Fan Fictions
Fan Fictions

India-Forums

   

Manzil (AR FF) Discontinued! (Page 5)

Catwoman IF-Sizzlerz
Catwoman
Catwoman

Joined: 11 October 2005
Posts: 12721

Posted: 06 November 2008 at 3:05pm | IP Logged
OMG Simi what the friggin hell ...kind of update is this!! lol
 
Ok u just left it there???? Kya yaar it this payback for my cliffhangers!! not fair yaar i was like warming up to the whole thing and u cut my lifeline lol.... (no offence ok im a Brit and a nutter hehe)
 
Wow love the flash back and all.....her mental state! she that much of a wreck she like sniffin around the office.... As for Armaan talk about letting it all hang out... and his directness...
 
Simi babe loving the whole thing!!Clap
 
Love Kat
Ladoo645 IF-Dazzler
Ladoo645
Ladoo645

Joined: 07 September 2006
Posts: 3075

Posted: 06 November 2008 at 3:10pm | IP Logged
Whoa check this Armaan OUT! he's pretty darn open! and not ashamed of it!, LOL Ridz sniffin for Armaan around, control woman!
Brute! what a cliff hanger!!! Please update soon!
 
-Natasha
spln IF-Sizzlerz
spln
spln

Joined: 06 December 2007
Posts: 11036

Posted: 06 November 2008 at 3:17pm | IP Logged
oh common simmy how cud u stop right here....n then  tell us to wait a week....i totally love thsi fic...n though i was hoping she wud pose a hard exterior....gilrs around armaan...dam....no control lolzzz....oki plz can u make ur week less than 7 daz???update soon....
Catwoman IF-Sizzlerz
Catwoman
Catwoman

Joined: 11 October 2005
Posts: 12721

Posted: 06 November 2008 at 3:22pm | IP Logged
NJ tell me about it the girls taking the biscut i swearAngryLOL
 
@Simmi  Honey!!  welcome to the world of stalkersLOLLOLLOL
 
Woh 7din LMAO!!
 


Edited by Catwoman - 06 November 2008 at 3:26pm
angullgrl91 IF-Rockerz
angullgrl91
angullgrl91

Joined: 23 August 2006
Posts: 5381

Posted: 06 November 2008 at 4:24pm | IP Logged
gr8 part! i love how armaan is so blunt! lol..he's soo funny..gotta love him :)
simran1285 IF-Dazzler
simran1285
simran1285

Joined: 16 May 2006
Posts: 4128

Posted: 06 November 2008 at 6:00pm | IP Logged

Originally posted by Robin_M

wow what a first encounter! the first thing he says to her is an offer to sleep together?!?!! omg armaan is soooo bad! such a player, biggg playboy! hehe but ohh sooo hot!

good for ridz for standing up to him, no matter how attracted she was to him!

hmmm this is gonna be a very interesting contract! cant wait to see what happens next! continue soon!

 

Thanks Robin, I don't what I was thinking when I wrote the first encounter I wanted him to be blunt and straight to the point no beating around the bush! Will continue soon

 

Originally posted by Ladoo645

Wow this FF is just feisty!!!

 

Just read all ur parts, and woowers! wht an impression!

 

Pm me the next part plz!!

 

-Natasha

 

Thank a lot Nats will add you to my PM list

 

Originally posted by *tiny*

omg he doesnt waste time does he?? do pm me when u update plz..i love it...

 

Thanks Tiny will definitely PM you

 

Originally posted by samijan

ok u have to continue, this is so good!!!!!!!

 

Thanks Sammy will update soon Gentlewomen's promiseLOL

 

Originally posted by ilive2laugh

thanks for the pm

i think rids has already fallen for him?

hmm wonder what will happen next. anyway update when you can

 

Don't be fooled by our Ridz deary she has not fallen for him YET at all nor has he, it's just mere attractionWink

 

Originally posted by Robin_M

OMG hehe being caught sniffing his caot! busted! gosh i would be soooooooooo embaressed! hahaha

and what he said to her!!!!!!!!!! omg he is so bold and open! its really

funny!

wonder how she will get out of this one!

pleaseee continue soon!

 

 

I know what you mean Robin the sniffing thing was a bit extreme but hell the truth is we all would have done it! Ok I am shameless and well admit I seriously would have done itLOL

simran1285 IF-Dazzler
simran1285
simran1285

Joined: 16 May 2006
Posts: 4128

Posted: 06 November 2008 at 6:02pm | IP Logged
Originally posted by Catwoman

OMG Simi what the friggin hell ...kind of update is this!! lol
 
Ok u just left it there???? Kya yaar it this payback for my cliffhangers!! not fair yaar i was like warming up to the whole thing and u cut my lifeline lol.... (no offence ok im a Brit and a nutter hehe)
 
Wow love the flash back and all.....her mental state! she that much of a wreck she like sniffin around the office.... As for Armaan talk about letting it all hang out... and his directness...
 
Simi babe loving the whole thing!!Clap
 
Love Kat
 
Sorry Kat but now you know how we feelLOL ahem speaking of which we have been waiting for a Kiss update since ages, I think you do it on purpose since you know it's my fave FFOuch
 
and oh come on Kat the women is nearing 30 and still a god dame virgin why wouldn't she be sniffing aroundROFL
 
Thanks for liking it


Edited by simran1285 - 06 November 2008 at 6:09pm
simran1285 IF-Dazzler
simran1285
simran1285

Joined: 16 May 2006
Posts: 4128

Posted: 06 November 2008 at 6:04pm | IP Logged
Originally posted by Ladoo645

Whoa check this Armaan OUT! he's pretty darn open! and not ashamed of it!, LOL Ridz sniffin for Armaan around, control woman!
Brute! what a cliff hanger!!! Please update soon!
 
-Natasha
 
Natasha what are you saying how can she control she hasn't ever had sex and she aint no child how long can you control?ConfusedLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
AR~Lov Is 4evr,Evrlastin lik d Sun#2 Discontinued

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: iTangled_25   Replies: 164   Views: 18556

iTangled_25 164 18556 01 February 2011 at 2:03pm by yongshin
~Obsession V/S Fashion~ DISCONTINUED

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: iTangled_25   Replies: 184   Views: 11935

iTangled_25 184 11935 17 January 2010 at 6:18am by iTangled_25
~Humrahi~ DISCONTINUED (please close this topic)

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: accountband   Replies: 69   Views: 4950

accountband 69 4950 25 July 2009 at 2:48pm by sweetsugar
DISCONTINUED!!! FF IS DISCONTINUED

2

Author: Elana*   Replies: 15   Views: 1831

Elana* 15 1831 17 December 2008 at 6:24pm by AngelsHeaven
undeserving discontinued :[

2 3 4

Author: ~Rinki~   Replies: 29   Views: 1918

~Rinki~ 29 1918 21 March 2008 at 4:07pm by ~Rinki~

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index