhaniSonia

IF-Sizzlerz

SuhaniSonia

Joined: 16 October 2008

Posts: 10014

Posted: 18 February 2009 at 3:42pm | IP Logged
Yay!! We can party SA style!! Whateva that is..
Just make sure we have milkshakes, straws, and hammocks!!

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "-- CuteRMists -- (#7) ( Name change, PLZ chk PG1) (Page 6)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

x.Sara7.x

IF-Rockerz

Joined: 13 April 2007

Posts: 8848

Posted: 18 February 2009 at 3:43pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

x.Sara7.x

IF-Rockerz

Joined: 13 April 2007

Posts: 8848

Posted: 18 February 2009 at 3:44pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

RonaldoLover7

IF-Stunnerz

RonaldoLover7

Joined: 24 March 2007

Posts: 27822

Posted: 18 February 2009 at 3:44pm | IP Logged
Originally posted by sara_ea

LMAOOO AWW UR SHOOOO SHWEET HAHA ..Pyar Haiii Rabba *Faints*
My own matresss ?? Whyy ? LMAO ...im gna ahv 2 pay extra im gna ahv so much luggage

hahah chup LOL
just iini thought u nd ronaldo can briing one memberhaha ! bu u dnt have to LOL ! so 2 singel beds in ur room yeBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

x.Sara7.x

IF-Rockerz

Joined: 13 April 2007

Posts: 8848

Posted: 18 February 2009 at 3:46pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

RonaldoLover7

IF-Stunnerz

RonaldoLover7

Joined: 24 March 2007

Posts: 27822

Posted: 18 February 2009 at 3:46pm | IP Logged
LOOOL dnt worrry we got a supply on those ! enuff hammocks to go arouund LOL ..pooool hot tubz lol anythiing else =p

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

RonaldoLover7

IF-Stunnerz

RonaldoLover7

Joined: 24 March 2007

Posts: 27822

Posted: 18 February 2009 at 3:47pm | IP Logged
yeh sara i ws gna say ! we dnt do single beds! bu double bed king size or queeen hahaha

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

SuhaniSonia

IF-Sizzlerz

SuhaniSonia

Joined: 16 October 2008

Posts: 10014

Posted: 18 February 2009 at 3:49pm | IP Logged
Haha!! At the bed situation..
 
So Friday we are going huh?

The following 1 member(s) liked the above post:

x.sonia.x

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
CuteRMists(#14) (Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

0o.Leah.o0 348 8291 25 August 2010 at 4:36am
By Pragzie
CuteRMists(#13) (Mayank Madhouse) (Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

0o.Leah.o0 1194 17587 12 November 2009 at 11:18pm
By 0o.Leah.o0
CuteRMists(#12)(Mayank Madhouse)(Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

0o.Leah.o0 1194 17393 02 October 2009 at 8:56am
By 0o.Leah.o0
--CuteRMists--(#8)pg 87 Please Read!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-simi- 1196 18087 28 February 2009 at 4:14pm
By SuhaniSonia
---CuteRMists--- #6 [link to new CC pg 134]

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-simi- 1196 17479 18 February 2009 at 3:08pm
By RonaldoLover7

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.