Chat Clubs
Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

-- CuteRMists -- (Page 4)

0o.Leah.o0 IF-Rockerz
0o.Leah.o0
0o.Leah.o0

Joined: 09 September 2008
Posts: 9728

Posted: 12 January 2009 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by CINDRELLA

heyllo ppl
may i join u;lllEmbarrassed

preeti
naam tho suna hi hogaLOL
 
Lolz....Heya Preeti !! Will add u in the main members list !!
0o.Leah.o0 IF-Rockerz
0o.Leah.o0
0o.Leah.o0

Joined: 09 September 2008
Posts: 9728

Posted: 12 January 2009 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by muskaan_ankita

gosh we have been banned from chatting at the fanfics... LOL lol!!! oye appy kya club banaya hain yaar... the crackheadz.... LOL !! tu toh yahape sabse badi cracky hain!! ehehe...
 
Teehee !!!LOL
luv_dmg_armaan Goldie
luv_dmg_armaan
luv_dmg_armaan

Joined: 01 October 2008
Posts: 1332

Posted: 13 January 2009 at 12:08am | IP Logged
Originally posted by Namrata_12

omggg u met hrithik!! how cool is that! awesomeee
i would love to meet him, but i would love to meet mayank more! lol its gud that we have this chat club, the dev team got so mad at us by the FF lol
hmm what else to talk about?? man i want mayank to come back soon, its so not cool without him. he is like the star of dmg:P
Yeah I totally agree,like sucks without Mayank!I would love to meet him!It would be like a dream come true!
luv_dmg_armaan Goldie
luv_dmg_armaan
luv_dmg_armaan

Joined: 01 October 2008
Posts: 1332

Posted: 13 January 2009 at 12:08am | IP Logged
Hey Appu!
I'm here now!Btw read my update?
0o.Leah.o0 IF-Rockerz
0o.Leah.o0
0o.Leah.o0

Joined: 09 September 2008
Posts: 9728

Posted: 13 January 2009 at 12:10am | IP Logged
Originally posted by luv_dmg_armaan

Hey Appu!
I'm here now!Btw read my update?
 
Yupz...Loved it !! I commented too !!
 
OMG ! U put me in yur FF ? How sweet !!


Edited by I-luv-Mayank - 13 January 2009 at 12:11am
luv_dmg_armaan Goldie
luv_dmg_armaan
luv_dmg_armaan

Joined: 01 October 2008
Posts: 1332

Posted: 13 January 2009 at 12:13am | IP Logged

haha yeah I put you in my FF,lolz coz you put me in yours!waise I miss Mayank...I am gna watch today's epi lol read the update and its funni!

0o.Leah.o0 IF-Rockerz
0o.Leah.o0
0o.Leah.o0

Joined: 09 September 2008
Posts: 9728

Posted: 13 January 2009 at 12:15am | IP Logged
Originally posted by luv_dmg_armaan

haha yeah I put you in my FF,lolz coz you put me in yours!waise I miss Mayank...I am gna watch today's epi lol read the update and its funni!

 
* sigh *....I miss him a LOT too..Wish he comes bak or joins an another serial !!
luv_dmg_armaan Goldie
luv_dmg_armaan
luv_dmg_armaan

Joined: 01 October 2008
Posts: 1332

Posted: 13 January 2009 at 12:15am | IP Logged
Btw omg I forgot to tell you that I met Hrithik lol go back a few pages and read the incident it was last year lol lol since we were talking about it,thought I would mention it!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
CuteRMists(#14) (Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: 0o.Leah.o0   Replies: 348   Views: 11366

0o.Leah.o0 348 11366 25 August 2010 at 4:36am by Pragzie
CuteRMists(#13) (Mayank Madhouse) (Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: 0o.Leah.o0   Replies: 1194   Views: 21042

0o.Leah.o0 1194 21042 12 November 2009 at 11:18pm by 0o.Leah.o0
CuteRMists(#12)(Mayank Madhouse)(Invite Only)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: 0o.Leah.o0   Replies: 1194   Views: 20282

0o.Leah.o0 1194 20282 02 October 2009 at 8:56am by 0o.Leah.o0
--CuteRMists--(#8)pg 87 Please Read!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -simi-   Replies: 1196   Views: 21077

-simi- 1196 21077 28 February 2009 at 4:14pm by SuhaniSonia
-- CuteRMists -- (#7) ( Name change, PLZ chk PG1)

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: 0o.Leah.o0   Replies: 1212   Views: 20164

0o.Leah.o0 1212 20164 22 February 2009 at 3:38pm by -simi-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index