CW Channel

India-Forums

   
CW Channel
CW Channel

CW Girl Contest!

mz.jess IF-Sizzlerz
mz.jess
mz.jess

Joined: 01 January 2007
Posts: 16995

Posted: 24 January 2009 at 6:31pm | IP Logged

It's time to have contest!
So i was thinking, lets base it on our wonderful girls of CW! LOL
We were having a current disscussion on how OTH girls are bad influences, however we do love them! Wink

Sincee we have many creative members here, I thought why not hold a Signature Contest! And lots of people missed out on the banner contest so here''s another chance.

This time our contest is based on The girls of CW.
Meaning Blair, brooke, Peyton, Haley, Noami, Annie, Serena etc..

So pick whoever you want and through your signature display why you think she is the CW GIRL. Big smile

DEADLINE: feb 14/09
 

Remember you pick one girl* Smile.per siggy!
In total you may have 3 differnet girls. so three different signatures.
+ The actress or the character can be protrayed.


any questions feel free to PM me or post the questions here.

Send the entries to : mz.jess

laterr! Smile




Edited by mz.jess - 27 January 2009 at 8:15pm

The following 2 member(s) liked the above post:

HobbitButtLeenasmg

preity*zinta IF-Sizzlerz
preity*zinta
preity*zinta

Joined: 16 November 2004
Posts: 15346

Posted: 25 January 2009 at 6:03pm | IP Logged
Awesome contest!
Hopefully I'll get a computer this week and download me a version of PS in order to participate!
-Navi IF-Rockerz
-Navi
-Navi

Joined: 31 January 2007
Posts: 6162

Posted: 27 January 2009 at 11:22am | IP Logged
Neat!

So we just make a sig with our fav. oth female character? or do we have to write like essays on why they're like the best.
sabrinaa. IF-Rockerz
sabrinaa.
sabrinaa.

Joined: 29 October 2006
Posts: 8627

Posted: 27 January 2009 at 4:45pm | IP Logged

lmao no essays please. maybe just a few reasons why? or like in one sentence..? :D

 
i know who i'm doingggg. if i can :D
-Krupa- IF-Rockerz
-Krupa-
-Krupa-

Remix Banner Contest Winner
Joined: 01 April 2007
Posts: 7765

Posted: 27 January 2009 at 8:08pm | IP Logged

don't forget Silver!..Silver's awesomee!

I know who I'm gonna doo!..well no I don't..there's like 3 diff people I wanna do!

OMG Jess..LOVE the icon..haha, loved when he proposed to Haley & she's just like "Okay, that was soo creepy on so many levels"
mz.jess IF-Sizzlerz
mz.jess
mz.jess

Joined: 01 January 2007
Posts: 16995

Posted: 27 January 2009 at 8:14pm | IP Logged
loll u dunt have to write essays! just a sigg that may empazie like her attitude/personality etc
 
@krupa: HAHA yeah that was jokes ! and yes sliver is awesomeee
 
and you can do three diff girls,
 

Remember you pick one girl* Smile.per siggy!
In total you may have 3 differnet girls. so three different signatures.


Edited by mz.jess - 27 January 2009 at 8:16pm
-Krupa- IF-Rockerz
-Krupa-
-Krupa-

Remix Banner Contest Winner
Joined: 01 April 2007
Posts: 7765

Posted: 27 January 2009 at 11:00pm | IP Logged
yay..got my three girls!..wait..now i have 4..boo, i'll just knock one out temporarily..
 
ha, i totally didn't see the three entriess
sabrinaa. IF-Rockerz
sabrinaa.
sabrinaa.

Joined: 29 October 2006
Posts: 8627

Posted: 28 January 2009 at 8:29am | IP Logged

i got three and the perfect reasons!!!

 
THIS IS SO EXCITING!! ROFL even tho i'll loose for sure .. krupa and navi are participating ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gossip Girl - Nate & Serena

2

Author: HotMess   Replies: 11   Views: 1669

HotMess 11 1669 24 November 2009 at 10:34pm by ..-Zaara-..
Gossip Girl Season 3 Epi 3

Author: madzaboutchoc   Replies: 4   Views: 957

madzaboutchoc 4 957 06 November 2009 at 4:54pm by preity*zinta
favourite gossip GIRL

2

Author: babii.girl   Replies: 12   Views: 1423

babii.girl 12 1423 05 November 2009 at 3:05pm by Yosh
Gossip Girl season 3

2 3

Author: preity*zinta   Replies: 22   Views: 2249

preity*zinta 22 2249 24 September 2009 at 11:08am by Leenasmg
vanessa - Gossip Girl

2 3 4

Author: babii.girl   Replies: 25   Views: 2510

babii.girl 25 2510 23 September 2009 at 10:12pm by -Zeustina-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index