Miley Jab Hum Tum

   

FREEZE!

Post Reply New Post

Page 1 of 2

Page 1
Page   of 2
Page 2 Page 2

ishikaa

Groupbie

ishikaa

Joined: 05 July 2008

Posts: 113

Posted: 02 October 2008 at 5:23am | IP Logged
i jus luuuurrrve d way samrat sys "OH FREEZE! mazzak tha yaar!"...& d bst thing is dt!..."oh FREEZE...main tumhe chhona nahi chata tha matlab choo sakta hun!" d bst thing is HI BABES......... wow.samrat ne toh maar diya...nw i hve gt d habit of tln evry babes...wts say...if ne ota lines u like ny samrat plz pst here!Embarrassed

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "FREEZE!" in Miley Jab Hum Tum forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

saksham-p2

IF-Dazzler

saksham-p2

Joined: 19 June 2007

Posts: 4206

Posted: 02 October 2008 at 5:26am | IP Logged
did he said that ? i didn't notice actually ,  i thought he said ops then the choona thing lool LOL

ishikaa

Groupbie

ishikaa

Joined: 05 July 2008

Posts: 113

Posted: 02 October 2008 at 5:32am | IP Logged
no!...he said!

saksham-p2

IF-Dazzler

saksham-p2

Joined: 19 June 2007

Posts: 4206

Posted: 02 October 2008 at 5:35am | IP Logged
maybe yaar LOL actually i'm so mad at him i even don't notice wat he says just keep stairing at him !! EmbarrassedLOL

kavya.b

IF-Stunnerz

kavya.b

Joined: 15 September 2008

Posts: 28779

Posted: 02 October 2008 at 5:37am | IP Logged
yeah i've gone mad 4r the dialogue....
oh lol even the scene.............soooooooooo romantic
 i didn't like sammy saying 'matlab choo saktha hun'
at first i didn't hear him saying that......
whole nyt i was seeing the scene n then i observed

saksham-p2

IF-Dazzler

saksham-p2

Joined: 19 June 2007

Posts: 4206

Posted: 02 October 2008 at 5:43am | IP Logged
ya if i was gunjan i would slap him if he says like that LOL

Iriss

IF-Sizzlerz

Iriss

Joined: 02 August 2005

Posts: 13186

Posted: 02 October 2008 at 5:51am | IP Logged
yesh samrat was very good yesterday n he seemed quite attracted 2 gunjan he kept talking abt her all day n saying she is not that bad she is intellegent n good n then teasing her n touching her n when he went back when he touched her hand samrat was looking at gunjan hhhhmmm words nahin mil rahe hain uuufffff!!!loved yesterday's scenes
 
priya

tanasha1993

Goldie

tanasha1993

Joined: 08 July 2005

Posts: 2303

Posted: 02 October 2008 at 6:52am | IP Logged
yesterday was a total Sajan day..esp that scene didnt quite catch the choona part was just staring at his choco brown eyes(Embarrassed) but now that you mentioned it...i too would have slapped him for saying that if i was gunjan but in a way by not reacting to him..she gave him the indifferent feeling...which will surely be a plus point, making sammy get more attracted towards her what say?

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Brain FREEZE!!!!

2 3 4

nehlove 26 1616 17 September 2009 at 2:26pm
By -Siddhi.
Today's FREEZE gonna BE.... Sue101 3 344 31 July 2009 at 8:37am
By Sue101
freeze! ishikaa 4 346 06 October 2008 at 1:59am
By SamLuvsSaRun
FREEZE! ishikaa 0 307 02 October 2008 at 5:31am
By ishikaa
aww freeze...i am so freaked out.(mini-update)...

2

geet 15 841 01 October 2008 at 12:09pm
By AreYaar

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.