Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

|Chandz Creationz|Modz Plz Cloze| (Page 3)

xChandnix IF-Sizzlerz
xChandnix
xChandnix

Joined: 19 February 2006
Posts: 21170

Posted: 01 November 2008 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by Cute_Angel...

Congo on ur shop
 
-Iram
 
Thanx sooo much IramHugHug
ur Prem-Heer vid avi is AMAZING!! so cute-i miss them together!Embarrassed
Thanx againHug
xChandnix IF-Sizzlerz
xChandnix
xChandnix

Joined: 19 February 2006
Posts: 21170

Posted: 01 November 2008 at 7:42am | IP Logged
Originally posted by Asha_36

OMG!!!Big smileBig smileBig smile
chandni congo shongo on ur 3rd shop jaanDancing
Dancingand u still have many to comeBig smile
love ur creationzzzWinkEmbarrassedEmbarrassed
muahzzzzBig smile
tc
-oishiEmbarrassedEmbarrassed
 
OishiHug
thanx sooooo much!! it means alotHug
luv ya sooo muchHug
thanx sooo muchHug
luv uHugHug
-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 81128

Posted: 01 November 2008 at 7:59am | IP Logged

congo chands di

sorry was havign lunch

Baby S IF-Dazzler
Baby S
Baby S

Joined: 08 May 2008
Posts: 4732

Posted: 01 November 2008 at 8:22am | IP Logged
Congrats on your 3rd shop Chandu!!! Hug
When r u open?? I wanna be the first 2 req lool
hazel94 IF-Dazzler
hazel94
hazel94

Joined: 28 April 2008
Posts: 4143

Posted: 01 November 2008 at 8:27am | IP Logged
Originally posted by Bollywood_mad

Originally posted by hazel94

congooooooooooooooooooo on ur 3rd shop
i hope u open millions more
btw i love ur friends siggies nd avi its awesome
i totally love friends i still watch it on tv
lol
congo again
luv hazel
 
HazelHug
Thanx sooo sooo soo much!!HugHugHug
ur very sweet yaar!!HugHug
same!!-luv friends!! navi made this amazing sig and i just had to use and so i stacked loadz of shaima's friends vid avis together and i just love friends!!! a complete classic!! same i still see on tv!!
thanx agaiHug
 
no probs yaar
u r very sweet tooHugHugHug
wow they r gd next tym u open im gonna request for a friends siggyEmbarrassedBig smile
Yayy i got the first sesson on dvd
i watch it on E4 lol
ur welcome
notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 57580

Posted: 01 November 2008 at 8:54am | IP Logged
* RESERVED *
-Priya- IF-Addictz
-Priya-
-Priya-

Joined: 23 May 2008
Posts: 81128

Posted: 01 November 2008 at 8:57am | IP Logged
lol same here shalu
mariasrk IF-Sizzlerz
mariasrk
mariasrk

Joined: 21 August 2007
Posts: 22431

Posted: 01 November 2008 at 9:03am | IP Logged
LOLING

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
[Chandz Designz#1] Update p112

2 3 4 5 6 7 ... 114 115

Author: anon.   Replies: 918   Views: 23578

anon. 918 23578 13 October 2009 at 12:44am by romiebee2002
|Chandz Creationz|Pg 142-HUGEupdt-VIDEO sigs,avis|

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: xChandnix   Replies: 1216   Views: 26454

xChandnix 1216 26454 30 April 2009 at 3:50pm by persii
[Chandz Creationz][Pg149]-MODZCANCLOSE

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: xChandnix   Replies: 1230   Views: 25205

xChandnix 1230 25205 24 March 2009 at 2:20pm by xChandnix
[Chandz Creationz#4][Pg145]Modz Plz Close

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: xChandnix   Replies: 1202   Views: 20660

xChandnix 1202 20660 30 November 2008 at 7:01am by Baby S
|Chandz Creationz|Pg122/131|Pg 138-MIX/NEW|

2 3 4 5 6 7 ... 165 166

Author: xChandnix   Replies: 1322   Views: 23828

xChandnix 1322 23828 02 November 2008 at 3:12am by mariasrk

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index