Chat Clubs

   

All about Love..Invite only CC. (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 151

Meghzz

IF-Sizzlerz

Meghzz

Joined: 11 September 2007

Posts: 11413

Posted: 25 January 2009 at 9:35pm | IP Logged

Hii GuysHugGoodmorning!

Veenzie*hugs*Thnk u sooo soo much for this thread and d PMHugUr emotiional bhashan made me cry=(Love u so so much for this!love d title of this thread....muahhh!Great workk!

 
Uff i feel home aftr 3 longg days!=)So r we talkin d promo still???Tongue


Edited by mainu - 25 January 2009 at 9:41pm

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "All about Love..Invite only CC. (Page 5)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

anitamalik

IF-Stunnerz

anitamalik

Saraswatichandra Banner Contest Winner

Joined: 26 February 2008

Posts: 27948

Posted: 25 January 2009 at 9:39pm | IP Logged
LMAO..I'm so like you!! I watch it online once I get home from school...and read the updates at school...and then I watch it on TV at 8 and the AR scenes I watch 98987897 times online...ROFL...I think we all need a life..My BFF tells me the same thing...

LOLLLLLLLLL I noticed the miley jab dill and the tum mill gayye..I thought that was super cuteeeee! I loved this promo...It was really creative...

According to this promo, I think Suri is gonna stay the whole week or at least till Wed... : (...I miss Armaan tooo! I think Ridz should take Armaan and seduce him in the FE and he wont be able to control himselfLOL


Hey Meghz! Finally a home!

Yup , we're still on about the promo..lol..did you watch it? The MJHT and DMG one combined...Go watch now...lol..if you haven't already....

BTW Happy Republic Day to you and Maitri and all the India residing JB's!! Hope I am not late...lol....


Edited by anitamalik - 25 January 2009 at 9:41pm

maitri505

IF-Rockerz

maitri505

Joined: 23 April 2008

Posts: 5157

Posted: 25 January 2009 at 9:40pm | IP Logged
Meghzzzzz!! good morning!! *hugg*
i know! me too!! feel at home after soooo long...
promo.. yeah.. talking about the AR n SG promo.. found it really really cute.. lol...
 
so.. hows u..?? managing well i hope...

Meghzz

IF-Sizzlerz

Meghzz

Joined: 11 September 2007

Posts: 11413

Posted: 25 January 2009 at 9:44pm | IP Logged
Maitri*hugs*We slept so late last nite na!i went off later than u too!lol!
Will reply to that PM today=)
 
Anu....Heyy!lol my number is huger than urs of watchin d scenes onlineBig smilemuch largerTongueur BFF knws hw many times u watch it???If mine would knw she would hav gotten me admitted to an assylum!LOL
 
 
 
Awww jus d new SG/AR promo...so cuteeee! d way d girls go to d wrong places! and Armaan brgs her to him!
Missin Armaan nw=(


Edited by mainu - 25 January 2009 at 9:46pm

maitri505

IF-Rockerz

maitri505

Joined: 23 April 2008

Posts: 5157

Posted: 25 January 2009 at 9:45pm | IP Logged
anita.. ROFLL @ the no. of times... too good!! thankfully for me.. my bff is just like me.. DMG/KSG/ARMAAN/AR/KaSu maniac!! got lucky there.. lol.. but my parents! hailaa!! they used to tell me to get a life.. but have left it now seeing that i dont care.. lol...
 
as for Suriji.. i too think he'll last till wednesday.. hopefully no more.. lolll... as for ridz.. seriously.. chhaliya should have been done in FE.. not at the nurse station.. FE mein she could have eaily explained everything to him soooo easily.. ROFL!!

maitri505

IF-Rockerz

maitri505

Joined: 23 April 2008

Posts: 5157

Posted: 25 January 2009 at 9:47pm | IP Logged
Originally posted by mainu

Maitri*hugs*We slept so late last nite na!i went off later than u too!lol!
Will reply to that PM today=)
 
Awww jus d new SG/AR promo...so cuteeee! d way d girls go to d wrong places! and Armaan brgs her to him!
Missin Armaan nw=(
 
i know! i came off at 1.40 and slept only at 2!! and then got up at 8.30!!! sleep depriveddd!!
lmaoo! @ promo.. me too!! its really cute!! love the way they mix up the names of the shows too!! as for armaan.. me too!! me too!! me too!! love Suriji.. but miss and love armaan moreeee!
 
btw.. have you'll heard the title track of delhi 6!!?? funny.. but cool.. and love the way they say dilliiiiii 6!!


Edited by maitri505 - 25 January 2009 at 9:49pm

Meghzz

IF-Sizzlerz

Meghzz

Joined: 11 September 2007

Posts: 11413

Posted: 25 January 2009 at 9:48pm | IP Logged
Happy Republic Day guys!Hug
 
hailaa u'll r talkin that Suri will last till Wednesday???Kariz wil come wid her belans nw! i dun want till wed either:(

Meghzz

IF-Sizzlerz

Meghzz

Joined: 11 September 2007

Posts: 11413

Posted: 25 January 2009 at 9:51pm | IP Logged

maitri...I went off at 2:30...slept@4..woke up@ 10LOL

Hailaa me to love Suriji bt miss Armaan all d more:(Specially aftr watchin those scenes again!

Wat could be explained nicely in FE???WinkTongue
 
@D6.....NoConfusedwill look out today!hws it???Sonam lookin good na?


Edited by mainu - 25 January 2009 at 9:52pm

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

-Veena- 1194 30287 15 September 2009 at 2:39pm
By nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 89 90

coolkitty_23 719 16334 17 July 2009 at 6:46pm
By coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

coolkitty_23 1209 21064 13 March 2008 at 8:00am
By coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

coolkitty_23 1199 19283 20 January 2008 at 3:41pm
By scarletteblue
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

coolkitty_23 1198 19207 08 January 2008 at 1:45pm
By gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.