Chat Clubs

   

All About Love - Invite Only CC#3-JB letters 19-20 (Page 149)

Post Reply New Post

Page 149 of 150

gia.khan

IF-Sizzlerz

gia.khan

Joined: 19 September 2005

Posts: 24913

Posted: 01 February 2009 at 6:23pm | IP Logged
@ Sana ROFLROFLROFL Lmfao okie now i m not sure if i want to leave all this! ROFL! lolzzzzzz.. u jus keep on getting better! hahaha omg as if nina's version was not enough! lolzzzzzzzzzzz ROFLROFLROFL

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "All About Love - Invite Only CC#3-JB letters 19-20 (Page 149)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

anitamalik

IF-Stunnerz

anitamalik

Saraswatichandra Banner Contest Winner

Joined: 26 February 2008

Posts: 27950

Posted: 01 February 2009 at 6:25pm | IP Logged
ROFL At the amendments Sana! LMAOOOOOOO

What are you all talking about now in PM's? ROFLLLLLLLLLLLROFLROFL

nina_luck

IF-Rockerz

nina_luck

Joined: 24 January 2008

Posts: 8482

Posted: 01 February 2009 at 6:25pm | IP Logged
LMAO Sana!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVEEEEEE IT!!!! *muah*.....now pm me the uncut version Tongue

Ishaqzaadi

IF-Stunnerz

Ishaqzaadi

Joined: 03 January 2007

Posts: 29655

Posted: 01 February 2009 at 6:27pm | IP Logged
Sanaaa!! *hugs* WICKKKKKKKED YAAAAAAAAR [ok im still not over Ranbir-Farhan on oye its friday LOL]...that was a greaat remix song...! Big smile

gia.khan

IF-Sizzlerz

gia.khan

Joined: 19 September 2005

Posts: 24913

Posted: 01 February 2009 at 6:27pm | IP Logged
@ Nina haye i didnt send u those lyrics lolzzz... lyrics on the way! and then i m gonna rush to eat! lol and will be back soon!

sana20n

IF-Rockerz

sana20n

Joined: 09 January 2008

Posts: 6485

Posted: 01 February 2009 at 6:28pm | IP Logged
gia... temptation is very lethal...ROFLROFL... hence i couldnt resist
 
anita... ROFLROFLROFL... you dont want to know ROFLROFL
 
nina... there isnt an uncut version as yet ROFLROFLROFL... you could help if you wantROFLROFL
 
preeti.. where are you lost??ROFL

-Gaganjot-

IF-Veteran Member

-Gaganjot-

Joined: 18 March 2006

Posts: 37145

Posted: 01 February 2009 at 6:29pm | IP Logged
WOW!! you already finished this CC too?? You all are flying through... rofl
 
COngrats EVeryone!

gia.khan

IF-Sizzlerz

gia.khan

Joined: 19 September 2005

Posts: 24913

Posted: 01 February 2009 at 6:30pm | IP Logged
@ Sana ROFL hayeeeeeee lolzzzzzzz! omgg okie i m gonna go eat and be back LMFAO!

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-Veena- 1194 31613 15 September 2009 at 2:39pm
By nina_luck
Letters to Interns and More {Invite Only} #1

2 3 4 5 6 7 ... 46 47

-Veena- 373 9791 18 August 2009 at 9:03am
By P_Shal
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 89 90

coolkitty_23 719 17462 17 July 2009 at 6:46pm
By coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

coolkitty_23 1209 22424 13 March 2008 at 8:00am
By coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

coolkitty_23 1199 20572 20 January 2008 at 3:41pm
By scarletteblue

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.