CW Channel
CW Channel

India-Forums

   

*spoiler Pic* Gossip Girl season 2 episode 18..WOW (Page 2)

burberryx Goldie
burberryx
burberryx

Joined: 27 January 2008
Posts: 1728

Posted: 12 February 2009 at 12:22am | IP Logged
^ wat u mean ? this r official promotional shots from GG..nothing is being made up here..i cant believe u r doubting its blairLOL..i think u need to take it easy on N and B getting together..wat bout the last pic..its obvious its blair..i even saw the video..its blair..i dunno wat else to say


Edited by burberryx - 12 February 2009 at 12:29am
-Krupa- IF-Rockerz
-Krupa-
-Krupa-

Remix Banner Contest Winner
Joined: 01 April 2007
Posts: 7779

Posted: 12 February 2009 at 1:14am | IP Logged
^i'm sure its her..i'm just saying it doesn't look like her..hehe..
i5hy IF-Dazzler
i5hy
i5hy

Joined: 18 January 2007
Posts: 4826

Posted: 12 February 2009 at 4:36am | IP Logged
Originally posted by -Krupa-

can i be honest, the girl doesn't even look like leighton..except maybe the clothes..
 
NB are off..its should always be CB..
 
NS are off too...and so are DS..haha


i told my sis the same thing..that the girl doesnt look like leighton...but then i saw other pics taken in the same set and it definitely is leightonSmile
burberryx Goldie
burberryx
burberryx

Joined: 27 January 2008
Posts: 1728

Posted: 12 February 2009 at 5:06am | IP Logged
Originally posted by -Krupa-

^i'm sure its her..i'm just saying it doesn't look like her..hehe..


ok well wat can u say cuz the shot is like that..u can hardly see nate's face haha..but it is NB
i5hy IF-Dazzler
i5hy
i5hy

Joined: 18 January 2007
Posts: 4826

Posted: 12 February 2009 at 8:12am | IP Logged
Originally posted by burberryx

Originally posted by -Krupa-

^i'm sure its her..i'm just saying it doesn't look like her..hehe..


ok well wat can u say cuz the shot is like that..u can hardly see nate's face haha..but it is NB


yeah,...leighton has different looks in different pictures...though she is a natural blonde i like her with dark hair.
Lost_Soul141 IF-Rockerz
Lost_Soul141
Lost_Soul141

Joined: 10 November 2005
Posts: 6707

Posted: 12 February 2009 at 10:51am | IP Logged
yaaay i luv nate and blair 2gether.
* ~ Roshni ~ * IF-Rockerz
* ~ Roshni ~ *
* ~ Roshni ~ *

Joined: 04 January 2006
Posts: 8871

Posted: 14 February 2009 at 6:09pm | IP Logged
Even though I love Chuck and Blair I've always loved Blair and Nate together from the beginning so i cant wait for these episodes but they are prob gna get split up again. So have 2 enjoy it for a few days. But yay cant wait - shows gna get interesting and finally nates getting back in it! 
 
I think nates the only character 2 have got with all the girls in some way lol - he was with serena, blair, jenny and vanessa - lucky guy lol
-Navi IF-Rockerz
-Navi
-Navi

Joined: 31 January 2007
Posts: 6180

Posted: 14 February 2009 at 6:25pm | IP Logged
..any chance it's like a dream sequence or they just almost kiss?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gossip Girl - Nate & Serena

2

Author: HotMess   Replies: 11   Views: 1118

HotMess 11 1118 24 November 2009 at 10:34pm by ..-Zaara-..
Gossip Girl Season 3 Epi 3

Author: madzaboutchoc   Replies: 4   Views: 544

madzaboutchoc 4 544 06 November 2009 at 4:54pm by preity*zinta
favourite gossip GIRL

2

Author: babii.girl   Replies: 13   Views: 859

babii.girl 13 859 05 November 2009 at 3:05pm by Yosh
Gossip Girl season 3

2 3

Author: preity*zinta   Replies: 22   Views: 1172

preity*zinta 22 1172 24 September 2009 at 11:08am by Leenasmg
vanessa - Gossip Girl

2 3 4

Author: babii.girl   Replies: 26   Views: 1545

babii.girl 26 1545 23 September 2009 at 11:48pm by babii.girl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

CW Channel Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index