Film Previews & Reviews
Film Previews & Reviews

India-Forums

   

aashiq banaya aapne

Poll Question: Is aashiq banaya aapne good? has any1 seen it?

Poll Choice Votes Poll Statistics
109 [19.12%]
112 [19.65%]
16 [2.81%]
115 [20.18%]
215 [37.72%]
3 [0.53%]
This topic is closed, no new votes accepted

-Priii- IF-Stunnerz
-Priii-
-Priii-

Crazy Senior
Joined: 17 April 2005
Posts: 30913

Posted: 16 October 2005 at 8:28am | IP Logged

I saw duh movie, its a okay movie, but i luv the songs !!!

 

              plz reply!!

kaash IF-Sizzlerz
kaash
kaash

Joined: 04 May 2005
Posts: 11056

Posted: 16 October 2005 at 9:20am | IP Logged
yeah i luv the songs too...but movie????? yaaaaaakkkkkkkkk Ouch
*Shona* IF-Veteran Member
*Shona*
*Shona*

Joined: 06 March 2005
Posts: 6589

Posted: 16 October 2005 at 9:39am | IP Logged
songs are sooo good!! but the movie...cant say ...i stopped watching in half cuz it wuz sooo stupid!

emran hashmi shudnt laugh...cuz he doesnt look good laughing...and the other guy...dont even get me started...and tanushree...she wud probably make a better model than an actress...just my opinion..so no offence to fans of these people Tongue
Cuhrazy.Anisha IF-Dazzler
Cuhrazy.Anisha
Cuhrazy.Anisha

Joined: 04 May 2005
Posts: 4451

Posted: 16 October 2005 at 11:10am | IP Logged

Originally posted by jelly_1984

songs are sooo good!! but the movie...cant say ...i stopped watching in half cuz it wuz sooo stupid!

emran hashmi shudnt laugh...cuz he doesnt look good laughing...and the other guy...dont even get me started...and tanushree...she wud probably make a better model than an actress...just my opinion..so no offence to fans of these people Tongue

ditto!!!

        but i saw the complete movie the end was sooooo idiotic

                                           -luv u hamesha anisha

Iqbal Ki Diwani IF-Dazzler
Iqbal Ki Diwani
Iqbal Ki Diwani

Joined: 11 August 2005
Posts: 3023

Posted: 16 October 2005 at 1:12pm | IP Logged
yee...the song r awesome! Wink
d3si_r4ni Senior Member
d3si_r4ni
d3si_r4ni

Joined: 14 July 2005
Posts: 473

Posted: 16 October 2005 at 2:29pm | IP Logged
the songs rocked but i had to watch half of the movie on fwd coz it was soooo bad nd boring...
prettyguria IF-Dazzler
prettyguria
prettyguria

Joined: 04 September 2005
Posts: 3969

Posted: 16 October 2005 at 3:26pm | IP Logged
songs were awesome, movie seems original and dumb
popkurn IF-Rockerz
popkurn
popkurn

Joined: 01 December 2004
Posts: 5187

Posted: 16 October 2005 at 6:00pm | IP Logged
Havent watched it, I like the songs though.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index