Fan Fictions

   

Taming the wild- AR story NEW THREAD pg-152 (Page 8)

Post Reply New Post

Page 8 of 154

sweetaddiction

Goldie

sweetaddiction

Joined: 09 September 2007

Posts: 1031

Posted: 16 January 2009 at 9:37pm | IP Logged
lolz-- guess i was wrong on my guess (bi)-- bt well-- rahul as the JAAN E MANN-- wow-- yeh dostana bara ajeeb hai ;)     i'm gonna also guess that he's ammi's jeej-- as in muski's husband-- at least boyfriend --
cute part--  it was slightly confusing-- in the sense that at parts dint knw hu was talking and also dint knw whether ridz was just tinking or actually saying it out loud-- bt stil gr8 part =)

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Taming the wild- AR story NEW THREAD pg-152 (Page 8)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Prasanthi

IF-Rockerz

Prasanthi

Joined: 24 June 2008

Posts: 5421

Posted: 16 January 2009 at 10:04pm | IP Logged
Hey Mansi!!!
 
its a gr8 one yaar...Jaan e man is RahulShocked.. did not expect him... hmm... quite interesting... liked this part too dear... plz continue soon and thanks for the PM...

yachna

IF-Rockerz

yachna

Joined: 06 February 2008

Posts: 5104

Posted: 16 January 2009 at 10:27pm | IP Logged
hey mansi oh sory sorrrry yaar i didn't know u hv updated nd now i see it nd read ur last 2 prts nd it ws mindblowing yaar wowwwwwwwww ar ws missing her nd angie hmmmmmmm she like him nd ar ko chalo time pass ke liye koi to mila hehehe nd muski god yaha par bhi bad bad shuru hehehe lvd it nd ridz ws curious 2 know who she ws hm nd she omg armaan malik gay omggggggggg wht the hell cnt wait now cont sooooooooooon
luv yachna nd plz do pm me

perfectpiscean

IF-Rockerz

perfectpiscean

Joined: 22 July 2007

Posts: 5052

Posted: 16 January 2009 at 11:23pm | IP Logged
Haha awesum part hun!
 
Poor Armaan lol!
Loved the ending! =D
 
Do continue soon!
And thanks 4 the PM...And just 1 request...Do add the link to ur FF in the PM if u can hun!
 
-Marisha

Ladoo645

IF-Dazzler

Ladoo645

Joined: 07 September 2006

Posts: 3075

Posted: 16 January 2009 at 11:25pm | IP Logged
He He, Rahul is Armaan's Jaan-e-maan?! Lmao!!
 
Awesome parts!
 
-Natasha

yogzz

IF-Rockerz

yogzz

Joined: 26 January 2008

Posts: 7505

Posted: 17 January 2009 at 1:26am | IP Logged
omg...............lol..........rahul is jaan-e-mann..................
very nice part
loved it........

mansibharti

Goldie

mansibharti

Joined: 06 January 2009

Posts: 2126

Posted: 17 January 2009 at 9:11am | IP Logged
hello dear sweet addiction thanks for your comment and i will surely try to be more clear from next time about who is speaking what ... i hope you are enjoying the story...

hello sandeepu dear ...yeah just thought of putting little twist... i will surely pm you whenever i update .. 

dear yachna.. i always pm you sweety and will keep doing that.... and the story will slowly come back to the track of "taming the wild" just have lil. patience ... i hope you are not bored....

hi marisha honey i will surely add the link when i pm you next time .... thanks for commenting... Smile

hello natasha and yogitha dear thanks a lot for your comments .... i'm happy to know that you liked the part.... i will try to keep it as entertaining as i can.... thanks again

hi kashish dear i'm glad you liked the part.... keep reading for some more naughty action.. Wink

hi pallavi , hi robin i will continue soon dears ... keep reading

and to all the silent readers thanks a lot to you all too ... plz. continue reading and whenever you find time do comment  Big smile

love to all
Mansi


The following 1 member(s) liked the above post:

arrmaaan

mansibharti

Goldie

mansibharti

Joined: 06 January 2009

Posts: 2126

Posted: 17 January 2009 at 9:17am | IP Logged
 hello everyone

i m extremely sorry , i don't think i will be able to post the part today Unhappy as my net is troubling a lot today but i promise i will definitely post the next part tomorrow.....

sorry to keep you all waiting

Mansi

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
AR FF: Taming of the Shrew- Part 10 8/18

2 3 4 5 6 7 ... 41 42

aangelis 334 44124 21 June 2012 at 11:17am
By princessaaliya
Taming The Wild 4 Part-57 Pg-135 22.6.10

2 3 4 5 6 7 ... 159 160

mansibharti 1276 94936 08 September 2011 at 6:04pm
By Weird_Me
Taming the Wild 5 part-60 pg-93 05/08/10

2 3 4 5 6 7 ... 154 155

mansibharti 1235 87741 30 June 2011 at 4:57pm
By SuhanaSafar
Taming The Wild 3-AR story new thread link pg 157

2 3 4 5 6 7 ... 157 158

mansibharti 1260 93603 30 June 2011 at 4:55pm
By SuhanaSafar
Taming the wild 2- ANNOUNCEMENT pg-151

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

mansibharti 1227 125177 30 June 2011 at 4:54pm
By SuhanaSafar

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.