Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

~Betrayed by fate~ pt 12 uptd 27/04 (Page 5)

Princess.. IF-Dazzler
Princess..
Princess..

Joined: 05 June 2008
Posts: 3890

Posted: 19 November 2008 at 12:50am | IP Logged
i dint understand it much but...
as u said its a serious love story then is it that Armaan's sorta mad here??
lolz
PM me!!!
upd8 ASAP!!
tc
hugs & luv
Nimisha
hinz Viewbie
hinz
hinz

Joined: 13 September 2005
Posts: 26105

Posted: 19 November 2008 at 7:52am | IP Logged
Originally posted by spln

~~reserved~~

for my expert comments *ahem ahem*...*pulling collar up* ApproveCool
 
oye i need those expert comments now!
lolz
 
 
meow23 IF-Rockerz
meow23
meow23

Joined: 16 April 2008
Posts: 7844

Posted: 19 November 2008 at 5:12pm | IP Logged
reservd...
wil cum on sat n comment... (serious story.. bt plzz contd .. don't stop it half way..)
cutie13 Senior Member
cutie13
cutie13

Joined: 17 July 2007
Posts: 800

Posted: 19 November 2008 at 5:30pm | IP Logged
gr8 vm
it look like very serious love story
cont soon
pickytg Goldie
pickytg
pickytg

Joined: 23 September 2007
Posts: 2280

Posted: 19 November 2008 at 11:48pm | IP Logged
hini...finally watched yur vm...i watched it mute in skool bfr lol!!

but aah luved it!!ya yaaa hez nt bewaffa ...i koe!!!! hez a darlin..he never does ntn...
its always d girl..cuz wen guys like armaan fall in luv....tey literally get jinxed...ahhahhh!! i wud koe ;)!!

updated ma comment too...incase u dunno...lol!!

315
hinz Viewbie
hinz
hinz

Joined: 13 September 2005
Posts: 26105

Posted: 20 November 2008 at 3:09pm | IP Logged
Originally posted by na2339

will you guys please stop reserving and comment? Armaan has just gone into a nut house and you two are just being reserved with your opinions??? Confused
 
can someone please explain why Armaan is mad... and what's with Muski be sad about it... apparently doesn't know him... can humanity seriously make someone feel this bad? Confused
 
nice start hina, i just want to know what Ridz (pls make her the lead here and not the new meethi lady) did to drive him insane
 
will reply in a bit
hinz Viewbie
hinz
hinz

Joined: 13 September 2005
Posts: 26105

Posted: 20 November 2008 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by anitamalik

Hinaaaaaaaaa! Aniiiiiiiiiiiiiiiiiiii LOL

I'm so excited for this to start! Man, that was a captivating teaser right there...I'm like longing to read more!!! Feed my hungry self Hina...LMAO Ani,calm down sweety lol...Jokes apart, Hina this was one awesome start! The way you explained Muskaan's curiosity to Armaan's case was unbelivable..I was intrigued right then and there..Awesome job! And then I loved how you brought in a important real life fact through Anji---"patient-doctor confidentiality." aww thanks for noticing that Anita,and glad u liked the beginning

Atul doesn't like to recall painful disasters...Hmm...why am I getting the feeling that Armaan is somehow connected to Atul? hmmm,well u 'll know how now
 
Damn Muskaan is so curious about Armaan...She got his case files right then and there...lol....I'm loving her character! yeh i think i can relate the most to her,well we all nutters can lolz
 
My poor Armaan---he's mental! Cry I wonder how he has been betrayed in love...I have a strong feeling its because of Ridz...Cry haha mental sounds so bad ,he may not be it afterallWink
 
Great job Hina! I loved it completely...and to put the cherry on top, I'm actually reading this on time..lol...I'm still catching up on Pardes--hopefully, by this weekend I will be caught up since I have next week off due to Thanksgiving... its fine Anita,just take your time,and have a fun week off
 
You better PM me...and if you don't, I will still check up on this FF! haha sure I'll pm u
 
Thnks Jia, NJ, Nij, and all others for your encouragement for making Hina post this...or else we would have missed out! aha ,tru they deserve it,thanks people lolz
 
Love ya too Hina!Hug 
luv ya Ani
btw u are such a pretty face,good u found me on fb
 
Anita
 
 


Edited by hinanaziri - 20 November 2008 at 8:11pm
hinz Viewbie
hinz
hinz

Joined: 13 September 2005
Posts: 26105

Posted: 20 November 2008 at 4:35pm | IP Logged

Part one updated

lots of love
Hina
 
 
hoping for some  essays lolz
gud or bad keep them coming

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Betrayed By Life: THE DEAL:UPDATE PG 65

2 3 4 5 6 7 ... 65 66

Author: AngelsHeaven   Replies: 526   Views: 43965

AngelsHeaven 526 43965 06 April 2012 at 6:06pm by cutestar12
ATB(pyaar hua...ikraar hua...)FF uptd part22page39

2 3 4 5 6 7 ... 42 43

Author: MoNayaHolicPrag   Replies: 340   Views: 21801

MoNayaHolicPrag 340 21801 27 December 2009 at 3:36pm by sweetsonal156
HUMTUM (a RagVir story)..FF..Pts 31,32..Uptd..Pg56

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

Author: starz4me   Replies: 323   Views: 40450

starz4me 323 40450 26 November 2009 at 3:39pm by **KANK**
Addictive 4eva pt9&10 uptd 25/11

2 3 4 5 6 7 ... 32 33

Author: hinz   Replies: 257   Views: 21717

hinz 257 21717 17 November 2009 at 4:59am by aftermath..
AR FF:~Love is Life~uptd pg 72~5th Sept

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: Afreen22   Replies: 611   Views: 22589

Afreen22 611 22589 27 September 2009 at 7:31am by Asad-Kii-Arzoo

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index